Придбав барабан "під СХП" ось з цієї теми: https://reibert.info/threads/rama-brabany-zip-nogan.604328/ Згідно опису- вказано, що він відновлений- не було. Розраховував, що складського сохрану. Домовлено про повернення товару продавцеві, а мені, відповідно, ним коштів. Барабан був висланий наперед, довіряючи продавцеві. Зв'язок протримався ще з тиждень, разом з обіцяннями вислати кошти. В Пт продавець зник і не відповідає на дзвінки. Про додавання в чорний список людина попереджена шляхом смс, відповіді не послідувало... Прошу небайдужих підтримати, та надати можливу інформаційну допомогу- домашню адресу, IP-адресу, чи ін. Реквізити для повернення коштів людина має, а отже при бажанні, цілком може уникнити неприємностей. Ціна питання - 3000грн. Відповідальність має бути понесена за кожну гривню та витрачений час. Кому цікаво, користувач виставляє свої теми і на Віоліті. Дякую за увагу до теми.
Дякуючи допомозі камрадів, вся необхідна інформація по людині вже встановлена - абсолютно не розумію причин подальшої такої поведінки.
Сьогодні о 10:22 людина вперше від часу створення теми взяла слухавку. Відповідь стандартна: "та що ви звоните, вишлю я вам гроші". Жодної конкретики. Розмова тривала менше хвилини, під час якої "продавець" поклав слухавку. Нагадаю, посилка із запчастиною була отримана продавцем 18 квітня. (http://novaposhta.ua/tracking/?cargo_number=59000105414567&yt1= )
Здесь может быть два варианта: 1.Пытается продать вещицу другому покупателю и сделать двойной гешефт, чтобы потом пропасть навеки, 2. Та же самая проблема, но все-таки вернуть деньги покупателю, так как полученные от первого уже про....ны.
Пройшов іще тиждень, "продавець" на форум не заходить, телефон час від часу вмикає, але на дзвінки не відповідає. Ссылку удалил - жена его тут причем ? Модератор.
Я не пойму одного - есть адрес, есть данные. У нас на форуме нет людей с Кривого Рога посетить кидалу? Не надо физического насилия -просто рассказать домашним, соседям-кто он и что он. Помогает, проверено...
Люди є, домовленності теж є. Взагалі, дуже приємно, що в цій ситуації відбувається така підтримка камрадів- "з миру по нитці", і маємо всі необхідні дані. Отже, цією темою я тепер лише інформую про стан справ.
Сьогодні, вперше з 06 травня людина відповіла на телефонний дзвінок. Нагадаю, що дзвонив йому щодня по декілька разів, відповіді за цей час не було. Судячи з розмови, людина проблем собі не бажає... але репутації таке безвідповідальне ставлення до справи, яке людина вже продемонструвала, це не додає. Пролунала обіцянка надіслати кошти завтра до 14:00. Ну що ж... чекаємо. Поінформую про результати.
о 09:12 на карту надійшло 2999,92 грн. Витрати на доставку компенсовані не були (про них навмисно "продавцеві" не нагадував). Чому "продавцеві" пишу в лапках, бо честь називатися Продавцем треба іще заслужити. Розуміючи і цінуючи яка за цим стоїть робота. Ще раз дякую камрадам за підтримку та посильну допомогу. В боргу не зостанусь. З повагою, Ігор
Підтверджується дієвість теми. Кошт доставки о 19:43 надійшов на карту. Для мене тема вичерпана. Висновки кожен зробить сам. Дякую за увагу!