Ваша клуня - то ще дрібниці. Осьо статечна клуня: В Україні огороджуватимуть залізничні колії парканами та лісосмугами 27.04.2019, 12:34 • 1152 • 1 #якісназміна №527, яка діє з 1 квітня цього року У новому ДБН «Залізниці колії 1520 мм» для недопущення виходу на колії сторонніх осіб введено обов’язкове влаштування спеціальних огороджень: огороджувальних парканів; огороджувальних ділянок лісів з лісосмугами. Чому це важливо? Місця, які безпосередньо прилягають до колій швидкісних поїздів є небезпечними. Тільки на Південно-Західній залізниці у минулому році було зафіксовано близько 60 нещасних випадків. Багато з них – якраз через перетинання людьми колій у непризначених для цього місцях. Тому ми ввели цю обов’язкову норму, щоб підвищити безпеку людей біля залізничних колій імінімізувати кількість нещасних випадків та аварій. За підрахунками експертів, це дозволить на 30% зменшити аварії і нещасні випадки на коліях. І ще важливий момент, якщо це лісосмуги, то вони повинні утворювати щільну безперервну лінію захисту. У місцях їх розривів повинні влаштовуватися механічні загорожі. Виняток складають природні та штучні перешкоди для виходу на колії. Наприклад, водойми, заболочена місцевість, скельні виїмки, будинки, гаражі тощо. Новий ДБН розроблений УкрДУЗТ. Підписуйся на сторінки UAINFO у Facebook, Twitter і Telegram
Вітаю! Благодатний Вогонь є. За два дні стіко справ поробив, що мабуть піду зараз до кума. Хоча в нього те саме. Аромат пасок, сала печеного та мняса. Хух...
озера біля ХАЕ чудові...водичка чиста...можливо цього року заскочу на пару днів скупнутись Доброго вечора всій чесній кумпанії!
Що там діє я не знаю. Бо риби з прошлого року не бачив. Але звідки в нас Ротань зявився, це питання. Мабуть па Художник вище по течії екологічну диверсію зробив.
фігня то все...я як людина що виросла біля чавунки скажу вам таке: - пацанами катались чіпляючись за поїзд...проїздили пару сотню метрів і коли він вже набирав швидкості - зіскакували...так підїзджали до озера... - щодня по декілька разів на день ходили через колії, і коли стояв состав - часто перелазили під ним ( бо шукати хопер з переходом було лінь)... - якось відгородили чавунку бетонним забором щоб не ходили через шпали, а давали круг через автопереїзд...проломили в бетоні діру і ходили через неї - зашили чавунку металопрофілем, сторожили...всерівно проломили діру і ходять по сьогодні... ну поставлять ту сітку...ну постоїть вона пару днів і проломлять діру (чи виріжуть секцію) і всерівно будуть ходити... за 40 з гаком років знаю лише 1 випадок коли поїзд перерізав жінку з нашого району коли та перелізала під поїздом...всі інші летальні випадки були саме на автопереїзді коли люди через неуважність під час проходження пішохідним переходом при проходженні 2х зустрічних поїздів попадали під один з них. (один пропустив і в гуркоті не почув іншого і попав під інший)
Жидівськоіврейська універсальна мова. Непогана,жирна тема,вкрадуть стільки що сєня нервно курить собі слізамі на глазах
Майже все вірно,тільки ще є статистика по смертельних травмуванням,ну не знаю чи можна таке казати,але нема розділення по неуважності та суїциди
суїцидники спокійно можуть вийти на колії в районі Залізничного Вокзалу...тож їх не беремо до уваги... а от від людей яких відділила чавунка від іншого району - не зупинить ніщо...тож це затія щоб попиляти грошенят а на вихлопі буде "0"
Зазвичай вони вибирають місця подалі від сторонніх очей,але це довести дуже важко,вже нерозповість,а якщо був якийсь конфлікт то учасники мовчать.