Хай буде, буду звикати. У місті та на світлофора ще ок, але в моєму місті дуже багато знаків стоп. Теж муляє
Так, стоять. Тільки для повної зарядки аккумулятора напруга на клемах до 15.5 повинна підніматись. В мене на Кавасакі напруга на холостому ходу піднімається до 15,3 вольта, трохи даєш газу і пада до 14,5. Це зроблено для того, щоб в пробках та на світлофорах напруга не просідала, рідний аккумулятор 15 років відїздив, кіка нема, тільки стартер.
ну так и генератор с мозгами, и мозги там шот делают. так шо думают производители, не стоят на месте. оно много хорошего придумали, и работает. но есть одно но, нам (огромному большинству) новая машина с салона не светит. а светит американский биток, или загнаная европейка с пробегом за 300. а отсюда и все неприятности.
років так з 30 тому у мазди був РР, що керувався моторним блоком, не підходив ні від чого, ніззя було купить в з.ч. Він виходив за звичні рамки напруги зарядки. І робив неври коли приходила пипка. Ще в когось було схоже, не пригадаю. Але то все для них міцубісі клепало. Зараз також не все просто в старт стопах, в самих батареях також, вони вміють дуже швидко заряджатись. І той, їх можна ставити на звичайні автомобілі.
Подделывают раскрученные, дорогостоящие бренды. Это касается не только шин, но и др. з.п., а так же одежды и алкоголя. "Говорят, что буд-то всё подорожает - абсолютно, а особенно штаны и алкоголь..." Не хватит ума у китайцев начать подделывать Ханкук. Они мыслят высшими категориями: Мишлен, Континенталь и т.др
Навіть маЦквич кацапский китайці підробляют . Але китайці на багато совкових автівок виготовляють запчастини . Від карбюратора к жигулю , до шкворней камаз . Якість так собі ...
та вот фиг его знает, лет 18-20 назад было, сомневаюсь в поддельности. ценник конский был, и размер интересный 205\60\15. или 195\60\15, точно не помню. но явно редкий и спецефический. рулилось авто конечно знатно, но жрунчик был. а уже с переходом на 195\65\15 жрунчик ушел, да и выбор колес стал намного шире. и да, это мазда была, таки с тем умным генератором, за почти 300 т.км. мозг не имел. а стартер и аккум было дело. но то дизель, там свои таракашки.
Как-то в молодости, купил на жигуль самую широкую резину 185/?/13. Думал зимой буду король трассы... а с первым снегом, машина на этой резине не едет, шлифует на небольших подъемах, объезжают все. Потом знатоки расстолковали: что на зиму нужно ставить максимально допустимую узкую резину.
Не факт. Жигуль як й моЦвич заднепривідні . Але навіть у мацквича проходимість краще чім у жигуля. Я маю на увазі класику до 07 .
Нива виключення, вона на задньому приводі взагалі не їде))) хіба що мішків пʼять з піском в багажник.
волинка повноприводна з іншим розподілом ваги. Про резину, колись на тимчасовий жигуль прикрутили 55 профіль. Бо такі подарували. При ширині що не вилазила за диск, не пам'ятаю точно якій. Жигуль по асфальту їхав як по циркулю, рулився як нормальний. Одне що тодішні ямки постійно підгинали диски. А то вже схоже на заводську поведінку таврії.
Тут Міша правий,зимою вузьки колеса краще за широких,більше тиск на сніг на сантіметр квадратний,а ширша резина пливе,бо тиску на дорогу не вистачає. Це фізика,шкільна програма
І все ж, тема таки відійшла від своєї суті. Я пропоную повернутися до теми та визначити, на чому зараз їздити найвигідніше: бензин, дизель, газ/бензин, гібрид, електро. З розрахунку на 50 000 км пробігу/4 роки. Вигода повинна заключатися не лише у вартості грн/км, а й вартості утримання, ремонту, обслуговування та найменш втратити при продажі. Особисто для себе визначив наступне: якщо переважно їзда по місту, іноді траса але не дуже часто, то я за газ/бензин. Вже відкатав на газу 45 тисяч, раніше були тільки дизельні авто. Крім вартості грн/км варто відмітити тиху роботу двигуна без вібрації, швидко гріється взимку, обслуга не дорога. А що скажете ви?
газ-бензин это хорошо, вроде. но не каждый мотор спокойно и долго газ переносит. дальше оборудование и его установка, вот там весь капец и кроется. 90 процентов втулят абы как. ну и расход газа будет выше чем бенза, но терпимо. если не выкраивать каждый литр, то и ехать будет, и газа потреблять терпимо. шо еще? не жлобится и внести изменения в техпаспорт. дальше гибрид, типа приус. машинка бюджетная, но и экономная на самом деле. реально мечта таксиста. но минус приуса размер, какой есть, такой есть. гибридный РАВ4 намного дороже, но городской расход при 2.5 моторе, реально 8-9 литров. электричка выгодно очень, но при условии частный дом и зарядка. кто еще? подзаряжаемый гибрид? не каждый, зависит от схемы гибридности. опять же возможность зарядки. дизель? как и бензин, расход меньше, ремонт дороже. так шо тоже вижу пока битопливный газ-бензин самым оптимальным на все случаи жизни. но не на каждый мотор можно, и есть нюансы.
Тема современых дизелей, в этой жизни, для меня закрыта насовсем. Я за газ/бензин. Опыт на 4-х авто . Мицубиши, Рено, Хюндай. На первой стояла установка БРСи. Расход 1:1. Проехал с нуля 180 тыс. на газу. Продал в идеальном состоянии. Рено - до сих пор находу - 400 тыс. Хюндай 100 тыс. В свое время, на просторах интернета, нашел рекомендацию: если авто ставить на газ, то лучше с гидрокомпенсаторами, если без, то нужно следить за регулировкой клапанов.
В молодости, на жигуль, поверх родных покрышек на задние колеса, предварительно их спутив, натягивали кроссовую мотоциклетную резину. Снега по-колено, а машина едет как по сухому. Если по трассе ехать больше 80 км/ч, то родная резина начинала проворачиваться в мотоциклетной.
В Україні я тільки за дизель ! Тому що дт меньше бадяжут . Єжелі у бензин додают газоконденсат , спирт , та другі хімічні добавки то в дизпаливо не так дуже багато. Головне заправлятися на нормальних АЗС.
А як відноситесь до таких факторів, що дизеля пригонки переважно з пробігами від 200тис в кращому випадку, обслуга космос, демпфер, формсунки, сажевик, егр, якщо свіжий то ще adblue. Це з власного досвіду написав, стопудово на кожній машині щось із цього робив і все дуже дорого. А ще їзда по місту взимку на дизелі ще те задоволення.
вказані не коректні хотілки. Берем наприклад таврію або щось схоже по вазі і об'єму, тобто 1000-1200 кубів, маєм на цілком справному автомобілі середню чесну витрату місто і трохи траси 7 л х100, дизель 6. Газ 8. Рахуєм новий автомобіль. Тобто з витрат 4-5 замін масла фільтрів. І вийде однаково. Але точно знаю, нам тре якусь 25-ти річну ауді чи 124 мерс.І тут всі розрахунки в дупу. Бо у нас 3 літри об'єму, 2 тони ваги, кузов в дирочку, ходова розкарячена, резини на 1000 км вистачає, задні томоза заклинені. Але радєйко супер. Про всяк випадок, всі середні автомобілі хочуть енергії що запхана в 8 літрах солярки, 10 бензину і 12 газу. Така калорійність. І трохи фізики роботи різних двигунів. Це про 2 літри об'єму, моноприводі, вазі 1500, водієві не дембельнутому з психушки. Кожні додаткові 100-150 кг. ваги+1 л. Кожен динамічний розгін покаже 30-50 л.х100.
обслуга как обслуга, масла фильтра, не так и дорого на общем фоне. а вот то шо сами авто зачастую процентов 70 своего ресурса откатали, то есть. плюс таки топливо и его качество играет роль, комонрейлы бывают нежными с форсунками. отсюда вопрос о рентабельности дизеля остается открытым
хто забороняє НЕ купляти скручені вдвічи відра? Ви самі на те підписались. А можна було піти в салон і купити щось нове, не велике, не круте, за 15 тис, куди вперше треба лізти після 100 тис, тобто 10 років по Ваших забаганках? Можна і в 12 влізти і це не китаєць, якого теж, до речі, десь на 10 років вистачить з пробігом 400 тис, мав таких клієнтів. Єдине що не продажні потім.