80й бензин в інжекторний двигун

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем Ярослав Валериевич, 11 вер 2023.

  1. Ph@ntom

    Ph@ntom Hauptmann

    Повідомлення:
    2.460
    Адреса:
    Україна
    Я надивився на світлини "пального" у тому числі соляри, яка як у німаків взимку 42 року, розійшлась на різні фракції, на яких техніка не заводиться аж ніяк.

    Тобто постачання неякісного пального в ЗСУ, то є прояв патріотизму?
    Це в телемарахфоні дружбани zeленського таке кажуть?
     
    1. (в наявності 18 шт.)
      Унікальний, натуральний адсорбент для осушення та очищення ніг, шкарпеток та взуття в екстремальних...
      45 грн.
    2. (в наявності 5 шт.)
      Польовий душ, squad-pack, 5 губок Як я бачу призначення цього паку - це або старшина миє своїх архар...
      150 грн.
    3. Предлагаю Вашему вниманию двеаптечки нато, состояние новых, в каждой из аптечек не хватает ,-ножницы...
      1000 грн.
    4. Компресійний бандаж від німецького виробника Caratechion GmbH 6 inch (15cm) - це еластичний компресі...
      150 грн.
    5. Комплектність на фото.
      600 грн.
  2. Дід Змій

    Дід Змій Leutnant

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    2
    Повідомлення:
    1.084
    Адреса:
    Київ
    :) Ви або петросян, або Дід Панас :D
     
    viking38, 968, Boris Pryanikov та 2 іншим подобається це.
  3. Ph@ntom

    Ph@ntom Hauptmann

    Повідомлення:
    2.460
    Адреса:
    Україна
    Нажаль навпаки.
    Більш коротки молекули (низько октанове пальне, вміст умовного октану низький) горять швидко. Бенз має схильність до детонаціі.
    Більш довгі молекули (високо октанове пальне, вміст умовного октану високий) горять повільно, без детонаціі, бенз може бути використаний у турбованих двигунах.

    Додавання присадок, що уповільнюють швидкість горіння та запобігають детонаціі, підовищує октанове число.
     
    Останнє редагування: 12 вер 2023
    Volocuga, 968, Boris Pryanikov та 2 іншим подобається це.
  4. Дід Змій

    Дід Змій Leutnant

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    2
    Повідомлення:
    1.084
    Адреса:
    Київ
    У німців танки були бензинові. А бензини нижче 66-го, як і дизельне пальне, поділялися на літні та зимові. Навіть Хорьх не був розрахований на високе октанове число.
    100 бенз був тільки в Америці, тому лендлізівські літаки потребували свого власного палива, якого ні в Європі, ні тим більше СРСР не було. До літаків морем перли танкери сотий бенз.
     
    968, Boris Pryanikov, Topaz81 та 2 іншим подобається це.
  5. Ph@ntom

    Ph@ntom Hauptmann

    Повідомлення:
    2.460
    Адреса:
    Україна
    Згоден, але я мав на увазі зовнішній вигляд розшарованого пального та скарги хлопців, що є проблеми з пальним у ЗСУ.
     
    Briter подобається це.
  6. Бек

    Бек General-leutnant

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    135
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    270
    Повідомлення:
    15.389
    Адреса:
    Черкаси, бул. Шевченка 212
    :smile_8: після перегонки нафти до 200 С бензин що зразу 95 екстра виходить ?....
     
    Briter подобається це.
  7. Govtva

    Govtva Oberst

    Повідомлення:
    3.764
    Адреса:
    Украина,Полтава
    Лет двадцать назад солярочники на трассе бодяжили дешевым конденсатом дизельнле топливо. У меня тогда Маз был то они мне категорически отказывали продавать топливо как местному жителю. Разговаривал с водителями из других областей так те у них заправлялись и вообще не знали что такое конденсат тоесть газолин.
     
    Boris Pryanikov, Reinhard T.E. Heydrich, Ph@ntom та ще 1-му подобається це.
  8. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    60 приблизно.
     
    Govtva подобається це.
  9. Topaz81

    Topaz81 General-major

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    104
    Лоти
      на продажу:
    11
      продані:
    245
    Повідомлення:
    5.696
    Адреса:
    Ненька Україна
    А яким той Хорьхь зараз заправляють?
     
  10. Бек

    Бек General-leutnant

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    135
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    270
    Повідомлення:
    15.389
    Адреса:
    Черкаси, бул. Шевченка 212
    Прально 60 А , купуємо октан коректор і піднімаємо до 92 А ;) або добавляємо этиловый и метиловый спирт :beer:
     
  11. toz1915

    toz1915 Oberleutnant

    Рейтинг:
    0
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    1.983
    Адреса:
    Украина
    Помню времена,когда кроме 80 другого топлива не было.Движок на жиге то детонировал,то пальцы стучали Выставлял зажигание по стабоскопу,ехала но резко газовать боялся,Проблему решил-снял 3мм с поршней.Езда стала комфортнее,все синдромы пропали.Так и продал.
     
    Boris Pryanikov, Ph@ntom та Briter подобається це.
  12. Ph@ntom

    Ph@ntom Hauptmann

    Повідомлення:
    2.460
    Адреса:
    Україна
    Я пам'ятаю часи, коли 80й бенз з запорізького коксохіму улітку в Криму розклався на фракції з випадом осаду, схожого на творог, що забивав усе - трубки, фільтра, карб...
    Ми цей творог виколупуємо, а він на очах випадає знову.
    Злили у каністри це лайно, плюхнули з заправки.
     
    968 та Briter подобається це.
  13. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    при совку завод випускав моделі спеціально під низькооктановий, для того ставились поршні від 8-ки в жигуль, вони нижчі, а також інакший трамблер, з іншими грузами, тобто вся карта запалювання інша а не просто щось кудись змістили чи запхали три прокладки, які швидко пробиває і гне головку. Такий майже дефорс і я робив на замовлення, в трамблері трохи бавився з натяжкою пружин, строго на око і експериментально, з поршнями проблем не є. Таке працювало довго і надійно. Двигун стає цікавіший на низах, тягне як трактор, а вверху ідіть лісом, їде 120 і хватає, жигуль взагалі має 90 пхатись, саме його режим.
     
    Volocuga, 968, Boris Pryanikov та ще 1-му подобається це.
  14. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    був час що бенз з великим відсотком газоліна кипів в карбюраторах, насосах, форсунках, вилив піввідра води на паливну, проїхав ще.
     
    968, Boris Pryanikov та toz1915 подобається це.
  15. toz1915

    toz1915 Oberleutnant

    Рейтинг:
    0
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    1.983
    Адреса:
    Украина
    Был знакомый моторист дядя Паша,всю жизнь движки терзал.Так он где-то откопал поршень жигуля для сельской местности под 80бензин,померели выборка на 3мм.Так и сделали.Точили с заводского образца.
     
    Boris Pryanikov подобається це.
  16. Boris Pryanikov

    Boris Pryanikov Oberleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    8
    Повідомлення:
    1.675
    На таз 8-ку 1.3 ставили поршні з таза 5-ки,виходив двигун 1.4 який хрумкав 80-й бенз за обидви щоки і не кашляв і без будь-якої детонації. Головне збільшити камеру згоряння. Доречі,дуже багато свіжих амариканських автівок по-заводу йдуть під низькооктановий бенз.
     
  17. Ph@ntom

    Ph@ntom Hauptmann

    Повідомлення:
    2.460
    Адреса:
    Україна
    Головне, зменшити ступінь стиснення.))))

    А якщо ще зменшити, може їздити на воді.
    Треба терміново продавати ноу хау в Мін оборони )))
     
    Briter подобається це.
  18. Boris Pryanikov

    Boris Pryanikov Oberleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    8
    Повідомлення:
    1.675
    Ті ж яйця тільки вид збоку. Звісно ж,якщо збільшується камера згоряння,то й зменшується ступень стиснення. Це фізика за 7-й клас якщо не помиляюсь.
     
    toz1915 подобається це.
  19. toz1915

    toz1915 Oberleutnant

    Рейтинг:
    0
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    1.983
    Адреса:
    Украина
    Тут один вже шукав выходи на оборону.Скоро суд))) upload_2023-9-12_20-34-26.png
     
    Briter, Boris Pryanikov та Ph@ntom подобається це.
  20. Boris Pryanikov

    Boris Pryanikov Oberleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    8
    Повідомлення:
    1.675
    Моя улюблена фотка :smile_12::D Тільки презентація не дуже.. Ось так краще..:D 1B2BAF0E-B748-4205-9772-1AC0673B3812.jpeg
     
    toz1915 подобається це.
  21. 968

    968 Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    13
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    24
    Повідомлення:
    718
    Адреса:
    Запорожець
    Під шмурдяковий бенз у совку не тре було знімати 3 мм чи вставляти дві прокладки гбц на фарбу ) Достатньо було токарю замовити гужони свічок запалювання які збільшували камеру згоряння. Для корегування запалювання працював трос з підсосу під,єднаний до плаваючого трамбльору . Вкручувалась шпилька з розпреду жиг. З прижимною пружиною, привд тросу і вуаля .)
     
    Ph@ntom подобається це.
  22. 968

    968 Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    13
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    24
    Повідомлення:
    718
    Адреса:
    Запорожець
    Не знаю дє ви знайшли 80 бенз . Чесно . Не бачив .
     
  23. toz1915

    toz1915 Oberleutnant

    Рейтинг:
    0
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    1.983
    Адреса:
    Украина
    Ничего не понял,но интересно.Чертеж гуженов,желательно с размерами соблаговолите
     
    Briter подобається це.
  24. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    не до мене але також пройдений етап, труба довжиною в дві свічки вкручена в свічний отвір. Прикидаєм як це працювало, як паливо поступало в глуху трубу і т.д. Фуфло то все. З усіх боків. Або як я раніше описав, тобто заводське рішення для тодішнього Китаю або ніяк. Ну нема ідіотів на жодному заводі, навіть москальському, навіть луцькому. Їх обмежує вартість новинки, все. Що було простіше, вкрутити трубки чи замінити поршневу і трамблер? Останнє спеціально виготовлене, під окремим номером
     
    Ph@ntom та Boris Pryanikov подобається це.
  25. toz1915

    toz1915 Oberleutnant

    Рейтинг:
    0
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    1.983
    Адреса:
    Украина
    Полностью согласен .Идея полностью бредовая.А если учесть ,что машина инжекторная,это указано в названии темы.не жизнеспособная изначально..В ижекторах нет трамблёра ,момент зажигания регулирует датчик коленвала .Увеличение камеры сгорания единственный действенный способ.С УВ.
     
    Briter та Boris Pryanikov подобається це.