Если у нас появится безвизовый режим с Европой,то сможем ли мы без особых проблем и прессинга ездить на автомобилях с Европы?? Ваше мнение господа и ваши изложения с новостями думаю будет интересно многим. С уважением Сергей.
И не надейтесь. Ответ сразу на два вопроса - появится безвиз и разрешат ездить. Да же допустим появится безвиз - граница останется и будет контроль на вьезд еще строже жем сейчас.
У нас президент и не меньше 60 депутатов сидят на автобизнесе,так что дешевых машин нам пока не светит..
Ещё бегаешь по Черновцам, не споймали таки люди в белом? Ану давай бухти про телепорты, мол машины и не надо..
Может вы недопонимаете определение - безвиз. Для посещения Европы, просто выпадает оформление визы. На границе будут требовать те же документы, что и в посольстве - резервация отеля, страховка, сумма налом или на карточке, справка из банка....... Мы не будем в евросоюзе и граница как была так и останется.
Вот дадут безвиз,Автомашину куплю с магнитофоном, пошью костюм с отливом, и - в Монако уеду. А тебе открытку пришлю,чтоб ты злым таким небыл.
Не стоит так тратиться -всё равно не оценит...ему предлагали щебёнку с Полтавы,так начал кобенится,мол доставку оплачивай...
Тему создали странную. Причем безвиз и право колесить по Украине на иноземных номерах? А если даже колесите, то кто мешает пересечь границу не с страной евросоюза, а с Молдавией и поставить отметку о новом въезде ?
Для чого, і так черги на кордонах добові,на іноземних номерах їздти в себе,цеж парадокс! Сьогодні при вїзді в Київ хлопці палять шини,хочуть хоть щось змінити або привернути увагу. А потрібно всього-навсього трошки змінити закон при ввозі іноземних авт.зняти основну причину тормоз для ввозу старих іномарок,,екологічну евро5 .Думаю поки мінімальна зп в країні не буде більше в екввіваленті 500 у.е. ніяких екологічних обмежень не може бути... Прозоре нарахування мита від кількості см3,берем умовно 0.1у.е.з 1 см3 ,наприклад двигун має 1998см3 1998*0,1=199,8у.е.+з цієї суми 20%пдв=39.96 у.е. в сумі сплачуємо 199.8+39.96=239.76 у.е. ніяких мін.митн.вартостей,оцінки і т.п.шляхів для взяток і корупції. Навіть в такий важкий час можна сотку у.е.добавити на ЗСУ. А ті хто тимчасово проживають ,працюють за кордоном офіційно, можна до 2х місяців іздити на іноземних номерах,не бачу причини їх обмежувати 5-10 добами,зараз рідко хто має відпустку більше 1 місяця. Цю схему придумав за пів години,як би хтось в уряді про це думав тоб вже давно приняли.Але це не вигідно банкам,а банки це МВФ,ці "єврейскі" скрепи нажаль підтримують більшість депутатів ВР і членів уряду. Думайте за кого голосуєте,женіть всіх старих мастодонтів з вр.
Говорять у Африках есть шаман,он тоже советы даеть. И помогает людям,кроме некоторых проишествий с крокодилицами. Может ему поспрошать,авось от невезухи излечит.
В ВР есть законопроект, который предусматривает легальный ввоз автомобилей на иностранной регистрации. Но этот законопроект "тормозят", те кому это не выгодно. Вот из-за не принятия этого закона и перекрыли сегодня дороги в Киеве. По поводу безвиз. На сегодняшний день выехать в ЕС легче, чем это будет после того, как отменят визы. Наивные и люди, думают, что отмена виз, что-то существенно изменит. Наоборот, будет ещё сложнее. Из плюсов только то, что отменят консульский сбор, 30-40 евро. И самое главное. Что-бы поехать в ЕС нужны деньги. Те люди у которых они есть, делают это спокойно с визами, а те у которых их нет, то они не смогут туда поехать даже при отмене виз.
Дешевих автомобілів не буде ніколи, це закон розвинутого капіталізму, якщо хтось не розуміє, пояснювати марно, рух в сторону європи не має наувазі пересування на дешевих корчах а можливість людини купувати нове авто, хочаб раз в пять років.
Новий дистриб’ютор автомобілів Mitsubish з’явився в Україні На український ринок вийшов новий дистриб’ютор автомобілів Mitsubishi - компанія «ЕМ ЕМ СІ Україна». Компанія «ЕМ ЕМ СІ Україна» створена як спільне підприємство, що належить корпорації Mitsubishi Corporation та групи компаній «НІКО», в долі 60% та 40% відповідно. Генеральним директором Компанії призначено пана Хіроакі Озава. Компанія є офіційним дистриб’ютором автомобілів «Mitsubishi», а також представником виробника автомобілів, запасних частин та аксесуарів Mitsubishi Motors Corporation на території України та республіки Молдова з 10 травня 2016 року. Источник: https://www.autocentre.ua/ua/avtopr...j-mitsubishi-poyavilsya-v-ukraine-301382.html © Autocentre.ua Нацполіція закупить в компанії "Ніко" 635 позашляховиків Mitsubishi Outlander на 959,6 мільйона гривень. Компанія «Ніко» продала поліції автомобілів уже більше, ніж на мільярд гривень, - повідомляє "Главком". Як ідеться в повідомленні, в поліції з'явився свій «автомобільний» фаворит. «Ніко», офіційний дистриб'ютор Mitsubishi в Україні, виграла черговий тендер на поставку патрульних автомобілів. У 2017 році компанія має передати копам 635 позашляховиків Mitsubishi Outlander. Сума угоди – 959,6 млн гривень (зараз відбувається кваліфікація переможця). Найцікавіша «деталь» тендера – він був кваліфікований як оборонний та відбувся за участю одного учасника за процедурою переговорів. Після Майдану «Ніко» вже не вперше виграє великий тендер поліції. Рік тому компанія здобула перемогу в конкурсі на постачання поліцейським двох моделей близько трьох сотень французьких машин – 104 Renault Duster і 192 Renault Dokker. Щоправда, тоді сума контракту була значно скромнішою – 122,5 млн. Перший поліцейський Mitsubishi Outlander міністр внутрішніх справ Арсен Аваков представив ще влітку. Вже тоді урядовець пообіцяв, що саме цим автомобілем оновиться парк Національної поліції. http://www.volynnews.com/news/authority/avakov-viddav-miliard-v-odni-ruky-za-dzhypy-dlia-politsiyi/
Зависит от мышления. Любая машина - для кого то будет пипец какой дорогой, а кто то будет её цену воспринимать вполне нормально.
Ціну в Україні потрібно порівнювати з цінами в інших країнах, і купівельну спроможність населення також
ось типовий приклад того, що відбувається коли у владі сидять бариги Российские "Нивы" для полтавских копов: В городе поднялся скандал из-за закупки российских машин