была вольва универсал 240 серии, аж 1978 года. манометр и штуцера в багажнике для подкачки стояли. трубопроводы к амортизаторам шли. и на этом все. думается мне шо с 78 года и до 98 когда попала ко мне, а судя по всему еще через поляков-болгар-литву лишилась машина тех амортизаторов. на приборке было 360000 пробегу, по какому кругу, или какая приборка по счету даже не знаю.
Ні,в мене нічого такого не було,навіть ніяких заглушок чи ще щось у багажнику. Машина була 1984 року,якщо не помиляюсь,це останній рік випуску універсалів у 123-му кузові. Пробіг навіть вже не пам‘ятаю який,а двигун був 2.4 D на механіці.
124 в стандарті мав в універсалі, в опції в седані. Автомобілі не схожі ні в чому. Ну хіба задній привід.
нарід тиснула жаба, такий новий комплект коштував біля 600 баксів, це як зараз 2000 по співвідношенню, тому ставили звичайні за 100 пара і міняли пружини. Іноді від чого попало.
ну эт ясно, 30 лет машине, купленой за 800 долл. лично тулил проставки под пружины, задние пружины от двойки ставил с доработками, амортизаторы уже не помню, дополнительные лепил. и выхлопную к кузову жестко присобачил, из трубы 80, ну шо легче мотору дышалось. карбуратор был родной, с декстроном по уровню. думал уже тулить жигулевский, но мотор стуканул, так шо автоматом поменял вместе с мотором, ну так вышло. уже и не помню чего еще чудил, но франкенштейн еще тот был
Это вы еще с праворукими японцами начала 80-ых не любились! Моряки их завезли при союзе, запчастей на них не было, уж там Кулибины поизгалялись)
у них однакові автомати для обох рук, як і двигуни і все решта. Рульовий механізм, це все що відрізняє. Інша справа доцільність. І ще хонди мають зовсім відмінний конструктивно автомат, від усіх.