Доброго дня камради, сьогодні на металоприйомці попалась рама велосипеда, рама перефарбована, шильда відсутня, номер з роком виготовлення не знайшов, можливо підкажете де шукати рік випуску? Також можливо хтось зустрічав таку раму підкажіть від якого велосипеда?Дякую.
Міцного здоров'я! Я хоч далеко не спеціаліст у велосипедах, але кріплення заднього колеса до рами характерне для ХВЗ "Україна", якої моделі я не підкажу, можливо і ранньої. Є такий сайт, може щось знайдете подібне https://krokovod.org/forum/viewtopic.php?id=26
Доброго вечора, та це місце я знаю, на старіших вело ще є місце на вилкі заднього колеса, але на даній рамі в цих місцях немає і натяку на розміщення номера, того і питаю може ще хтось знає, ще якісь місця. Взагалі то рама цікава, наче і діаметр трубок рами більший, ніж звичайні рами і кріплення на задній рамі біля колеса , таке бачу вперше. Незнаю чи, викуплять з прийомки дану раму?
Забрати звісно треба! Це скоріш за все довоєнний вєл. Або марки МД або ХВЗ кінця 30х початку 40х. Конструктивна схожість в англійцем БСА. Характерна розборна задня вілка. Заберіть, зніміть стару фарбу і шукайте чекухі та клєйма. Зверніть увагу на кріплення карєтки, знизу можуть бути відливні клєйма, номер треба шукати на підсідельній трубі з лівої сторони навпроти болта драпаута.
Номер рами може бути: на втульці рами куди входить підседільний штирь (дивіться з обох сторін), на рульовій втулці рами (спереду зверху або знизу, але може бути і збоку), на втулці каретки (частіше знизу). Якщо не бачите - знімайте слої фарби. Задня вилка та руль на фото виглядають трохи вже гнилими. Викупляти має сенс, але не дуже дорого.
Здається знайшов його, але на підарському яндекс дзені, де вказано що це ХВЗ 1933 року. я скріни додам. https://dzen.ru/a/Ysvi04ZKaEgTUrHq
Зовсім не схоже. Дивись на зірку, задне крило та ін. Більше схожий на післявоєнний ЗІФ, але теж не він...
Доброго дня, трохи почистив, фарбу неможна віддерти.Номер не знайшов, добавлю більше фото можливо, ще хтось щось підкаже?Дякую.
Доброго вечора камради, сьогодні знову зайнявся пошуком серійного номера, та року випуску рами, на передній рульовій втулці знайшов, я так розумію що рік випуску1939, ще хочу добавити, що втулки -рульова, каретка, підсидільна якісь "тіпа" латунні? А ще, що немає отворів для шильди назви велосипеда.Фото добавляю.З повагою.
так шильди тоді ще наче і не ставили, не впевнений чи це рік випуску, скоріше якийсь серійний номер. Бронзові втулки певно. там 38 939 вибито?
Можуть бути не бронзові, це може бути пайка латунню. Можно магнітом перевірити матеріал. Замість шильдів були переводки я так розумію. В скільки обійшлася рама?! Як на мене все одно гарна знахідка і початок для реставрації та проекта є))))
Це серійний номер рами. Під яким велика літера – тавро виробника рами. Це "Р" чи "Е"? Шильди, мабуть, і не було. Була декаль. Наприклад, на британській BSA навіть після війни ще не ставили металеві шильди. А це і є щось англійського типу.
Доброго ранку, а де тоді рік випуску ? Там де серійний номер є цифри 38- іншого відтиску можливо то рік, якщо ні тоді підкажіть де шукати рік випуску? Дякую.
"38 939"- номер рами. Під цифрами на фото схоже є велика буква. Я писав про неї. Якщо це не подряпини, це може бути клеймо виробника. Чому Ви вирішили, що рік десь написан? Рік випуску зазвичай на рамах не пишуть. Крім деяких винятків, наприклад: на радянськіх велосипедах поруч з номером рами, на Truppenfahrrad на втулці під сідлом з протилежної сторони від номера рами, на Steyr на кінці передньої вилки, на деякіх велосипедах на окремих деталях проставляли 2 останні цифри року випуску деталі та/або клеймо виробника (труба руля, шатуни, зірка, задня втулка та ін.) Якщо клейм не має, то щоб з'ясувати рік виробництва потрібно спочатку з'ясувати виробника (це складно та не завжди дасть результат), а потім якщо є дані по виробнику по номеру рами з'ясувати приблизно рік виробництва. Чим меньше виробник, тим це складніше. По деяким конструктивним елементам можна з'ясувати приблизний діапазон років виробництва. Але для велосіпедів англійского типу це складніше, тому що англійці дуже консервативні, без змін могли випускати модель кілька десятиліть. Деякі країни Азії на які був значний британський вплив (Індія, Кітай), ще нещодавно випускали велосипеди англійського типу, які мало відрізняються від довоєнних англійських.