Водителям на заметку. Институт потребительских экспертиз впервые с начала войны провел исследование на качество бензина А-95 Расписывать сильно не будем, результат в таблице (вверху лучшее качество). Вывод простой, не заправляйтесь на заправках ноунеймах, если не хотите в будущем ремонтировать машину
З приводу спиртового бензину. Лив все літо в Кавасакі, в принципі нормально, карбюратор відмило до стану нового. Залив в Яву 50, там бак грунтований в середині, роз'їло грунтовку, і лак потрапив в двигун, поршнева заклинила намертво. Лакофарбові роз'їда повністю, мабуть тому деякі автомобілі мають проблеми з топливною після спирту.
думайте що хочте, реклама, не реклама, але тільки на сокарівских заправках жодного разу не надурили з якістю, не помітив щоб з кількістю, ніколи навіть не спробували нахамити або просто відвернутись. Може у них чемність в ціну заложена, бо трошки дорожче, на рівні шелла. Жаль тільки одне, трохи сітка недорозвинена. Далеко їдеш то однаково, їх є, а товчешся довго десь в бік Чернігова, фігвам. І ще є пробіли. Одна не сподобалась, на Броварському проспекті.
Бачу по витраті пального. ВОГ - 95й, та МОТТО - 95й спирт, однаково їде і витрачає. СОКАР - 95й нано, трохи краще їде и на 0,5л менше їсть.
так і я про що, де економія на тих півсотні грн на баку, коли все краще? Двигун працює тихіше, відчутно кращий прийом, бортовик малює незвикло малі цифри або навпаки, добре більші, якщо показує пробіг до наступної заправки.
Для спиртового потрібна сумісна палівна (шланги, ущільнення), інакше черещ деякий час гаплик. У американських авто перша ознака сумісності -жовта кришка паливного баку.
і ще, ніяк не зрозумію, здається абсолютно все паливо зараз імпортне, європейське, що можна мутити, щоб його погіршити, якщо всі вуглеводні одної ціни. А віслюкова моча здається не горить.
спиртові та інші палива, типу ріпакової солярки, однозначно потребують спец підготовки, заводської. Бразильські фольксвагени заточені під етанол та низькооктановий бензин, їх дофіга притарабанили з америк, битих по різному, серед сучасних дизелів не зустічав жодного з допуском біо, навпаки, пишуть про пряму заборону, тільки олдтаймери можуть то жерти.
Не тільки олдтаймери, но ще люди) у гамеріках canola oil вживають замість соняшникової олії. Нічого так, кажуть корисна дуже
Витяг з статті минулих років: в Украине работает около 30 объектов малой нефтепереработки. По документам они выпускают растворители, а на самом деле низкокачественные бензины и дизтопливо стандартов Евро-2 и Евро-3. Далее их продукция поступает на нефтебазы, где ее начинают "улучшать", добавляя в цистерны октаноповышающие компоненты А зараз цю бадягу розводять з імпортним паливом.
В бюджет заллжили акциз на топливо,значит, продавят все- таки, а это как писали торгаши, плюс 5гр на литр..грят, сейчас авиас через приложение торгует 92 ро 46гр, 95 - на руб дороже..по приллжению выходит дешевле..