Цены на топливо выросли в среднем на 6-9 грн/л после возврата довоенных налогов "В последний раз такие цены были в декабре 2022-го года", — Железняк.
І знову виростуть заправки без назви, або просто з цистерн почнуть наливати. Доречі, вже вискакує реклама, доставка дизеля по місту, вроді від 100 літрів, евро 5, херово вартість не пишуть.
Добре було б , якщо така ціна , то і якість повинна бути на уровні . Бо АЗС зараз ніхто на якість не контролює.
Навіщо шлемаЗе!ли піднімають ціну на пальне.)))) Спойлер А ви не проти за рахунок своїх податків та вартості цін на пальне підтримати високорентабельний бізнес зернових трейдерів? Думаєте підтримки у вигляді відшкодування державою ПДВ за рахунок блокування податкових накладних внутрішнього бізнесу, зернотрейдерам досить? А от і ні. Читаємо новину: "Україна завершує розробку угоди зі світовими страховиками щодо страхування суден, які прямують з/до українських портів на Чорному морі". Ніби все вірно, але суть у дрібницях. Деталі угоди розкрив заступник міністра економіки України Олександр Грибан у своєму коментарі для Financial Times. За його словами, вже у вересні може справдитись мій прогноз щодо проходження суден з зерном (від 5 до 30 на місяць) через «небезпечні місця» морських шляхів з одеських портів. Але як будуть компенсуватись ризики судновласників? Міжнародні страхові компанії, такі як Lloyd’s of London, візьмуть за це немалий процент. Частину вартості страхування для зернотрейдерів компенсує держава Україна. Але далі - найцікавіше. Держава буде компенсувати значну частку страхових виплат у разі настання страхової події: "... державна частка ризику, ймовірно, покриватиметься державним дорожнім фондом країни, який був створений для ремонту українських доріг і фінансується коштом податку на продаж пального" (!!!). Тобто схема приблизна така. Українське зерно вивозять у порти зернотрейдери, які отримують надприбутки. У портах це зерно перевантажують оператори портів, які отримують надприбутки. Далі це зерно везуть перевізники, які отримують надприбутки. Надприбутки протягом всього ланцюгу схеми виправдовуються наявністю великих ризиків. Але ці великі ризики страхуються приватними страховими компаніями, які отримують надприбутки. Якщо ж вся ця схема накриється і настане страховий випадок, за це заплатить державний бюджет України за рахунок акцизу на пальне, який було зібрано в ціні палива на АЗС, які всі ви колись купили. Тобто, звичайний громадянин з паливним "пістолетом" у руці, заплатить за функціонування цієї схеми зернотрейдерам, портовим операторам, перевізникам та міжнародним страховим компаніям. Бідний заплатить найбагатшим. Натомість фермер, отримає найнижчу ціну на зерно, бо ризики. Я вважаю, це геніально! До речі, агроном з Хмельниччини Іван Перчук в коментарі бізагро сказав, що: «Ми цього року підрахували — вона (пшениця) рентабельності майже не має. Ціна на міндобрива підвищилась, а ціна на пшеницю зменшилась. Пішов диспаритет цін. Всі затрати, які потрібні для вирощування сільськогосподарських культур, виросли в рази. Якщо брати щодо міндобрива — втричі виросли, порівняно з 2021 роком». Натомість, державних програм з викупу зерна у фермерів для стабілізації внутрішніх цін нема, програм з запуску переробки аграрної сировини - нема. Навіть страхування ризиків війни для підприємств у зонах ризикованого ведення бізнесу у нас нема. Проте є максимальна зацікавленість чиновників стимулювати вивезення сировини з країни за будь-яку ціну, навіть з використанням ваших податків та зростаючих цін на пальне. (с) Кожен з нас президент!, наприклад.))) Нагадаю, що миршава Ахахамія їздила узгоджувати деталі зернового коридора до фірташа, того самого фірташа, санкціі щодо якого zeленський соромиться вводити.)))
Мережі АЗС знову підняли ціни на бензин та дизпаливо У період з 22 по 23 серпня середня ціна по країні на бензин марки А-95 зросла на 14 копійок і склала 52,68 грн/л, бензин А-95+ здорожчав на 13 копійок – до 54,84 грн/л, а дизельне пальне – на 14 копійок, до 52,2 грн/л.
Великі мережі АЗС продовжують підвищувати ціни на бензин і дизпаливо Ціни на бензини марки А-95, А-95-преміум і дизельне пальне у мережі АЗС "Укрнафти" зросли на гривню за літр: А-95 і ДП – до 53,9 грн/л, А-95 з покращеними показниками якості – до 55,9 грн/л. Водночас усі види пального подорожчали на 2 гривні за літр у мережі "Нефтек". "БРСМ-Нафта", U.GO, Кворум й інші підняли ціни на 20-50 копійок на літрі. У підсумку середня ціна бензину марки А-95 зросла за добу на 16 копійок – до 54,65 грн/л. Бензин А-95+ здорожчав на 25 копійок – до 57,49 грн/л, а дизельне пальне – на 17 копійок, до 54,49 грн/л.
Ціни на найбільших АЗС: ОККО, WOG 2 жовтня 2 жовтня бензин марок "Євро-95" та А-95 найдорожче продають на АЗС SOCAR — 60,99 грн/л (+1,00 грн) та 58,99 грн/л (+1,00 грн). Найнижчі ціни на А-95+ на Luxwen — 54,49 грн/л, на А-95 — на АЗС "Фактор" — 50,00 грн/л. А-92 найдорожче коштує у мережі "Паралель" — 56,99 грн/л, найдешевше на АЗС "Маркет" — 50,09 грн/л. Дизпальне продають на АЗС ОККО та WOG за 57,99 грн/л (+1,00 грн), на SOCAR — 58,99 грн/л (+1,00 грн). На АЗС Shell автогаз коштує 25,90 грн/л, на KLO — 25,98 грн/л.
Bild: Німеччина, як і раніше, імпортує через Індію значні обсяги російської нафти, яку перетворюють, наприклад, у дизельне паливо. ‼️За перші 7 місяців цього року імпорт нафтопродуктів з Індії зріс більш ніж у десять разів порівняно з аналогічним періодом минулого року Щомісячні доходи Росії від продажу нафти і газу з лютого по серпень знову зросли - з $12,1 млрд до $17,1 млрд, незважаючи на обмеження ціни. ❓ЯК ВОНИ ОБХОДЯТЬ САНКЦІЇ? Індійський/китайський танкер стартує в Балтійському або Чорному морі із західною страховкою і сирою нафтою, яка коштує не більше 60 доларів за барель. У відкритому морі вантаж кілька разів перепродається посередникам, щоразу ціна зростає, і коли танкер причалює в Індії, нафта несподівано коштує набагато дорожче, ніж при виході з Росії. Різниця між цінами під час відправлення в Росії і після прибуття в Індію ще в січні становила одинадцять доларів за барель. У серпні вона становила вже 28 доларів. Зростання становило УВАГА — 154%!
Загалом ми і надалі продовжуємо купляти російське паливо, тільки тепер не на пряму, а через інші країни-посередники, і платити при цьому втридорого.
Вопрос к знатокам: Не понимаю, как складываются цены на бензин и ДТ в Украине и ЕС, и почему в Украине цены на бензин и ДТ должны быть дешевле чем в ЕС?
Покупна спроможність нижча в рази в нас ніж ЄС, якщо задеруть ще трохи цини об'єм продажу суттєво впаде. Та і наш шмурдяк на азс по євроцінам, якось неправильно продавати).
Після війни введуть податок на утримання електромобілів (в залежності від потужності батареї) мотивуючи дороговизною утилізації батареї та дефіцит видобутку літія, або ще якісь причини. Адже в податку на паливо є податок на утримання доріг, а електромобіль, яких стає дедалі більше, користується цими дорогами і нічого не платить (в тому числі розмитнення при ввезенні). Тому впевнений, що після війни за це візьмуться. Як на мене зараз саме дешевше це їздити на ГБО.
В Молдові (джурждулешти) , Румунія (константа) у Болгарії нафтобази торгували пальним з росії. Основні покупці були з України. Зараз Україна ввела санкції на те пальне. Чекаємо на ціни у гору ...
Електромобілі платять лише якщо заряджаються на спеціальних станціях, в тому числі на АЗС, а якщо вдома в себе, в гаражі? Як більшість і робить.
Наскільки розумію, тут питання в тому, що з бензину йде транспортний податок, тобто на утримання доріг, а з електрики ні.