Это если автомобиль для себя. Продаван этого делать не будет - доказывай потом, такому как я, что машина не бита. Я всё равно не поверю. Единственный вариант это с фото до покраски - всё остальное мимо. Згоден, але у німців це буде дорожче чим сам автомобіль.
В первую очередь я определяю машину по салону и внешнему виду. Если салон и кузов убитые небрежным отношением, то дальше смотреть не нужно - вся машина будет убитая. Дальше смотрю днище, лонжероны, что бы не было сварки, и свежей обработки, если есть то до побачення. Проверяю работу коробки на ходу, по мотору попрошу спеца. Допускаю, что на моторе можно влететь, но мотор проще и дешевле отремонтировать чем салон и кузов.
Є такі специ що роблять авто з двох половинок. Усі шви , ґрунт, герметик усе це як з заводу . Навіть фарба на болотах не нарушена.
Допускаю, но это не системно, больше сказки. Такие работы будут стоить дороже чем автомобиль на выходе. С автомобилем до 10 тыс. ни кто с этим не будет заморачиваться, что бы потом не носиться с этой "дохлой кошкой". Застаривать, как будем? Ржавчины в краску добавлять? Железное правило. Малейший подкрас или вымытый двигатель - сразу до видзеня.
Ви взагалі бачили автовоза з американськими автомобілями которые заеджають в Україну ? Зверніть увагу на їх повреждення .А як почитати опіс у объяви , то усі " після незначного дтп"
Я лично знаком с власником "ЛюбэАвто" у Львові. Так что эту кухню знаю не по наслышке. У них все авто с фото до ремонта. Они берут колличеством и качеством, с серьезным ремонтом не покупают. У них менеджеры в США. Всё на потоке.
Наша галя балувана.. Наприклад я раз на рік мию двигун для себе. Їздити на машині з брудним двигуном,це як самому цілком помитися,але дупу залишити брудною..
У меня двигатель всегда чистый, могу фото сделать, а когда моют продаваны это пыль в глаза. Покупатель должен видеть реальную картину, а не котовы яйца. Помыть можно самому, после покупки.
подобались такі клієнти з троящими двигунами і гірляндою на приборці. Мити можна, знаючи як і не керхером, тобто без тиску води. Але то довго і важко, а лінь з народження у всіх в генах. Пшикалка хороша коштує 500 на один раз....
Если есть необходимость, то мою так: сначала средством для мытья посуды и узкой малярной кистью. Затем смываю проточной водой со шланга без напора. Затем могу повторить средством для мытья двигателей и снова смываю. Перед мойкой все электросоединения заматываю плёнкой. Двигатель должен быть или теплый или холодный. В дальнейшем только протираю подкапотное пространство и навесное на двигателе после каждой мойки авто. Двигатель всегда выглядит чистым, но не намытым.
Нічого тому мотору не буде навіть миючи кархером,головне це робити літом,бажано зранку,а вдень щоб потім спека була,миємо,потім де можна і неможна продуваємо стисненим повітрям,знімаємо роз‘єми,теж продуваємо,пшикаєм "Контактом" та залишаємо до вечора сушитися з відкритим капотом. І самому приємно і двигун подякує,отакоєт..
Разьемов много, некоторые могу развалиться в руках, не ко всем есть свободный доступ.... и пошла морока. Я, в свою бытность, так запорол две катушки зажигания.
Ящо роз‘єм герметичний,вода всередину не потрапить,якщо герметичності немає,дуємо на нього з усіх сторін,повітря не шкодуємо,а якщо машина така що вже роз‘єми у руках розпадаються,або міняємо проводку,або здаємо машину на металобрухт Чесно кажучі,ще не бачив таких машин,де у руках розсипаються роз‘єми,тази не обговорюємо.
є купа мерсів де ізоляція підкапотної проводки стає схожою на буси. Бачим голі дроти біля всіх роз'ємів.
Десь з вами погоджуся, десь ні. Якщо пішла мова про вартість обслуги, давайте додамо вартість паливного фільтра для дизеля (на прикладі к9к) по Ману - 1500 грн, заміна кожних 30 тис (можна і більше, хто де заправляється) коли на бензин паливний фільтр або взагалі не міняється (в сучасних бензинках) або коштує не багато, в дизелі є свічки нападу, які теж мають обмежений ресурс, теж коштують грошей і далеко не завжди їх легко замінити (важко добратися і закисають), плюс до бензинок це можна заїхати обслужити в будь-який сервіс, а дизель якщо ви не живете в обласному центрі, будете відправляти паливну апаратуру на діагностику і ремонт в спеціалізовані сервіси, ставати в чергу і тд, там як завжди вас побриють по максимуму бо ви ж не знаходитеся поряд біля майстра-дизеліста і не знаєте реальних результатів перевірок. Це час, очікування, гроші, нерви. Це одна із головних причин чому я зіскочив з дизелів - відсутність якісного сервісу для паливної системи. З бензинками простіше, на багато. також можна додати, що дизель більш вибагливий до якості палива (субʼєктивно), вибагливий до палива зимове/літнє, якщо є Adblue, ще одна бездонна бочка для грошей (з нашим паливом)…. Але знову ж таки повторюсь, це все стосується машин з реальним пробігом від 250 і більше, я не кажу що нові дизеля з салону погані. Але в нас на дорогах 90% це пригнані машини з пробігами 250-450 тис, хто на ньому реально економив це тільки перший власник німець.
Заміна комплекту ГРМ з ремінним приводом кожних 60 тис - на пассат 2.0 дизель комплект ГРМ не оригінал і без помпи - 4500 грн, робота ще 1500 грн мінімум. Заміна цепа на 250-300 тис км (бензинка з цепним приводом). На ремінному приводі потрібно замінити 4-5 разів, доки цеп замінити 1 раз. Це приблизно 30 тисяч гривень + за цей час хоча б два рази взяти комплект з помпою. Комплект цепного приводу на той самий пассат 1.4, 1.8, 2.0 (бензин) - 6000 грн без помпи (ну з помпою +1500). Відповідно, мати цепний привід точно не дорожче ремінного. Не беремо у рахунок преміум марки типу ауді, БМВ, марси… Мова йде про середнього класу авто.
В современных дизелях, если одна насос-форсунка вдруг перестает работать - то уже ни кто ни куда не едет, машина даже не заведется. Хорошо если это произошло в Украине, на буксире можно доехать до ближайшего города, в котором предстоит немного пожить, а если во время отпуска в ЕС то ехать можно только на эвакуаторе. На старых дизелях с ТНВД, даже если все форсунки не правильно работают всегда можно доехать.
На сучасних дизелях насос-форсунок нема вже, всюди пʼєзо форсунки, але там гемора не менше, вони якщо виходять з ладу то зазвичай всі разом.
ну по запчастям и их цене, спорить не буду. всякие есть. но работа на пассате 1500 грн. на выходе минимум шо увидим кучу меток корректором. ролик натяжной перетянутый-ненатянутый. и еще куча мелких моментов, которые вроде и мелочь, но жизни не прибавят. а на бензинках цепных то, помпа каким боком? так за комапнию? так с другой стороны стоит и ремнем крутится, отдельный узел короче. а вот 1.4 некоторые, те да, надо полюбому менять помпу если тяга пропала. или помпа потекла и тяга пропала. но к цепи тоже отношения особо не имеет.
ціна точно не тая, в правильного майстра з усіма приспособами ближче до 4 буде, і це справедливо. Ланцюги залежно від моделі 6-60 тис. Тобто 150-1500 баксів. Робота, решта комплект. Помпа така капость що краще при грм замінити, зовнішню, внутрішню однозначно. Воно того варте.
ну вот, про цены на работы и говор, шот тут не то. ваши похожи на правду. ну а помпа? ну я про фольксовские моторы. там где ремень, там таки ясно, помпа грубо тот же ролик. так шо менять. а в цепных бензинках она к цепи и звездам-натяжителям-башмакам как правило отношения толком не имеет. отдельный выносной узел. для самоспокоения наверное можно, а так то и вроде не обязательно
Від мотора залежить, на моєму черокі 3.2 помпа обертається за рахунок цепа ГРМ. Але в моєму випадку (американець) простіше купити двигун в зборі без навісного з малим пробігом за 1000 доларів та не міняти цеп на своєму, вийде те саме а то й дорожче. Свій мотор потім продати можна за пів ціни того. Так часто роблять на свіжих американках.
ну так изначально же написали "той самий пассат" вот я чисто про фольксовские моторы и говорю, а другие молчу, не сталкивался. хотя обманюю, опель инсигния или вектра С, там таки помпа отдельный узел, но привод через цепь ГРМ. ну и Т-5 от фолькса, пятицилиндровый 2.5 дизель, но там шестеренки. а шестерни там вечные. на моей памяти вопросов к ним не встречал, как и замены.