Heinkel-HE-280 V2 Technische Daten: Hersteller: Ernest Heinkel Typ: Abfangjäger Antrieb: zwei 840 kg Düsentriebwerke Junkers Jumo 00A Maße: Spannweite: 12 m; Länge 10.20 m; Höhe 3.19 m Gewichte: Leergewicht 3.350 kg; beladen 5.200 kg Leistung: Höchstgeschwindigkeit 817 km/h; Flugstrecke: 615 km
Heinkel He-280 в полёте http://www.youtube.com/watch?v=nJvOXKlx-Tc http://www.youtube.com/watch?v=DY2sOfNnQYc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5sg8F6jrCSM&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=-C9pdINIbQk&feature=related
Симона Ферранте 28 лютого 2020 року Військові новини , історія Початок: https://www.aviation-report.com/hei...eazione-della-storia-mai-entrati-in-servizio/
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Heinkel_HeS_3 Можливо іншим читачам, без Гугл перекладача та додаткової уважності, калькуляторів та айфонів, вдалося звернути увагу, ЩО! Через 20 років після закінчення WW1 спустошена Німеччина розробила та виготовила реактивні двигуни на двух типах пального. HeS-3 (батько HeS 8) Тип палива: бензин або дизельне паливо. Можливо це вдалося усвідомити як і авторство Хенкеля в розробці та виготовленні катапульт. Розрахунок геометрії профіля лопатки турбіни, це інженерний подвіг, як і вибів матеріала. Про виготовлення лопаток турбін на станках без чпу , читайте свідомо у оригіналах... І все це робилось майже повністю за кошти власника (самостійно порівняти з досягнення ахметобеньек сьогодні) P.S. Тепер повноцінно включаємо мозок та вчимо Гугл перекладать... "Заснована в 1922 році Ернстом Хайнкелем , компанія завдячує комерційним успіхом He.70 (блискавка). ****УВАГА **** курва на модель батька - Не70 Це був металевий одномоторний двигун з шістьма пасажирськими сидіннями і використовувався Lufthansa для поштових послуг. Встановивши різні рекорди швидкості, Luftwaffe знайшов повторне використання у Другій світовій війні як розвідник або легкий бомбардувальник.