Всем привет. что бы не рисковать подскажите что это. думается все же что это зажигалка,на воп слабо похожа. если она подскажите где должна откручиваться.
Попробуйте капнути масла, постукати легесенько, але перед тим постарайтесь знайти місце розєднання, щоб побачити його хоча б чуток щоб бачити куди капнути. Такод один із варіантів розкручування різьби нагріти її, але незнаю чи варто вам пробувати це. Ось можете глянути на приблизне мысце рызьби https://www.google.it/search?q=зажи...ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIwMPFxreVyAIVwnxyCh0H4gbd
Ні в якому разі не прикладайте сили при розкручуванні. Стара латунь може потріскати і покрошитись, бо там скоріш за все дуже тонкі стінки. Місце з"єднання напевно по верхньому пояску.
112 грамм - это тонкие стенки? Здесь крепкий и толстый металл, треснуть конечно может, но определенные усилия выдержит. С ув.
Цей крепкий і товстий метал може бути таким тільки на вигляд, а тріснути може від легкого нажиму. Перевірено на власному досвіді. Запальничка скоріш за все на ПСВ, їй біля 100 років, а тому буває, що зовні здоровий метал зі зворотньої сторони сипеться. Згадайте гільзи по пмв, які на вигляд ще більш-менш, а при натисканні їх можна розчавити пальцями. Ну і 112 гр. це ж вага всього виробу, а не самої гільзи і ковпачка, тому стінки там як правило тонкі.
Все одно не завсім погоджусь, хоча б тому, що бачив і тримав багато старих запальничок. Цю могли робити и до ВМВ. З тонкими стінками зазвичай, лише ті, що не мали закручуватись. Або ковпачок просто надівався. Ті, які з різьбою - майже всі досить важкі і міцні, хоча, звичайно, пошкодити можна все.
Верхняя часть обычно без резьбы, размочить можно тормозной жидкостью красного цвета, не знаю сейчас её выпускают, или WD, а так же хорошо себя проявил керосин, держать надо долго, или можно постучать, как здесь уже советовали, но стучать без излишнего энтузиазма, а дальше пробовать шатать крышку из стороны в сторону и вверх, должна пойти