Електромобільний Марафон Львів – Монте-Карло 2016.

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем Grizli2014, 26 бер 2016.

  1. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Ще один беззаперечний аргумент в сторону електрокарів саме в Україні.
    Виробництво електроенергії наразі є більш диверсифікованим в країні ніж виробництво дизеля чи бензину.
    До того ж самі елелектрокари можна цілком успішно і доволі конкуретно виробляти в Україні.
    Я за виробництво будь чого нового і сучасного силами підприємств країни в якій живу.
    Технології - це інакший рівень розвитку, ніж сировина.
     
    1. (в наявності 3 шт.)
      Опис: ця антена має довжину майже 48 см (макс.) і є обов’язковою для використання на вулиці та в кем...
      540 грн.
    2. (в наявності 2 шт.)
      Функції: 1) РК-дисплей із діагоналлю 1,77 дюйма. 2) Висока потужність. 3) До 999 каналів пам'ят...
      2450 грн.
    3. Рация была найдена , искал и АКБ , но не нашлось По фото смотрите
      3000 грн.
    4. 100 грн.
    5. (в наявності 16 шт.)
      Радиостанция Baofeng UV-5R всем известного производителя качественных девайсов. Отличается компактно...
      1219 грн.
  2. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    Чтобы перевести весь автотранспорт мира на электро нужно 8 трлн. кВт*ч электроэнергии. Где вы её возьмете? Это надо всю Землю заставить ветряками и солнечными панелями. Средний расход электромобиля 250 Вт*ч/км при среднем пробеге легкового автомобиля 19 тыс км в год. Умножьте на количество автомобилей. Грузовики и автобусы потребляют 1 кВт*ч/км. Кпд зарядки батарей 85%. КПД электростанций 50%, потери в электосетях 15%. Металлического лития в батарее 1% от общего веса. Мировые запасы лития оцениваются в 150 тыс тонн. Цена на мировом рынке 5 долларов за литиевый концентрат в солях и 25 долл. за кг в металле.
     
  3. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    Нужно всё в комплексе развивать.. ДВС/Гибриды/метан/Биотопливо/Спирты/Электро. Зачем я буду экономить по призыву какого то дяди который ездит на многолитровом лимузине и вместо ванны тусуется в бассейне. Парниковый эффект из за углеводородов это миф и распил бабла на этом деле.
     
  4. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    :) таке враження, що ми говоримо про різні речі.
    вас так бентежить електромарафон Львів-Монте-Карло?
    вони вже стартанули і відбули зі Львова по маршруту... марафон відбудеться незалежно від ваших інформаційних викладок.
    і так, в них приймає участь український електромобіль...який можливо стане однією із цікавинок Монте-Карло...
    для мене є важливим факт старту з мого рідного міста такого міжнародного сучасного проекту як електромарафон!

    тема присвячена марафону електромобілів і частково історії перегонів у Львові.
    для висвітлення проблем альтернативної енергетики, пристроїв накопичення і зберігання заряду, застосування альтернативних і нетрадиційних джерел енергії у інфраструктурі міст є інші теми.
    все сказане вами висвітлює проблеми і технічні задачі... погодьтесь це дещо інше
    проблеми і задачі є і будуть завше, доки людство розвивається...))))
     
  5. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    Да марафон здесь не причём.. Сейчас много энтузиастов занимается этой темой и проводят слёты. Если вас интересует электромобильная тема, то могу посоветовать форум электромобилистов http://electrotransport.ru/ussr/index.php там много народа с Украины сидит самодельщиков. Форум чисто технический, без политоты.
     
  6. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Сьогодні, 25 травня, у Львові презентували перші автобуси, які місто закупило у компанії «Електрон».
    Це будуть перші автобуси на дорогах міста які зроблені у Львові, передає кореспондент Львівського порталу.
    [​IMG]
    [​IMG]
    Загалом місто закупило 10 автобусів, 7 з яких вже передали комунальному автотранспортному підприємству. Ще 3 автомобілі випробовують, після чого передадуть місту.
    Ці автобуси є доступними для мало мобільних груп населення і обладнані відкидними рампами, призначені для пасажирів на інвалідних візка та спеціальними місцями в салоні, обладнані ременями безпеки.
    Як сказали чиновники, ці автобуси мають стати початком відновлення слави Львова як міста середнього машинобудування. Також за рік планують оновити 70 відсотків всього громадського транспорту міста. І компанія «Електрон» цьому всебічно сприяє. Зокрема цього року Львів має отримати 7 нових трамваїв і 55 автобусів львівського виробника.
    «Це перші автобуси, які випустив «Електронтранс». Раніше вони вже випустили 2 трамваї, електробус, 7 тролейбусів. Ці автобуси є першими і зовсім скоро вони вже виїдуть на вулиці Львова», – сказав начальник управління транспорту та зв’язку Віктор Щир
    Наразі рішення щодо маршрутів, на яких вони курсуватимуть, ще не прийнято.
    [​IMG]

    Джерело:
    http://portal.lviv.ua/news/2016/05/...a-viyidut-pershi-avtobusi-lvivskogo-virobnika
     
    Volocuga подобається це.
  7. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Бек подобається це.
  8. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Львів і електромобіль: вигідне поєднання чи дорога несумісність
    Соломія ГРИГОР'ЄВА, Львівський портал
    21 Травня 2016, 12:30 | 1

    Сьогодні люди просто божеволіють від усього екологічного: їжа, косметика, автомобілі. Що стосується останнього, то захоплення виникає не лише через любов до планети, а й через економічність та простоту. Зараз з кожним днем водії все частіше пересідають з простих автівок на електрокари і не можуть цьому натішитись. Проте чи є електромобільний бум в Україні, а, зокрема, у Львові? Чи вигідно їздити на еко-машині львів’янам? Чи можуть вони собі це дозволити? На ці та інші запитання спробував знайти відповіді журналіст Львівського порталу.

    [​IMG]

    Електромобілі мають безліч переваг. Вони не потребують бензину чи дизеля, не забруднюють планету та є дуже простими у користуванні. Такий транспорт можна легко впізнати на вулиці за двома основними ознаками: беззвучність (в електромобілі не чути звуку двигуна) і відсутність вихлопної труби (й, відповідно, вихлопних газів).

    Найкращим електромобілем сьогодні по праву є Tesla. Ця машина відрізняється не лише від традиційних автомобілів, але і від своїх електричних братів. Замість звичних 150-200 км, Tesla може проїхати 400-420 км на повному заряді. Це — машина, що постійно оновлюється, як мобільний телефон, має функції автопілоту та автопаркування. Щоправда за космічні можливості потрібно заплатити космічну ціну. Нова така красуня коштує від 100 тисяч євро. Співвласник та голова ради директорів Холдингу емоцій «!ФЕСТ» Андрій Худо є власником Tesla і запевняє, що вона повністю вартує цих грошей.

    «Електромобіль коштує дуже дорого на вході. Рік тому я взяв собі автівку Tesla, вона дуже дорога. Але я проїхав на ній 35 тисяч кілометрів і витратив фактично нічого. Максимум це десь кільки тисяч гривень за електроенергію. Якщо б це був звичайний автомобіль, то я б витратив під 200 тисяч гривень», – розповідає Андрій Худо. Усі прихильники еко-машин одноголосно стверджують, що високі ціни на цей транспорт є виправданими, адже потім водію більше не треба на нього витрачатись. Ні бензину, ні масла, лише кілька гривень за електроенергію! У середньому електрокари використовують 10 кіловат електроенергії на 100 кілометрів, тоді як звичайні авто — 10 літрів палива. В результаті вартість проїзду на електромобілі 100 кілометрів становить 5,7 гривень (1 кВт/год. — 57 коп.), тоді як на бензиновому чи дизельному авто така поїздка обійдеться біля 200 грн.

    Хтось може подумати, що елетромобілі дуже прив’язані до розетки, адже без неї проїдуть лише 150 км (теоретично, бо реально кілометраж становить близько 100 км), тоді як для повної зарядки може знадобитися 3,5-4 години. Та водії електрокарів не вважають це проблемою. 150 кілометрів цілком вистачає на робочий день у межах міста, а авто можна зарядити вдома вночі від звичайної розетки. Години підзарядки на міських станціях вистачає, щоб проїхати 50-60 км.

    «Найбільше я заряджаю вдома вночі або біля офісу. Можна заряджатись через розетку в 220 і 380 Вт. Якщо 220, то заряджати автомобіль потрібно дуже довго. За ніч можна зарядити максимум на 160 кілометрів. А якщо це робити через трьохфазну розетку у 380 Вт, то так можна зарядити на близько 50 кілометрів за годину», – запевняє співвласник Холдингу емоцій «!ФЕСТ».

    Та водій бензинового автомобіля Назар вважає, що цих 100 кілометрів вдень, які може проїхати дешевший ніж Tesla електрокар – Nissan Leaf, багато кому не вистачає, і для таких керманичів електромобіль не підходить.

    «Якщо ж говорити про такі електромобілі як Nissan Leaf, то тут треба зважати на кілометраж, який накатує водій. Якщо ти проїжджаєш на день більше 100 кілометрів, ця машина не для тебе. Це авто є невиправдано дорогим. Окрім того потрібно до свого гаража підвести спеціальну зарядку, щоб електромобіль міг заряджатися від 4 до 6 годин. Це теж близько 25 тисяч гривень піде в обленерго за дозвіл і встановлення мережі з потужністю в 16 кВт. Бо заряджати Nissan Leaf від звичайної зарядки треба біля 30 годин. Це зовсім незручно», – розповідає пан Назар.

    Проте заряджати екологічно чисту автівку можна не лише вдома. PlugShare — це спеціальна програма, яка показує електрозарядки по всьому світу. Якщо на ній обрати потрібну територію, то можна побачити всі зарядки, які є в цьому місці. Для прикладу, у Львові та на його околицях є 15 безкоштовних спеціально обладнаних зарядок. Це достатньо багато, бо, для прикладу, у Кракові таких зарядок є 14.

    «В Україні ця інфраструктура розвивається дуже великими темпами. Зараз навіть є кілька зарядок на трасах. Тобто електромобілем вже можна подорожувати. Особисто я їздив вже і до Києва, і до Ужгорода. Це цілком реально. Звісно, що довше, бо треба зупинятись на підзарядку, проте фактично безкоштовно. А у самому Львові дуже комфортно, вигідно та корисно їздити на електрокарі», – говорить Андрій Худо.
    [​IMG]
    Мережа зарядок для електромобілів у Львові
    У коментарі Львівському порталу співзасновник компанії Tesla Club Ukraine (яка займається поширенням зарядок для електромобілів) Назар Шимоне-Давида розповів, де розташовані ці зарядки, скільки вони коштують та за чиї гроші вони встановлюються.

    «Чотири зарядні станції стоять навколо міста на Об’їзній, решта — у місті. До них входять дві зарядки від Ощадбанку, і по одній — готель «Писанка», стоматологічна клініка «Рікота», ресторан «Тарон», ТРЦ King Cross Leopolis, біля нашого офісу на вул. Академіка Підстригача тощо. Ми постійно збільшуємо їх кількість, скоро будемо встановлювати ще більше зарядок.

    Згідно нашого принципу, всі заправки належать бізнесам, які їх встановлюють. Ці підприємства зобов’язані надавати електромобілям можливість безкоштовно заряджатися, самі платять за електроенергію. А ми в свою чергу беремо на себе рекламу їхніх закладів, розповідаємо про соціальну відповідальність цих бізнесів.

    Одна станція для зарядки коштує 1050 євро. Це ціна лише за зарядний пристрій. Можуть бути ще додаткові витрати по їх встановленню. Звичайно, є ще інші зарядки, які значно потужніші та вдвічі швидше заряджають електрокар, але вони шалено дорогі. Одна така зарядка коштує приблизно 40 тисяч євро. Окрім того їх не всюди можна встановити через великі потужності, тому поки що у Львові їх поява не дуже можлива», – пояснив Назар Шимоне-Давида.

    Звісно ми не могли не поцікавитись питанням ремонту.Якщо в електромобілі ламається якась деталь, то це вже проблема.

    «Якщо говорити про ремонт електрокара, то тут треба просто витратити більше часу. Зараз я повернувся з першого Tesla-сервісу у Відні. Я заплатив 980 євро за річний сервіс. За весь рік я взагалі не мав проблем з автомобілем. Не треба міняти масло, ремені тощо. Щоправда мені треба було записуватись в чергу мало не за 2 місяці, щоб туди потрапити. Якщо б в мене сталася якась серйозна поломка, то це було б трошки проблематично, адже чекати потрібно дійсно немало», – розповів бізнесмен Андрій Худо.

    Варто також зазначити, що заміна батареї у електромобілі коштує чималих грошей. Якщо у вас Tesla, то нова батарея обійдеться вам у 27 тисяч євро. Для порівняння, автомобіль Nissan Leaf (найекономічніший вид електроавто, що найчастіше можна зустріти у Львові) продають за 16-18 тисяч євро у вживаному стані. Заміна батареї в цій автівці вартуватиме 6-8 тисяч євро.
    Львів’янин-водій з багаторічним стажем Назар вважає, що електромобілі – це круто, проте зараз купувати екологічно чистий транспорт зовсім невигідно:
    «Якщо ти купуєш електрокар типу Tesla з розрахунком, що ти його окупиш, то це неправда. Для цього потрібно дуже багато років. Я підрахував так: я на своєму автомобілі (Honda Accord – ред.) зі своїм розходом палива та з тим кілометражем, який я наїжджаю в місяць + заміна масла, фільтрів, тормозних колодок, витрачаю в рік близько 3500 євро. Якщо врахувати, що вживана Tesla в хорошому стані зараз коштує близько 60 тисяч євро, то мені треба тільки 17 років, щоб окупити саму вартість машини. А хто ж буде стільки часу їздити на одному автомобілі?

    Електромобіль зараз — це початок майбутнього. Так, ти забуваєш про заправки, про автоматичну коробку передач, про забруднення довкілля, але зараз ця машина не для українців та наших зарплат. Цю автівку зараз можна купувати хіба як другий чи навіть третій автомобіль в сім’ї», – розповідає водій.

    Після розмови з паном Назаром ми вирішили дослідити львівський автомобільний ринок та поцікавитись, який відсоток львів’ян все ж цікавиться еко-машинами. Найпопулярніший сайт з купівлі-продажу автівок AUTO.RIA повідомляє у себе на сторінці, що за день на сайті продається близько 1400 автомобілів у всій Україні. Подивившись на пропозиції з купівлі електромобіля у Львові, ми зробили висновок, що поки екологічний транспорт львів’ян не дуже цікавить. Ми знайшли 26 пропозицій вживаного Nissan Leaf та жодного нового. Ситуація з Tesla кардинально протилежна: нуль користованих та 15 нових.


    Зателефонувавши у львівський салон вживаних автівок «РІК АВТО», ми дізналися, що електромобілів у них майже немає. Від загальної кількості їхнього асортименту електрокари становлять менше 10% і це лише Nissan Leaf.

    Також ми поговорили з паном Ігорем, який «ганяє» автомобілі з-за кордону:

    «В моєму досвіді є лише один привезений електромобіль. Попиту на них немає. Їх дуже проблематично купити через дуже високі ціни, а українці хочуть якомога дешевше авто. Лише одного разу привозив Nissan Leaf», – поділився пан Ігор.

    Проте скільки б еко-машина не коштувала та скільки б не заряджалась, вона є прогресом у світі автомобілів. А власники таких авто взагалі вважать, що електрокари скоро повністю замінить інші автівки.

    «У Львові зараз якийсь революційний бум зі зростання кількості електромобілів. Якщо почати придивлятися, то ви кожний день будете бачити по 2-4 таких авто. Згідно з нашими даними, близько 300-400 екологічних автомобілів їздить містом. І якщо дивитись в майбутнє, то я вважаю, що через 5-7 років електричні автівки повністю замінять машини з двигунами внутрішнього згорання», – вважає співзасновник компанії Tesla Club Ukraine Назар Шимоне-Давида.

    Джерело:
    http://portal.lviv.ua/article/2016/...il-vigidne-poyednannya-chi-doroga-nesumisnist
     
    Volocuga подобається це.
  9. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
  10. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    Проводок жидкий на картинке. Это он будет сутки таким заряжать. Провод быстрой зарядки не тоньше заправочного шланга от бензоколонки, а с изоляцией ещё толще.
     
  11. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    а от і цікаве посеред нас.... неможливе стає буденністю)))
    10-го лютого на публічній презентації представили новий туристичний проект «Шпацер Кеб». Його творці пропонують проводити екскурсії Львовом на раритетних електромобілях бренду «FORD Т» взірця 1915-го року.
    [​IMG]
    Мета проекту
    – відкрити нові туристичні можливості міста, показати історичну та архітектурну красу не тільки центральної частини, але і інших районів, здійснити промоцію Львова на державному та європейському рівнях, пропагувати екологічність та поєднання сучасних технологій з історичною складовою.
    За словами ініціатора проекту Максима Свердлика, команда вже має укомплектовані машини, документи та дозвільні сертифікати вже майже зібрані.
    [​IMG]
    В кожному електромобілі буде 7 посадкових місць, 7 планшетів та 7 пар навушників. На планшетах пасажири зможуть вибрати з різноманітних нестандартних екскурсійних турів історію на власний смак. За словами організаторів, вже розробили екскурсійні програми – «Львів історичний» та «Легенди міста Лева».
    Електромобілі подорожуватимуть за універсальним маршрутом. Окрім того, екскурсії переклали чотирма мовами – українською, польською, російською та англійською. Маршрути планують оновлювати та їздити нестандартними місцями міста, тим самим розширюючи «туристичні межі Львова».
    [​IMG]
    Перший розроблений маршрут електромобіля
    Водії електромобілів будуть стилізовано вдягнені, а самі раритетні електромобілі гармонійно поєднаються з архітектурним ансамблем центральної частини міста та не становитимуть шкоди для довкілля, – зазначають творці проекту. Окрім того, екскурсійні тури будуть адаптовані для людей з вадами слуху.
    [​IMG]
    До слова, саме на таких авто подорожували Львовом понад 100 років тому. Цікаво, що у 1931-му році у перегонах «Гран-прі Львова» на електромобілях брали участь діти до 7-ми років. Тепер, як зазначають ініціатори, електромобілі повертаються на вулиці міста: у раритетному корпусі, але із сучасною начинкою і без шкоди для довкілля.
    - See more at: http://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_ho...ektromobilyah_83900.html#sthash.bkuiRcve.dpuf
     
    Бек подобається це.