Всім привіт, я водій Хамві. Вирішив зробити цю тему, тому що вважаю її більше ніж важливою, Хамерів у війську дуже багацько, а от досвідчених водіїв та ремонтників- дуже мало… Тому вважаю вкрай необхідним ділитись досвідом та думками. Додаю фото свого Хамві для уваги)
Якщо хто не знає, напишу трішки по тех.рідинам. Гальмівна система- заливаємо тільки DOT-5, або DOT-5.1 (заливати DOT 3/4 категорично заборонено!!!) Моторна олива- 15w40 (об‘єм 7.6 літрів) Антифриз G12 Додаю фото артикулів масляних фільтрів.
Паливний фільтр йде разом з сіткою (сепаратор) артикул- SC220072 В продажі є за посиланням, але не знаю з сіткою в комплекті, чи ні… https://chrysler.com.ua/A910162
Подушки капоту. З часом вони просідають-розбиваються, капот починає перетирати шланги антифрізу (великий-малий круг) В продажі знайшов, за дорого але є. https://zapchasti.lviv.ua/ua/product/12876976718/
Військові механіки ЗСУ навчають ремонту та обслуговуванню автомобілів HMMWV. https://www.youtube.com/@hmmwvua/featured
Дякую, передивився всі відео! Дуже круті дядьки. Але мені, як і багатьом іншим, попасти до них на ремонт- не реально. Треба тонну бумажок зібрати…
4000... берете стару шину , вирізали парочку вставок.Отвори при наявності 7.62 зробити непроблема. якщо лінь різани, ерзац варіант , буфер подушка радіатора.
універсальна деталь від таврії, підвіска глушителя, такої потужної не бачив ніде, на вигляд точно як той буфер.
Все жидкости класса DOT смешиваются между собой, но необходимо придерживаться правила, что более высокий класс жидкости можно добавлять в более низки, а наоборот нельзя. Это значит, что если в автомобиле была залита жидкость DOT 3, вы можете долить жидкость класса DOT 4 или DOT 5.1, это приведет к улучшению свойств жидкости DOT 3. И наоборот если в автомобиле была залита жидкость класса DOT 5.1, ни в коем случае нельзя доливать DOT 3 или DOT 4, это может привести к заклиниванию и выходу из строя тормозной системы автомобиля. Детальніше: https://sintez-oil.com.ua/ua/a165593-otlichiya-dot-dot.html Если на пальцах - то чем выше цифра, то тем выше температура кипения."Тройку" и "четверку" не рекомендуют заливать, наверное, из-за сильного нагрева тормозов. Эти жидкости могут закипеть. Капот проседает так, что перетирает шланг ? Лажа какая-то. На гражданских Н2 и Н3 (когда-то давно ремонтировал) - такой ерунды не встречал.Самый простой выход (опять же смотря в каких условиях) - приклеить кусок резины.Камеру (автомобильную/мотоциклетную) сейчас вряд-ли где найдёшь, так что нужно искать что-то из подручных средств. А самого интересного (разборку) не показали.Видать долго возились.И как там с маслом в редукторе переднего моста ? После выдёргивания полуоси течёт или нет ? Не показали процесс мойки "трёхшипа". Если просто протёрли тряпкой - то это фигня. От любой дырки в пыльнике, даже очень маленькой неизбежно попадает пыль,вода,песок и прочая гадость.Нужно вымывать в бензине и продувать сжатым воздухом.Только не спешите крутить пальцем у виска.Я понимаю, что фронт,война и всё такое прочее.Не вымытый механизм будет меньше ходить. Если в комплекте не пришли новые хомуты, то нужно попытаться (очень осторожно) распустить старые, что бы использовать их повторно.В большинстве случаев - получается. А зажимать хомуты лучше всего обычными клещами для гвоздей.В общем видео - так себе. На учебное не тянет.
И ещё один важный момент.На военных "хамерах" - коробка автомат ? Если да, то очень важно не затягивать со сроками замены масла, иначе коробка "ляжет".
дозволю собі покрутити біля виска, бо занадто. Дот 5 НЕ можна ні з чим змішувати по причині абсолютно відмінної основи, це як масло з водою змішувати,прикол про решту тормозух просто прикол, пропускаєм мимо вух, далі, ШРКШ або шрус всіх модифікацій заборонено мити, виробниками. Бензином і чим завгодно. Тільки протирати,цілком розібравши. Для хомутів давно існують спеціальні кліщі, правильно формуючі петлю. Для стрічкових окрема приспособа.
Мануалы на западную технику https://drive.google.com/drive/folders/1CHoUeifTdY6oVEhA_763GNTQjWMEUuC9 и советскую технику https://onedrive.live.com/?authkey=!AKigMKFcRcIboxs&id=32F2B687012C8715!4511&cid=32F2B687012C8715
Допишу і я кілька порад по ,,хамві,,якщо пропала зарядка,перше перевірте обгінну муфту на генераторі,лікується просто,задати шайбами,буде крутитись постійно.В новіших машинах реле регулятор зарядки стоїть інтелектуальне,якщо АКБ розрядженна ,спрацьовує захист,лікується заміною зарядженою АКБ.Пильники на шруси можна купити,пізніше напишу на які.
По запчастинах chrysler.com.ua Великої кількості немає, скоріше як швидка допомога. Щось якщо терміново. В цій темі скоріше як хобі, з часів, коли було 2 Hummer на всю країну-( у Блохіна, з аваріею проти Таврії та рекламна МТС. ) Звертайтесь тут. Буду радий допомогти.
Бажаю здоров'я! А можна більш детально, де саме та муфта, і як її лікувати? І де знайти реле? Бо сьогодні виїзд зірвався, на пів дороги перестав давати заряд, прийняв рішення повертатися і не дарма, від'їхали на приблизно таку ж відстань як до позиції, і хамер став... Дотягли вже на шнурку.
Обгінна муфта - всередині шківа генератора, це зараз норма для генераторів дизельних двигунів. При зносі муфти зовнішня обойма, по якій йде ремінь, починає пробуксовувати, та не передає крутний момент на центральну втулку, що сидить на валу генератора. Екстремальний ремонт - застопорити між собою обидві обойми, людина це зробила підібравши шайби, зажавши як струбциною.