Але там завжди усі летять. Ви будете сильно здивований тім як їздять у п'ятницю у вечірі від цирку до воздухофлотцького мосту у Києві. Таке складається враження що Київ це окреме місто від війни ...
Чого я буду здивований? Я завжди приплачував водію, щоб той крутив педалі по Київу, а я по трасі. А шо робити
Намагаюся їздити за пдр. Швидкісний режим не порушую (взагалі то нема де ). Дурнів поперед себе пускаю. На жовтий не топлю. Пішохіди само собою. Довелося поїздити за кордоном по різних країнах і континентах. Чим далі від України, тім більше помічаю, що їжджу я нахабно, хамовито, швидко . Дружина також. Хоча їдемо так само + - Домовилися одне одному казати, якщо що)
У Київі рух по пдр не допоможе. Але у цілому виконання пдр зберігає життя, час та кошти. Неодноразово впевнювався у цьому)))
Бензиновая лихорадка: уже в скором времени водителям нужно будет платить 2500 гривень за бак Стоимость горючего в Украине начала стремительно расти после повышения налогов. По прогнозам экспертов, уже к концу июля литр бензина достигнет отметки в 55 гривень, и это может быть не предел. Вторым ценовым пиком в Украине может стать осень – преддверие наступления отопительного сезона. А значит, с приходом холодов пояса придется затянуть сильнее.
не бачу ніякої лихоманки, головне щоб паливо було. Може трохи меньше в робочий час будуть возити своїх спиногризів між гуртками танців, англійської і ікебани, утворюючи суцільні корки. Мені бак коштував приблизно 2000, зараз буде 2500, якось переживу.
Заправка ОККО дизель пульс - 53 грн зних 1 грн з літра на армію, 4 грн на бали накопичення виходить дизель 48 грн. До подорожання за 1 літр - гривня на армію, 1 грн в бали
Ага. Зараз "особливо запасливі" затаряться каністрами по 55 за літр, а може й вище ціну задеруть, якщо братимуть. Через місяць потихеньку почнуть опускати, поки не вийдуть на оптимальні о'бєми продажу. Нагадати, як розповідали про пальне по 70грн. минулим літом ? Бізнес на лохах, нічого лічного.
Берёзовый сок Історія із закупівлею арктичного дизеля для Міноборони за завищеними цінами має своє продовження. Завдяки Юрію Ніколову та проекту "Наші гроші" ми дізнались, що в листопаді та грудні 2022 року МО купляло арктичний дизель за цінами від 57 до 63 грн за літр (дорожче ніж на АЗС) у невідомих постачальників. Невідомих для нас з вами (принаймні поки що) - бо військова таємниця, але впевнений, що СБУ або НАБУ, якщо вони роблять свою роботу, знають імена цих потужних фірм. Тобто замість звернутись по зимовий дизель, ну скажімо до Укрнафти, МО закуповує його дорожче ринку у довірених компаній. Це при тому, що до націоналізації Укрнафта передала на потреби оборони більше 3 млн літрів нафтопродуктів, а значить у МО була можливість хоча б запитати (тут хочеться передати привіт пану Шурмі). Але в другій половині січня 2023 року, вже коли Укрнафту очолив правильний в усіх відношеннях керівник, а за сумісництвом директор Укртатнафти та кавовий барон-Ідеаліст, пан Корецький, МО укладає з Укрнафтою контракт на постачання до березня понад 39 тис тонн дизелю, ціна за літр - 48 грн. Не космос, скажете ви, але на середину лютого оптові ціни вже були в районі 41 грн за літр, а отже премія до ринку склала 17%. На такому об'ємі переплата з боку МО може сягати 330 млн грн - чималі гроші, як не крути. Це вартість 10 серіалів "СМТ Інгулець" або 3850 дронів Mavik3. Кому що ближче. Очевидно, що це аналіз у першому наближенні - не всі деталі є доступними, а без широкого розголосу Укрнафта та Міноборони навряд чи поспішатимуть з поясненнями. Але можна констатувати, що після націоналізації та зміни менеджменту Укрнафта вбудовується в систему перерозподілу бюджетних грошей в приватних інтересах - очікуваний ризик для держкомпанії. Як будуть перерозподілені ці кошти ми не знаємо: чи то на збільшення видобутку, чи то на закупівлю труб за подвійною ціною, чи на ребрендинг або піар пана Корецького та кураторів з ОП. Ми же з вами розуміємо, що далеко не всі витрати Укрнафти йдуть через Прозоро і все відстежити не можливо. Але можливо боротись з такими відвертими зловживаннями, фіксувати їх, привертати увагу громадськості, депутатів, антикорупційних організацій та наших західних партнерів. Ми бачили, на прикладі того ж Міноборони, що такий контроль працює. Не всюди і не одразу, але зміни можливі, а значить боротись варто.
Ціни на пальне. АЗС A95 Plus A95 A92 Дизель Газ AMIC 49,79 48,78 47,69 47,96 23,33 BVS 50,99 48,99 46,99 46,99 23,49 Chipo 48,25 47,40 45,80 22,65 Green Wave 49,00 46,00 22,00 KLO 51,49 48,99 46,99 47,79 23,44 Luxwen 47,49 45,99 46,49 22,39 Mango 47,66 46,57 23,24 Motto 46,98 45,98 22,98 Neftek 51,99 49,99 48,99 24,99 Ovis 50,99 49,29 47,49 45,99 23,49 Prime 47,50 46,00 21,50 RLS 48,00 45,90 44,90 44,90 21,90 Rodnik 22,99 Route 20 50,00 48,00 48,00 24,50 Shell 53,20 49,71 49,79 23,82 SOCAR 54,99 50,99 49,99 24,62 U.GO 51,55 48,46 45,60 46,60 22,96 UPG 51,90 49,00 46,60 23,70 VostokGaz 44,39 43,39 43,89 22,89 VST 46,90 46,10 21,94 WOG 51,99 49,99 49,99 24,46 ZOG 47,00 44,50 47,00 23,50 Авантаж 7 45,95 44,55 21,95 Авіас 48,50 48,00 47,00 48,00 22,88 Автотранс 48,98 46,98 46,98 23,48 БРСМ-Нафта 46,45 44,68 22,75 Катрал 48,99 46,99 23,37 Кворум 46,48 43,98 45,98 22,98 Маркет 45,49 45,29 42,89 ОККО 51,99 49,99 49,99 24,49 Олас 48,30 45,90 44,50 22,40 Паралель 51,49 50,49 52,99 24,49 Рур груп 48,99 45,99 47,49 22,30 Укрнафта 48,90 46,90 45,90 45,90 23,03 Укр-Петроль 45,80 44,80 Фактор 46,70 43,30
Зростання цін на пальне в Україні відновиться у ІІІ кварталі 2023 року внаслідок повернення довоєнного рівня оподаткування. Це додасть приблизно 0,7 в. п. прямого внеску в зміну Індексу споживчих цін у 2023 році. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на "Інфляційний звіт" Національного банку України (липень 2023 року). рім того, це чинитиме непрямий вплив на інфляцію через перенесення вартості пального на ціни інших товарів та послуг, зокрема транспортних", - зазначають в НБУ. За прогнозом НБУ, з наступного року ціни на пальне стабілізуються завдяки поступовому зниженню світових цін на нафту. За даними НБУ, значні запаси, зниження світових цін на нафту, посилення конкуренції на роздрібному ринку та висока база порівняння зумовили падіння ціни на пальне (на 20.3% р/р у червні).
Хто заправляється на WOG та хоче економити. Схема така: Використовуєте додаток WOG він дає знижку 3-5 грн/л в кого як, плюс зараз діє знижка 1.5 грн/л при покупці через термінал на заправці картою мастеркард, а також кешбек 0,75 грн/л від монобанку, тобто в середньому виходить 6-7 грн /л знижка, в мене 7,25 вийшло. Знижка у вигляді кешбеку, який потім можна використовувати на заправку.
Так, мав на увазі що кожен може зробити собі таку схему знижок і непогано економити. 52 грн на сьогодні, а на виході 44,75. Це дешевше ніж на більшості інших заправок. І забув, там ще бонусних кави і хто доги дають за кожних 100л заправки. Сама велика кава і самий великий хто дог на вог коштують біля 150 грн.