ашо ннада керосин чи авіаційний бензин а давайте збацаємо модель в натуральну величині і продамо за лям! я вмію лобзиком, пилкою. креслить, клеїть, красить, і даж по електрикі даж знаю де ангар 18 занедорого є.
Натисніть "поскаржитися", і попросіть модератора відредагувати ціну. Народ так робить. Подивився заодно Ваші лоти. Пан К. іще не обіцяв постукати в шибку за поширення комуністичної пропаганди?
Електрика - потягне. Питання у загальній вартості силової (вартість+експлуатаційні витрати). Чомусь такі пєпєлаци військового та т.п. призначення кльопають такі на ДВС. Знать щось знають. Всім добра! * підповзаючи до дивану А що, завтра такі цицниця? А де подівся тиждень?
двигун внутрішнього згоряння працює поки паливо не закінчиться,а електро,-зараз такі потужняки є,тіки гроші давай-літають до півгодини,акум таки тре на всі гроші!!!
Ото ж бо і воно. Вартість гарного електромотору, плюс вартість гарного LiFePo4 (а вони важчі за LiPo, хоча суттєво виграють ресурсом), в результаті дадуть по копійці, й вага/час у повітрі, перевагу ДВС. Для "крила", покі що, то оптимальне рішення. Для коптерів - он вже ваяють "гибриди" на повну (ДВС - на генератор, ВМГ - на електриці). Тіко у коптерів ну зовсім інші енергозатрати.
пан розуміється в моторах і в кумуляторах,!?-то прошу в прив пов,...-куплю двс з карбюратором,0.5-0.7 кб см!
З цього всі пєпєлацоводи починають * вимикаюсь внаслідок жорсткої подушкофілії ускладненої сраннявставанням та передбачуваним режимом завтрашнього дня у стилі "Студії Приват". Всім гарних сновидінь.