доводилось бачити напевно все, навіть цілий бмв х5 з ієрогліфами на дупі, от їх замінити на звичайні шильдики і все.
Теж бачив ієрогліфи на чомусь європейському,кажись на фульцвагині,думав що просто підприємство знаходиться у Китаї та там збирають.
була десь інструкція як і що правильно шукати на покришках щоб типу вберегтись. Так ті собаки на хорошій резині навчились строк випуску підробляти, впарять 5 річної давнини як нову, а ви будете потім шуміти чому через рік сітка тріщинок з'явилась. Так само не сумніваюсь що не поліняться абсолютно всі написи копіювати.
там збирають купу всякого, по ліцензії і без, роблять оригінальну комплектуху на європейські конвеєри і лівак для наших продаванів з.ч.
Бріджтоун Дуллер. Два сезони, три штуки, як нові, одну зжерло по зовнішній стороні, домав розвал, заїхав, все нормально. Перекинув стертим всередину, всеодно жере ту ж сторону шини. Брак у всіх бува.
ну только не забываем одну вещь, те липиздрички с иероглифами, они "серые" и для внутреннего рынка. там и прошивка в салоне на иероглифах, и гарантия от салона на словах. на оффициальных иероглифами и не пахнет. а гарантией пахнет и очень, фольксы так точно.
Рекордсменами по гибели шин за многие годы работы могу смело назвать рассиянские Кордиант и Амтель Планет а в последние годы к ним еще присоединилась Кама.
Заглянув пі ніз ціх фольців та офигів . Воно зовсім не обробленна антікорозійкою . Тупо один грунт Шкода що не сфотографував.
это нормально для фольксов, и давно. где нигде шовный герметик и хватит. все лишнее прикрыто пластиком. а не прикрыто? так и не надо. забудьте это "антикорозийка" если и видите шот похожее в колесных арках или в районе места под запаску, не теште себя надеждами, обычная шумо-виброизоляция, ток похожа на обработку. но живут кузова относительно долго. если конечно не штатовский биток собраный ножками и тайвано-китайскими запчастями. до сквозной коррозии дают при таком раскладе лет 10 точно. знают шот в качестве металла и его обработке.
Ті уйобки навіть Мішлєн примудрились спаскудить.. Не дарма компанія Мішлєн не дозволяла бруднодупим робити шини для комерційного транспорту,тільки на легкові тарахтєлки..
Так!!! Перед цією резиною стояла Фулда Мультитрак, вмерла тупо від старості, резина просто шикарна, її не жерло. Зимову, теж не хава.
та так, вспомнилось просто. был чудо-юдо данлоп, весь такой модный-нарядый спортивный. там канавок толком не было (не, так по заводу положено) и жрет переднее правое снаружи, хоть ты тресни. развал-шмазвал, все в норме. а жреть. я все колеса местами менял, жрет переднее правое и все. перешел на ханкук, жрун гдет испарился. вот така была загадка тип такой резина была, ну насколько помню, давно было, лет 15-20 назад.
Спеціально підійшов до автовоза, щоб побачити днище шкода кодиак . Так там усе зроблено по уму . Люминевиі теплоекрани, пластик захисний по усьому днищеві . Але антікорозийка також присутнія.
Ото під пластиком та теплоекранами через декілька років дюрки будуть, бо там кузов не просихатиме нормально.
Ось не смішить . В мене т-5 , так він увесь у таких обвісах . Та оброблений з заводу. Корозія з'явилося тільки там де домкрат підставляють. Бус 2003р народження, якщо що .
ну как бы то о чем говорил ранее, где надо прикроем пластмасской или люминькой. где не надо, там не прикроем. это фольксваген, где экономия, где маркетинг, где реальная необходимость. поэтому и не видим на кодиаке сам кузов. а он также тупо погрунтован под накладками, как и то шо видели ранее. был момент, да и сейчас есть на комерческих моделях, там даже многие панели изнутри не крашеные. особенно бросилось в глаза на капоте. и это фольксваген чистый европеец оффициал. нормальная практика для них. а по поводу антикорозийки? есть иногда в скрытых полостях состав типа мовиль, течет иногда при сильной жаре, вот и все. нет там привычно задутого днища типа гравитексом, давно уже нет. последние из могикан это пассаты Б-5 годов так 2005 конец выпуска, потом все, грунтованый голый метал.
тем более знакомы с ФВ. сами знаете про обработку которой толком нет. а по Т-5? так нет правой пластиковой защитки небось уже давно, или сломана. с глушака уже небось один слой кожуры стащили. да и над глушителем теплоэкран через шайбу поболее прикрутили. так как люминька умирает в том месте где прикручена к железке.
Ой не рівняйте..... В мене перший Спортейдж 96-го року, дві невеликі дирки під ногами, та пару місць біля багажника де кузов поліз, а те, що виготовлено, після 2000-го вже все на розбор пішло.
Корозія лізе по місцях що не сохнуть, по місцях не маючих контакту з рештою кузова, де різні метали. Для прикладу, колись працював на фірмі де лежали декілька нових пустих таврійських кузова, як запчастина, на вулиці під навісом. При мені їм було біля 8-10 років, лобове скло стояло. Корозії не було ніде ніякої. Хто лазить знизу бачить, іржавіють підрамники, зварні ричаги, задні арки, там конденсат від кондиціонера, під ногами( шкарпетки тре мінєти), місця стику декількох шарів металу.
Ну Мерседес вито тот узагалі з води не просихає . Він гниє усюди . Арки пороги, ляда двері . Це якийсь капець ...