нічого, майже, не плутаю, міжміські лази так комплектувались, особливо вже при смерті заводу. Міські це зіл, урал двигун, решта також що попало.
Якщо мова йде про міжміський подовжений "Турист",то він теж був на ресорах,може й були якись на пневмо,але мабуть у вигляді якоїсь невеличкої еспериментальної партії,а так були такі ж ресорні як і міські. Туристи йшли з моторами Урал під 93-й бензин,міські були з моторами Зіл під 76-й бензин.
просто один старий знайомий барижив тими автобусами і доводилось бачити все своїми очима. Раніше так, все на базі звичайного зіла. Деякі ще на ходу, з балонами на даху. Давно пора порізати. З зілами разом.
1. OAF Tornado (Австрия). С конца 70-х в концерне МАН. 2. "Чепель" (Венгрия). Тот же завод выпускал мотоциклы "Панония".
что касается троллейбусов и автобусов в Москве во времена СССР, то я был в шоке от их убогости в сравнении с теми, которые ездили в Киеве - трамваи и троллейбусы в Киеве были чешского производства, автобусы из Венгрии - качество было несравнимо. Интересно отметить, что пассажирские салоны трамваев в Киеве были шире и имели больше сидений, чем в Праге, видимо из-за ширины колеи. возможно, что так и осталось до сих пор
ширина в Києві така як і на залізниці, у Львові значно вужче, тому і вагони трамваїв, чеських, відповідно вужче. І так по різних містах.