Бенз , дизель, автогаз .

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем BART28, 17 тра 2022.

  1. BART28

    BART28 General-major

    Повідомлення:
    5.911
    Аби грошей вистачало.
     
    Briter подобається це.
    1. (в наявності 3 шт.)
      Дополнительный навесной подсумок-органайзер для переноски и хранения некрупных предметов, имеет съем...
      500 грн.
    2. Розгрузка МІЛ-ТАК не якісний матеріал обшивкі на плечах "дермантін" потріскався, видно...
      300 грн.
    3. (в наявності 29 шт.)
      Підсумки сумісні з АКМ/АК-74/М16/РПК На передній і задній панелях підсумка розміщена система molle,...
      250 грн.
    4. Нагрудная сумка от Idogear. Топовое качество! Отличная внутренняя организация. Широкие лямки (40 мм)...
      1670 грн.
    5. Підсумок-ранець Blackhawk, є частиною РПС кулементика Blackhawk LRAK M240/SAW LBE Kit Система крі...
      650 грн.
  2. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    там не було запитань про ціну.
     
    BART28 подобається це.
  3. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    Это если автомобиль для себя. Продаван этого делать не будет - доказывай потом, такому как я, что машина не бита. Я всё равно не поверю. Единственный вариант это с фото до покраски - всё остальное мимо.
    Згоден, але у німців це буде дорожче чим сам автомобіль.
     
    Briter подобається це.
  4. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    В первую очередь я определяю машину по салону и внешнему виду. Если салон и кузов убитые небрежным отношением, то дальше смотреть не нужно - вся машина будет убитая. Дальше смотрю днище, лонжероны, что бы не было сварки, и свежей обработки, если есть то до побачення. Проверяю работу коробки на ходу, по мотору попрошу спеца. Допускаю, что на моторе можно влететь, но мотор проще и дешевле отремонтировать чем салон и кузов.
     
    Briter подобається це.
  5. BART28

    BART28 General-major

    Повідомлення:
    5.911
    Є такі специ що роблять авто з двох половинок. Усі шви , ґрунт, герметик усе це як з заводу . Навіть фарба на болотах не нарушена.
     
    AndrewDontknow та Briter подобається це.
  6. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    Допускаю, но это не системно, больше сказки. Такие работы будут стоить дороже чем автомобиль на выходе. С автомобилем до 10 тыс. ни кто с этим не будет заморачиваться, что бы потом не носиться с этой "дохлой кошкой". Застаривать, как будем?:D Ржавчины в краску добавлять?:D
    Железное правило. Малейший подкрас или вымытый двигатель - сразу до видзеня.
     
    Останнє редагування: 26 кві 2024
    BART28 подобається це.
  7. BART28

    BART28 General-major

    Повідомлення:
    5.911
    Ви взагалі бачили автовоза з американськими автомобілями которые заеджають в Україну ? Зверніть увагу на їх повреждення .А як почитати опіс у объяви , то усі " після незначного дтп"
     
  8. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    Я лично знаком с власником "ЛюбэАвто" у Львові. Так что эту кухню знаю не по наслышке. У них все авто с фото до ремонта. Они берут колличеством и качеством, с серьезным ремонтом не покупают. У них менеджеры в США. Всё на потоке.
     
  9. Boris Pryanikov

    Boris Pryanikov Oberleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    8
    Повідомлення:
    1.675
    Наша галя балувана.. :D Наприклад я раз на рік мию двигун для себе. Їздити на машині з брудним двигуном,це як самому цілком помитися,але дупу залишити брудною.. :D
     
    иван777444333, Zubr2, Briter та ще 1-му подобається це.
  10. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    У меня двигатель всегда чистый, могу фото сделать, а когда моют продаваны это пыль в глаза. Покупатель должен видеть реальную картину, а не котовы яйца. Помыть можно самому, после покупки.
     
    Briter подобається це.
  11. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    подобались такі клієнти з троящими двигунами і гірляндою на приборці.
    Мити можна, знаючи як і не керхером, тобто без тиску води. Але то довго і важко, а лінь з народження у всіх в генах. Пшикалка хороша коштує 500 на один раз....
     
    BART28 та Мишель 777 подобається це.
  12. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    Если есть необходимость, то мою так: сначала средством для мытья посуды и узкой малярной кистью. Затем смываю проточной водой со шланга без напора. Затем могу повторить средством для мытья двигателей и снова смываю. Перед мойкой все электросоединения заматываю плёнкой. Двигатель должен быть или теплый или холодный. В дальнейшем только протираю подкапотное пространство и навесное на двигателе после каждой мойки авто. Двигатель всегда выглядит чистым, но не намытым.
     
    Briter подобається це.
  13. Boris Pryanikov

    Boris Pryanikov Oberleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    8
    Повідомлення:
    1.675
    Нічого тому мотору не буде навіть миючи кархером,головне це робити літом,бажано зранку,а вдень щоб потім спека була,миємо,потім де можна і неможна продуваємо стисненим повітрям,знімаємо роз‘єми,теж продуваємо,пшикаєм "Контактом" та залишаємо до вечора сушитися з відкритим капотом. І самому приємно і двигун подякує,отакоєт..
     
    BART28 та Briter подобається це.
  14. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    Разьемов много, некоторые могу развалиться в руках, не ко всем есть свободный доступ.... и пошла морока.
    Я, в свою бытность, так запорол две катушки зажигания.
     
    Briter подобається це.
  15. Boris Pryanikov

    Boris Pryanikov Oberleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    8
    Повідомлення:
    1.675
    Ящо роз‘єм герметичний,вода всередину не потрапить,якщо герметичності немає,дуємо на нього з усіх сторін,повітря не шкодуємо,а якщо машина така що вже роз‘єми у руках розпадаються,або міняємо проводку,або здаємо машину на металобрухт :D Чесно кажучі,ще не бачив таких машин,де у руках розсипаються роз‘єми,тази не обговорюємо.
     
    BART28 подобається це.
  16. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    є купа мерсів де ізоляція підкапотної проводки стає схожою на буси. Бачим голі дроти біля всіх роз'ємів.
     
    BART28 та Мишель 777 подобається це.
  17. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    32
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    79
    Повідомлення:
    11.150
    Адреса:
    Дніпро
    Десь з вами погоджуся, десь ні.
    Якщо пішла мова про вартість обслуги, давайте додамо вартість паливного фільтра для дизеля (на прикладі к9к) по Ману - 1500 грн, заміна кожних 30 тис (можна і більше, хто де заправляється) коли на бензин паливний фільтр або взагалі не міняється (в сучасних бензинках) або коштує не багато, в дизелі є свічки нападу, які теж мають обмежений ресурс, теж коштують грошей і далеко не завжди їх легко замінити (важко добратися і закисають), плюс до бензинок це можна заїхати обслужити в будь-який сервіс, а дизель якщо ви не живете в обласному центрі, будете відправляти паливну апаратуру на діагностику і ремонт в спеціалізовані сервіси, ставати в чергу і тд, там як завжди вас побриють по максимуму бо ви ж не знаходитеся поряд біля майстра-дизеліста і не знаєте реальних результатів перевірок. Це час, очікування, гроші, нерви. Це одна із головних причин чому я зіскочив з дизелів - відсутність якісного сервісу для паливної системи. З бензинками простіше, на багато. також можна додати, що дизель більш вибагливий до якості палива (субʼєктивно), вибагливий до палива зимове/літнє, якщо є Adblue, ще одна бездонна бочка для грошей (з нашим паливом)…. Але знову ж таки повторюсь, це все стосується машин з реальним пробігом від 250 і більше, я не кажу що нові дизеля з салону погані. Але в нас на дорогах 90% це пригнані машини з пробігами 250-450 тис, хто на ньому реально економив це тільки перший власник німець.
     
    BART28, Volocuga, Мишель 777 та ще 1-му подобається це.
  18. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    32
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    79
    Повідомлення:
    11.150
    Адреса:
    Дніпро
    Заміна комплекту ГРМ з ремінним приводом кожних 60 тис - на пассат 2.0 дизель комплект ГРМ не оригінал і без помпи - 4500 грн, робота ще 1500 грн мінімум. Заміна цепа на 250-300 тис км (бензинка з цепним приводом). На ремінному приводі потрібно замінити 4-5 разів, доки цеп замінити 1 раз. Це приблизно 30 тисяч гривень + за цей час хоча б два рази взяти комплект з помпою. Комплект цепного приводу на той самий пассат 1.4, 1.8, 2.0 (бензин) - 6000 грн без помпи (ну з помпою +1500). Відповідно, мати цепний привід точно не дорожче ремінного.
    Не беремо у рахунок преміум марки типу ауді, БМВ, марси… Мова йде про середнього класу авто.
     
    BART28 подобається це.
  19. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    В современных дизелях, если одна насос-форсунка вдруг перестает работать - то уже ни кто ни куда не едет, машина даже не заведется. Хорошо если это произошло в Украине, на буксире можно доехать до ближайшего города, в котором предстоит немного пожить, а если во время отпуска в ЕС то ехать можно только на эвакуаторе.
    На старых дизелях с ТНВД, даже если все форсунки не правильно работают всегда можно доехать.
     
    BART28 подобається це.
  20. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    32
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    79
    Повідомлення:
    11.150
    Адреса:
    Дніпро
    На сучасних дизелях насос-форсунок нема вже, всюди пʼєзо форсунки, але там гемора не менше, вони якщо виходять з ладу то зазвичай всі разом.
     
    BART28 та Мишель 777 подобається це.
  21. салабон 36

    салабон 36 Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    0
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    463
    Адреса:
    Украина
    ну по запчастям и их цене, спорить не буду. всякие есть.
    но работа на пассате 1500 грн:eek:.
    на выходе минимум шо увидим кучу меток корректором.
    ролик натяжной перетянутый-ненатянутый.
    и еще куча мелких моментов, которые вроде и мелочь, но жизни не прибавят.
    а на бензинках цепных то, помпа каким боком?
    так за комапнию?
    так с другой стороны стоит и ремнем крутится, отдельный узел короче.

    а вот 1.4 некоторые, те да, надо полюбому менять помпу если тяга пропала.
    или помпа потекла и тяга пропала.
    но к цепи тоже отношения особо не имеет.
     
    BART28 та Briter подобається це.
  22. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    ціна точно не тая, в правильного майстра з усіма приспособами ближче до 4 буде, і це справедливо. Ланцюги залежно від моделі 6-60 тис. Тобто 150-1500 баксів. Робота, решта комплект. Помпа така капость що краще при грм замінити, зовнішню, внутрішню однозначно. Воно того варте.
     
    BART28 подобається це.
  23. салабон 36

    салабон 36 Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    0
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    463
    Адреса:
    Украина
    ну вот, про цены на работы и говор, шот тут не то.
    ваши похожи на правду.

    ну а помпа?
    ну я про фольксовские моторы.
    там где ремень, там таки ясно, помпа грубо тот же ролик.
    так шо менять.
    а в цепных бензинках она к цепи и звездам-натяжителям-башмакам как правило отношения толком не имеет.
    отдельный выносной узел.
    для самоспокоения наверное можно, а так то и вроде не обязательно
     
    Briter та BART28 подобається це.
  24. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    32
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    79
    Повідомлення:
    11.150
    Адреса:
    Дніпро
    Від мотора залежить, на моєму черокі 3.2 помпа обертається за рахунок цепа ГРМ. Але в моєму випадку (американець) простіше купити двигун в зборі без навісного з малим пробігом за 1000 доларів та не міняти цеп на своєму, вийде те саме а то й дорожче. Свій мотор потім продати можна за пів ціни того. Так часто роблять на свіжих американках.
     
  25. салабон 36

    салабон 36 Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    0
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    463
    Адреса:
    Украина
    ну так изначально же написали "той самий пассат"
    вот я чисто про фольксовские моторы и говорю,
    а другие молчу, не сталкивался.
    хотя обманюю, опель инсигния или вектра С, там таки помпа отдельный узел, но привод через цепь ГРМ.
    ну и Т-5 от фолькса, пятицилиндровый 2.5 дизель, но там шестеренки.
    а шестерни там вечные.
    на моей памяти вопросов к ним не встречал, как и замены.
     
    Briter подобається це.