Усім привіт , нещодавно вперше випробував рецепт вороніння у аміачній селітрі і кроті , з деякими своїми доробками і спрощенням процесу Ділюся рецептом і результатом Ресурси : 2 ємності десь по 1,5 літра кожна , кришка на них (обов‘язково) Дріт або шпиця з загнутим гачком на кінці 500 грам селітри (я брав аміачну) 500 грам крота (плюс ще буквально столова ложка на знежирення) Столова ложка прального порошку ЗНЕЖИРЕННЯ: Знежирення : варимо у столовій ложці прального порошку 1-2 хв Вичищаємо чистою зубною щіткою під гарчою водою з крану від залишків мастила , пилу що залишився після обробки нождачкою Вичищену і добре промиту під гарячою водою від залишків порошку деталь ставимо в літр води(ємність треба підібрати таку щоб літр води покривав деталь на 1 см ) з розчиненою столовою ложкою крота І варимо 20-30 хв ВОРОНІННЯ: 1.Наливаємо літр води у ємність для вороніння і по ложці поступово додаємо 500 грам крота 2.так само по ложці додаємо 500 грам аміачної селітри (обережно одразу починається реакція з кипінням розчину і виділенням аміаку з розбрискуванням розчину ) опепацію проводити тільки надворі 3.коли реакція пройшла і обидві складові розчинились то ставимо ємність на газову /електричну плиту і вмикаємо 4.дістаємо гачком з ємності для знежирення деталь і промиваємо під гарячою водою 5.Без просушки одразу гачком закидаємо деталь у розчин для вороніння 6.вже за 30 хв кипіння мають бути зміни на сталі , якщо немає то ще раз перевірте дозування реактивів 7.витримуємо 1,5 год , періодично доливаючи воду яка википає 8.готуємо мильний розчин у таку ж по об‘єму ємність (можна вилити наш знежирюючий розчин , промити її і туди залити мильний розчин) 9.дістаємо деталі гачком і промиваємо в гарячій воді 10.кидаємо деталі у мильний розчин , доводимо до кипіння і вимикаємо 11.вимиваємо гарячою водою , витираємо м‘яким рушником і одразу наносимо будь яке мастило по типу І20 чи М8
Перед маніпуляціями само собою треба зняти старе вороніння нождачкою Бороду наварював перший раз і інструментів точних не мав тож сильно не копайте )
Поки вони існують поки і перероблятимуть ), ну не всі звісно , хтось хоче саме у заводському вигляді залишити Плюс цьої серії в тому що можна залишивши всі хороші характеристики і особливості старішої системи довести її зовнішній вигляд до новіших варіантів Зараз би купив все таки 32 серію , але на момент покупки (місяць з чимось назад) навіть не уявляв що вони якось поділяються і взяв перший що попався , 2002 року випуску за норм ціну 5500 , стрільба чудова була , як у тайванця KWC чи SAS Без ніяких втручань , прокладка ствола дійсно тримала добре Та й вирішив зовнішній вигляд максимально як це можливо в моїх силах і можливостях довести до оригіналу , зберігши функціонал який був , вийшло якось так як на фото )))
Ясно. Тогда надо будет искать красный ЗИП и скобу переточить из прямой на круглую. Вообщем повозиться придётся не слабо.
Там здається з якогось періоду виробництва і частково зіп і скоба стали литі і чорного кольору вороніння Скоба була двох варіантів : фігурна і пряма в пм-ів , це те що прочитав на якосусь сайті перед тим як чіпати цей пневмат ) Відповідно підібрав ручку чорну з полімеру новіших випусків щоб відповідала мому випадку Доречі особисто перевірив що десь через 30 хв після початку вороніння досягається якраз оцей «червоно-коричневий» колір З огляду на ці статті що прочитав перед вирішив залишити зіп чорним а скобу нефігурною , аля новіший варіант пм-у (ну відносно новіший , то вже трохи часу пройшло як такі почали випускати ) Поправте мене якщо я десь не правий , я старався максимально зібрати інфу перед втручанням в свій мр , але може десь недочитав щось