Спасибо,Вы меня ошарашили.Надо у хлопцев на гаражах по спрашивать по подробнее. Но мне кажется,что задний мост ,все равно будет тормозить покат.
Здравствуйте! если я правильно перевел,то есть такая приблуда: http://vsepoedem.com/story/otklyuchaemyi-perednii-most-na-nivu у меня стоит такая,там есть позиции 4Х2,4х4 (блокировка)и 4х4 (обычная).По влиянию на расход топлива не скажу,но на резвость и уменьшение шума в раздатке очень даже влияет-в лучшую сторону. По установке ГБО: наездил на ВАЗ 2104 с ГБО 2 поколения около 70000 км (горя не знал),с ГБО и продал, на Ниву установил ГБО 4 поколения-думаю и надеюсь ,что не подведёт.
Не знаю що Ви переводили,але камеради ведуть мову про те що можна знявши кардан відключити не тільки перед ,а і задній міст. На рахунок газу то ставити треба.В мене товариш поставив 2-ге покоління на ВАЗ 9-ку то розхід один до одного.І редуктор в нього такий що машину не треба навіть заводити на бензині. типу такий
Выходит неправильно перевел-я думал речь идёт о снятие переднего кардана и включении блокировки-сам так ездил на первой Ниве (до ремонта). По ГБО-2 поколения у меня было BRC ,но там всё равно надо было (с утра или на холодный двигатель)заводить на бензине,переключатель газа в салоне ставить на промежуточный,после сгорания топлива в карбюраторе переводить на газ,а обратно можно без промежуточной,сразу на бензин.А Ловато разве не такой?
Ставте на "Ниву" газ і не переймайтесь - безліч порад та думок з приводу газового устаткування є лише суб'єктивними оцінками . Потужності двигуна в "ниві" стало вистачати лише з установкою інжектора 1,7 об'ємом в кузов 21214 - всі решта навіть "шевронива" з ВАЗівським двигуном - то жебраки . Якщо Ваш двигун технічно справний то навіть карбюраторна "Нива" дасть економію по витратам пального без суттєвої втрати потужності . В процесі експлуатації самі зрозумієте як та на яких режимах роботи регулювати потреби двигуна в паливі . Маю доброго знайомого , котрий після повного капремонту ВАЗ2121 1986 року випуску встановив газ-обладнання 2-покоління і вже два роки тільки позитивні відгуки . Щоденний пробіг близько 60 км , витрати газу в різну пору року та в різних погодньо-дорожних умовах різні - але контрольовані та прогнозовані , зайвий раз відкрити капот аби крутнути гвинт кількості газу не важко а економія суттєва . Ніяких сторонніх запахів газу в салоні немає , балон прикручений знизу кузова та майже не заважає , частково захищений саморобним причепним пристроєм . Коли треба пробиватись через снігові перемети чи на полюванні використати потужність на всі 200 відсотків - завжди є повен бак якісного бензину . Що до шуму трансмісії - то проблема навіть нових сучасних "нив" , не лікується нічим . Трохи менш підвиває трансмісія в "шевронив" , бо там довший кардан між КПП та роздаткою . Купував нову "ниву" в 1982 році , потім ще одну б/у в 1990 році , абсолютно нову в салоні "Либідь" в 2011 році , "шеврониву" в 2006 році - так що деякий досвід маю та можу аргументовано довести деталі та тонкощі .
Бачите ту єлектронну приблуду на редукторі? Так от ,товариш нажимає кнопочку в салоні ,той електромагніт що на редукторі клацає і так заводиться машина.Я так розумію що то свого роду електропідсос.
Таких электромагнитных клапанов там 3 штуки-одна та про которую Вы говорите (на редукторе),вторая-на бензопроводе,после бензонасоса,третья (точнее, первая-она самая главная-)на газопроводе. Наверное,у Вас климат теплый-поэтому можно сразу на газу заводить,но зимой по -любому надо на бензине заводить потому,что газ в баллоне сжиженный поступая в редуктор ,через который проходит жидкость системы охлаждения,нагревается до газообразного состояния.
Ставить и не переживать, даже с теперешним уровнем цен на установку, бензин и газ окупится достаточно быстро (срок окупаемости зависит от пробега, но сосем не обязательно проезжать 300 км в день) У меня Сенс (двигатель мелитопольский, инжектор, 70 лошадей, такси никогда не была), если правильно отрегулирована система, то я не чувствую перехода по тяге между бензином и газом. Двигатель в первую очередь губится качеством масла а не топливом. Качество топлива влияет на динамику движения и состояние топливной системы. Качество газа на заправках паршивое а бензин значит офигенный ? Ага, почти поверил. Бензин проще (гораздо проще) бадяжить чем газ, т.к. бензин находится в жидком состоянии, а газ, изначально, до сжижения в газообразном, и если газ в газообразном состоянии с чем то смешать, то возникают определенные трудности при его сжижении (разные газы переходят в жидкое сстояние при разных условиях). Это просто электромагнитный клапан, который включает или выключает подачу газа в топливную систему и не более. Прогревать на бензине нужно обязательно, т.к. газ находится в жидком состоянии и для перехода его в газообразное его необходимо нагреть. Нагрев самого газа (и соответственно переход его из жидкого состояния в газообразное) происходит непосредственно в редукторе при помощи НАГРЕТОЙ охлаждающей жидкости. В принципе возможно в теплое время года заводиться и на газу (хватает окружающего тепла), но если вы зимой будете заводиться на газу, то есть большая вероятность того, что газ вместо двигателя пойдет в систему охлаждения через задубевшую от мороза и самого газа мембрану в редукторе и выдавит охлаждающую жидкость через все возможные места, т.к. давление под которым он закачан в балон гораздо выше давления в системе охлаждения. С ув.
На газ переходять після прогріву по другій причині. Холдна мембрана швидко виходить з ладу, на морозі вона просто ламається, після чого газ просто виходить в атмосферу через дринажний отвір, також через холодну мембрану в двигун поступає дуже багата суміш і розхід газу зростає на 40%. Газ не може фізично потраити в систему охолодження, так як антифриз курсує тільки по отворам в корпусі редуктора, до мембрани та інших дозуючих деталей доступу немає. Хіба що в самому редукторі буде тріщина. І ще одне, температура кипіння пропан-бутану -42 градуси, антифриз не бере участі в переході газу з рідкого в газоподібний, він лише нагріває мембрану до робочої температури.
Может и так, просто имел печальный опвт, когда при минус15 при запуске машины забыл переключиться на бензин. В начале не мог понять почему не заводится. После поднятия капота увидел печальную картину: практически со всех мест соединения трубочек и патрубков сочится тосол (антифриз). Все шланги ощутимо раздуло, т.е. в системе охлаждения создалось избыточное давление, а клапан сброса оказался не исправен. Скинув давление в системе охлаждения и подождал 10 минут попытался завестись на бензе. Машина завелась без проблем. Больше я НИКОГДА не заводился на газу. С ув.
Наскільки знаю, що блокіровку включати можна тільки коли рух буде по прямій або з невеликим радіусом повороту. Проще поставити в роздатку відключення переденьогл моста і все, хоча відгуків мало ще про ту приблуду
В сучасних дизельних двигунах степінь стиску більше 20-ти одиниць, щоб перевести дизель на пропан (у якого октанове число 110) її потрібно опустити мінімум до 18-ти одиниць, щоб не було детонації. Така переробка суттєво впливає на КПД двигуна та на ціну свтановленн ГБО, саме тому дизелі не переводятьна пропан.
Це досить часта ситуація. Від дуже низької температури в редукторі при випаровуванні газу замер антифриз, і там з"явилась пробка., помпа продовжувала качати й створила надмірний тиск в патрубках.
В неті сам не бачив, але в руках крутив, штука досить цікава. Подивіться по автофорумах, там кулібіни самі майструють підігрів, просто й досить дешево.
Ось, щоправда на буржуйському написано.http://gazeo.com/automotive/technology/How-to-cut-petrol-use-in-LPG-car-in-winter,article,8310.html
такий редуктор можна поставити навіть на мопед http://www.moto.com.ua/gallery.php?id=40812&cat=obv&page=4 http://www.autogas.in.ua/market/shop/UID_1428.html http://anti-gaz.narod.ru/LPG-kit-for-scooter.htm