його не робили більше ніж на 10 років. Як і спрінтер. І воно чесно відпрацьовує 400-500 тис за той час. Далі на помийку.
Доброго ранку. Взагалі я читав що ця опція була зроблена більш за екологію , чім заощадження пального. Якщо у заторах смикаєтесь по 2-3 години кожен день, то пару літрів збережете.
фіча вредна. Однозначно. Так само як нічого доброго для двигунів не дають егр, каталізатори, сажові фільтри. А це ще і додатково збиває з толку той самий сажовик чи кат, які працюють при деяких умовах. Добре тільки одне, для оточуючих. В дизелях відключити нафіг, в бензинках як собі хочете. Потребує спеціальних акумуляторів і не звичайних стартерів, при підсаженому акумі вимикається автоматично.
Я так до нього й не пристосувався,тому завiв собi звичку вимикати кожного разу як сiдаю в автiвку(назавжди не вимикаеться)
Мені теж не сподобався той старт-стоп Десь з тиждень поїздив з ним,а потім таки почистив кульбуратор.. Відключився назавжди
Ладно зимою пічка не дуже страдае да й ефект від заглушенного мотора ніякий . А, як тоді в літку ? Кондей буде не у захваті від постійного смикання. Особисто я вважаю старт-стоп балавством.
Що не сподобалося: -паркування: під'їхав, тисну на гальма-двигун став. Переводжу на Park-завівся. Потім вимикаю та виходжу. Тупо як на мене.
Там є ще одна auxiliary battery (допоміжний акум), саме для кондея та інш. Принаймні, мануал так каже. На стопах дме холодний.
То де такі дорогі акумулятори? В середньому ціна акумулятора 4000 грн і його вистачає мінімум на п'ять років а це 80л. Бензіну хтось стільки за місяць економе, а якщо ще з Київа..... З повагою
та надо привыкнуть наверное. вот на мерседес ситан на ручке, не зашел старт стоп. а киа гибридно-газова на автомате, так даже не замечал наличия того стартстоп. но согласен, бывает конструктор тупо продумывает. точнее, модную фичу вставили, а алгоритм работы никакой. где погоня за экономией, где еще чего, я фиг его знает. как пример, кнопка пуска мотора, ну тип бесключевой доступ. у одних машин сел, тормоз выжал, нажал кнопульку разок, и крутьт чебе стартер, тип одним касанием. в других надо ту кнопку тупо все время держать, как и ключ. смысл тогда в ней? при этом при всем держать надо, типа в именитом и премиум сегменте. а разок нажать, и все , в более массовых и дешевых авто. нипанятна
Саме страшне, починається тоді , коли в ціх автівках сідає аккумулятор. Там таке починається на пріборці коїться, що диву даєшся .
ну просто так не сядет ведь. тотже стартстоп умный, да и аккум под него. да и через 15-20 минут бездействия (это радио при ключе в замке, или подсветка салона при открытой двери) машина сама "усыпает" отключает лишние потребители. правда при условии когда все по родне. а так китайская магнитола и кривое подключение, или сигналка, сводят на нет все попытки инженеров к экономии. ну и "битки" само собой. интересно в этом плане тоета себя ведет. при севшем акуме записует в память ошибку. даже клему снимать бесполезно. а ошибка именно по полному приводу. казалось бы где аккум, а где муфта, а вот так. если остальные после зарядки и запуска в принципе уходят сами, то по приводу висит в памяти. а так да приборка при севшем аккуме радует чудесами. а мазда может так радовать, если в задний фонарь лампу другой мощьности поставить. тоже еще та дискотека.
Напхали всякого гівна електронного вище криші, а зробити, так, щоб якийсь маленький контроллер постійно підтримував акумулятор в оптимальному стані і слідкував за правильним заряджанням в жодної кантори ума невистача.
Хе, а хто тоді буде купувати акуми; га? Може їм ще автівкі знов з заліза почати робити? Вони за нас свої проблеми вирішувати не будуть
чой то? вон на фольксах на минусовой клемме давненько контроллер стоит. он уже с генератором и работает в тандеме. уже нет тех четких параметров зарядки, ну как привыкли 13.8-14.2. оно уже само там думает когда и как и сколько на зарядку давать. так шо есть и давно. а вот кнопки отключения старт стоп у многих нет, всегда работает по умолчанию. вот и снимают на фолькцах фишку с этого контроллера на клеме. старт-стоп выключен, но и контроля батарейки нет.