Автівкі різні. В мене був дизель Renault Espace Брав до 200 к. Майже 3 роки. Жодної поломки по двигуну, топливный, електриці. Сажовий прожигався сам, безкоштовно. Трохи по ходовий, але то наши дороги. Зимой тепло одразу. Якщо двигун холодний-грють тени.
не, ну гдет вы и правы, но слишком в крайности вдаетесь. у меня есть свои хотелки к авто, салон-клиренс-климат-багажник. вот как бы есть такое авто например, все подходит, но мотор ток на 2.4 литра ( японское чудо) при, образно, пяти плюсах машины, один минус это расход. и мне изза желания сэкономить плюнуть на плюсики (которых больше) и променять на меньший расход? наверное нет, вот тут на помощь и приходит ГБО. опять же, на личном примере. расход газа 18 на 100 км. грубо 30 грн за литру, это 540 гривен и бензина около 12 на 100, по 53 грн, уже 640 грн. 100 грн экономии, на данный момент. я не буду считать когда ГБО себя отобьет, мне с ней досталось. но экономию видно.
Так німці не дурні, машини до 200 тисяч пробігу практично не продають. Я за Америку на мінімальних пошкодженнях, пробіги малі, іноді дуже малі, автомати хороші, мотори в більшості під газ на ура підходять, свіжі роки, адекватна ціна, по карфаксу прозора історія.
Меган 3 був 1.5 хвалений к9к комплект форсунок 36000 грн, рідного пробігу 280 тис, щеплення також майже потребувало заміни, ледве продав. Шкода суперб 13 року 1.6 тді, пробігу під 200 тис рідного, сажевий просто виносив мозок, і депфер на холодну вже цокотів, витрат палива 8.5 по місту продав, Т5 з космічним пробігом до уваги не беру, ще був Сітроен Берлінго 1.9 дизель той менше клопот приносив бо екології не було, так само як і турбіни, простий трактор, але емоцій від їзди приблизно як на підводі.
не забуваєм додавати обслугу газової а іноді і ремонт, заміну редуктора, форсунок і т.п. а ще такі скнари як я обов'язково додавали в чек при обслуговуванні та ремонті автомобіля купу часу, втраченого боротьбою з лівими деталями. Бачу екрномію, справжню, в заводських чисто газових моделях, жаль нових у нас не продають, тягають з Кореї вже з півмільйоном.
тільки підтверджує, був реальний зношений шрот, що чесно у когось відпрацював. Що цікаво, англійці вважають зношеним автомобіль з 150 тис.
Щось у вас дизеля не уживаются ... Де ви запраляєтесь ? Знову поганий дт . А узагалі їх миють , й дуже успішно . У Києві є навіть фірми в них обемнний фонд є . Не завжди. Але траплялєтся . Як що я не ошибибаюсь , то до війни комплект коштував 10-12тис грн. Но щось мені підказує що 13 рік та меньше 200тис пробігу?Хтось когось десь надурив . Що касается моторесурс мотора дизеля чи запальнички, то дизеля ходять дальше. ТО по грошах + - однаково . Ще раз повторюся , якщо заправляти з каністри у дяді Василя , то ніяки форсунки довго не проходять.
сажовики страждають від декількох причин, основні короткі поїздки, 3-5 км, нічого не встигає прогрітись, друга типу спортивна їзда, від світлофора до наступного топчем в підлогу, в такому режимі всі дизеля викидають багато сажі, особливо німецькі а пропалити нема часу двигуну. І останнє чисто технічне, зношена паливна, турбіна, егр. Керування тягою дизеля має бути приблизно як взимку на слизькій дорозі, тоді ніхто нікуди не полізе як мінімум чверть мільйона, а по дальняку вдвічи-тричі більше. Бензинові мотори однакового об'єму працюють меньше, на третину приблизно. І їм треба десь посередині робити середній ремонт, всякі сальники прокладки, іноді кільця, це як всі бачать після старту з світлофора купа синього диму і жор масла дуже відчутний. Більшість виробників вказують допустиму витрату масла до 1-2 літрів на 1000 км. Тисячу, не помилився. І той, не існує двигунів де нема витрати, є малопомітна.
Заправка WOG, але всі дизеля мав до війни. Є знайомі і родичі на дизелях, після бензину сідаєш як в трактор, одразу відчувається звук та вібрація. Проблеми в основному в усіх схожі сажевий/форси/зчеплення/турбіна/єгр/зимою свічки накалу/adblue/в деяких випадках ТНВД…Мити сажевик хватає не на довго, хіба що промив і машину на базар. Щодо комплекту зчеплення з демпфером, ну якщо брати в середньому не по оригіналу на пасат/шкоду/гольф 18 000 плюс робота 4-5. На виході майже 600 баксів. Не багато але й не мало. Щодо дизелів на комерційному транспорті, бусах всяких, вантажівках, то тільки за. А дизель для міської жоповозки ні.
До речі щодо БМВ, одна із не багатьох марок, яка робить машину для водія. Для душі і емоцій. Так, дорога в обслузі і вибаглива. Так вона і створена для забезпечених людей. Коли готовий платити за кайф і емоції. Колись теж не розумів. Але з часом коли на багатьох машинах їздив то стає зрозуміло.
Таке складається враження, що це все трапилось в них у продовж зими . Вас як послухати то усі дизеля це утіль А шкода 1,6 mpi атмосіернік це те що надо ?
а шо, воно на ньому пхається якось. Так, фуфлижний двигун з точки зору їхати. Зате реально малообслуговуваний і надійний, бо простий.
Катався різно всяко і просто випробовував з всяких причин дуже багацько моделей, мало є що не вдалось, добре знаю цінники обслуги і ремонтів. Підтвердив для себе істину, купляти для експоуатації а не понтів треба те, півціни якого в рік зможеш витратити якщо що. Не здохнувши від голоду і не виставивши на олх нирку. Трохи можливо перебільшено, не дуже. Старе дволітрове відро витягне на капіталку з зчепленням і ще дечим, без паливної 2.5-3 тони зелених. Сама паливна коли їй кінець 1500-2000. Бензинова калоша за мінусом паливної однаково. Були значно, вдвічи і далі більші цінники за більші автомобілі. Там тупо резина дофіга дорожче.
Була. Октавія тур 2001 року 1.6 мпі. Не побачив в цьому мотору нічого особливого. Масло їсть, в мене машина була від власника німця, особисто шукав, пробіг 211 тисяч. Масло доливав літр-піатора на тисячу км. Ну може кільця затягли, може така попалась. При швидкості 100-110 3000 обертів! Розхід по місту 10 літрів бензину, трасою 7.5-8. На обгін фури треба третю вмикати і мати пару кілометрів вільної зустрічки. Продав і забув. Про дизеля не всі утіль. Купити новий 2л дизель з салону, накатати 150 тисяч і віддати дилеру по трейд-ін доплативши и взявши нову, як в інших країнах, тоді дизеля гарна штука. А брати катки з 250-350 тис, з метою покататися ще тисяч 100 і нормально продати машину з 400+ пробігом, багато не втративши, те ще задоволення.
ну обслуга газовой требухи, вместе с заменой масла и фильтров это всегда. ну еще плюс 700 грн в среднем к чисто моторным расходам. редуктор? таки года через 4 поменял, не ремкомлект как предлагали всякие экономщики, а весь в сборе. ремкомплект 450-900 грн. редкутор 2800 с работой. не мучает меня тот газ и его обслуга, главное вовремя и без дурных попыток экономии. вот машинка и не подводит. не, подвела два раза, но там были наши кривые руки и чудоюдо сигналка, в остальном хорошо все. ну и по установке левых компонентов, типа редуктор-форсунки и прочая газова требуха, я писал об этом выше, установщики кидарасы, ставят как им удобно (быстрое бабло) а о доступе к другим агрегатам и узлам и не думают. сам прибавляю к цене работ некий процент за такие вещи, хотел экономии там при установке? или дуй к ним с вопросами или временным снятием их узла. или доплачивай мне за мое время по разребанию этих чудес. да, у меня все стоит почти грамотно ( есть момент по врезке в систему охлаждения) а так все удобно и достойно, особо не мешает при регламентных и не только работах. и снизу тоже лишнего не торчит, все красиво уложено и спрятано.
А що ви хотіли від атмосферника 1,6 л ? Щоб рвал асфальт з під коліс на 1500 оборотів ? Єю штофхатися у заторах , да на вихідні за місто їздити оце її .
Виходить, всім треба їздити на ланосах, з зарплатою 20 тисяч гривень більше просто можна не потягнути обслужити. Ну, якщо людина заробляє тисяч 100 чи більше, то може дозволити собі нормальну іномарку утримувати…