Опубликовано здесь: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=46268 С пояснительной записки Законопроекта: Проект Закону підготовлено з метою визначення рухомих археологічних предметів, контролю за використанням пошукового обладнання та обмеження нелегального обігу рухомої частини археологічної спадщини. ....................... Проектом закону пропонується: - Закон України «Про охорону культурної спадщини» доповнити новим розділом щодо особливості недержавної власності на археологічні предмети, в якому передбачити обов’язкову державну експертизу обставин появи таких предметів, їхню реєстрацію, обов’язки власників, обмеження певних категорій фізичних осіб щодо права власності; - статті 9 та 12 Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» доповнити віднесенням до діяльності, яка потребує ліцензування, пошук старожитностей та використання відповідного пошукового обладнання; - статтю 343 Цивільного Кодексу України доповнити визначенням археологічного скарбу; - статтю 15-1 Закону України «Про музеї та музейну справу» доповнити вимогою обов’язкового віднесення до недержавної частини Музейного фонду України археологічних предметів недержавної форми власності; - статтю 289 Кримінального Кодексу України викласти в редакції, яка встановлює відповідальність за незаконний пошук та вилучення археологічних предметів; - статтю 8 Закону України «Про охорону археологічної спадщини» викласти у редакції яка регламентує повноваження державних органів щодо державної реєстрації рухомої археологічної спадщини; - статтю 92 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо Порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини викласти у редакції яка передбачає відповідальність за Порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини; - Кодекс України про адміністративні правопорушення доповнити статтею 52, яка передбачає встановлення відповідальності за порушення прав власності на археологічні предмети. 5. У Кримінальному Кодексі України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131) статтю 298 викласти у редакції: «Стаття 298. Незаконне проведення пошукових робіт на об’єкті археологічної спадщини, знищення, руйнування, псування або пошкодження пам’яток культурної спадщини, незаконний пошук археологічних предметів 1. Незаконне проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних чи підводних робіт на об’єкті археологічної спадщини – караються штрафом до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 2. Умисне нищення, руйнування, псування або пошкодження пам’яток культурної спадщини чи їх частин – караються штрафом до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 3. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені щодо пам'яток національного значення, – караються позбавленням волі на строк до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 4. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, що заподіяли майнову шкоду в особливо великих розмірах, або спричинило загибель людей чи інші тяжкі наслідки – караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 5. Дії, передбачені частинами другою або третьою цієї статті, вчинені службовою особою з використанням службового становища – караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 6. Пошук археологічних предметів, не пов’язаний з науковим дослідженням, відчуження археологічних предметів, не віднесених до археологічних предметів недержавної форми власності, – карається позбавленням волі на строк від двох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 7. Дії, передбачені частиною шостою цієї статті, вчинені з використанням детекторів металу, геосканерів та інших приладів, призначених або адаптованих під такий пошук, – караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого. 8. Організація та (або) фінансування пошуку археологічних предметів, не пов’язаного з науковим дослідженням – карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого 9. Дії, передбачені частинами шостою та сьомою цієї статті, вчинені службовою особою з використанням службового становища – караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого 10. Дії, передбачені частинами шостою та сьомою цієї статті, вчинені групою осіб, групою осіб за попередньою змовою або організованою групою караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого».
Согласен. А если поймают, не значит, что камрады археологичную спадщыну ищут! Искать можно потерянные ключи!!!
Открываем (по вышеуказанной ссылке): Порівняльна таблиця до проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії нелегальним розкопкам та обмеження цивільного обігу археологічних предметів» Стр. 1 Глава - Закон України «Про охорону культурної спадщини» Раздел - РОЗДІЛ VІІ. Особливості недержавної власності на археологічні предмети Статья 38 - "...Не вважаються археологічними предметами предмети, вік яких менше 300 років на час проведення атрибуції та інтерпретації..." Выходит, что по войне - мона...
Пост 7 расслабляет искателей ключей, но если умники будут следователю рассказывать, что они в Крыму ищут не ключи, а античные черепки , то, даже если у них в карманах будут только ключи, а не черепки, то будут умники упечены за покушение на преступление. Учите первоисточники....
треба із собою постійно тягати заіржавлених болтів жменю, трохи дроту та якусь СГ шестерню. всьо. людина собі на шматочок хліба без масла чермет збирає.
Кстати очень правильная мысль! А с точки зрения закона, абсолютно не абсурдная! А именно подтверждение того, что идут поиски ключей, а найдено железо ((((
Лучше граммов 100 тротила. Тогда в камере подогревать будут. Из прочитанных постов создалось впечатление, что в МВД все идиоты. Тогда откуда такое количество посадок? И почему никто не догадался рассказать о ключа? Вероятно рассказывали, но как-то не поверили.
тротіл собі залиште. кому як але у господарстві він не до чого. хіба що рибу глушити тай то електровудка надійніше чи та сама сітка.
Вот в отчеты включат графу-привлечено к ответственности копателей. И все-даже полное сочинение сказок Пушкина не поможет. Но есть и положительный момент-масса людей совершит для себя кучу открытий.
Если приймут на подьезде к городу (поселку) с хабаром?, или на месте совершения т.н. "преступления" над выкопаной ямой и с рюкзаком забитым "бонусами"?, весьма проблематично будет оправдыватся!.
це які ж відкриття? яка смачна холодна вода ранком? та як добре пити горілку з пивом? але саме цікаве що це все протримається місяця зо три бо самим мєнтам набридне та і бєнзін в них не казйоний, свій. разом з автівкою. коротше буде теж саме що і з забороною паління. всім все пофігу. як палили де заманеться так і палять.
А черт его знает. Ментам проще наловить копателей, чем квартирные кражи раскрывать. А касаемо курения прочитайте закон на досуге, а то все знают, что он есть, а где нельзя курить никто не знает.
Для чайников поясняю, что согласно этого законопроекта военных железяки не относятся к археологичной спадщине
Во переполошились-то Вы подождите когда его примут-а потом стонать будете....На Украине столько мест где хабара в достатке,а мента видели крайний раз пол года назад в районе-и тот участковый
Подтверждаю, пернач с битвы 1242 г. -хозяйственно-бытовой предмет. Отбивные удобно делать.(позволил себе пошутить).