Всем доброго времени неравнодушным к предметам 2 мировой войны. Сегодня получил флягу с соседнего аукциона и решил почистить автопастой, результат по фото. Проявились на фляге инициалы ЕК.
Горлышко внутри тоже почистил, как новое, внутрянку помою наверное лимонной кислотой на минут 20-30. Прошу знающих камрадов по производителям подсказать: редкое клеймо? Я раньше таких не видел. Фляга не для продажи, чисто для себя.
Спасибо за то, что не прошли мимо, я это видел в интернете, просто имею несколько фляг и ещё хочу приобрести в будущем, но такого клейма раньше не попадалось, поэтому интересно редкое или обычное... С уважением
Нажаль не маю досвіду, в ютубі бачив, що кладуть фдягу з водою в морозильну камеру але не знаю чи це добрий спосіб...
А що заважає спробувати? Не буде практики, не буде і досвіду. Я затискав флягу між двома досками, фоб не дуже видувало задню стінку при заморозці. Потренуйтесь на тому що не жалко.
Я робив так. Замість досок брав дві залізні пластини товщиною 12мм. Можна й тонщі, але тоді доведеться робити підсилення з кутників 20мм. Під верхню випуклу поверхню фляги виготовляв контршаблон з гіпсу, шляхом занурення фляги в коробку відповідного розміру з гіпсом. Поверхню фляги попередньо треба змастити мастилом, щоб гіпс не прилипав до неї. Потім на болтах збирав сендвич: нижня пластина - фляга, пласким боком до неї - контршаблон з гіпсу - верхня пластина. Набирав у флягу воду на 3/4 від її місткості, закручував пробку, фіксував її проволокою до рами, щоб не зірвало з різьби, ставив всю конструкцію на газову плитку донцем донизу, запалював газ, спостерігав за ходом рихтовки. Якось так.
https://www.google.com/search?sca_e...EDHR3qBAwQ0pQJegQIERAB&biw=1366&bih=657&dpr=1 Тальки для прожарки не підійде.