Доброго дня, шановне товариство. Що ж, настав час завершити цю забавку з мавзерами. На данний час залишилось зовсім не багато з того що було. Відновлюються повністю один до одного з оригіналом, задіяна зварка полуавтоматом, фрезерний верстат, відновлення покриття майже в тон оригінальному. Предмети функціонують відмінно, без ніяких підклинювань чи заїдань. Нажаль "вільних" наборів для роботи лишилось не зовсім багато : S/42 1937 bcd 1941 bnz 1941 S/42 1936 S/237 1937 147 1939 bcd 1944 З котрих S/237 1937 буде трохи акційний бо в нього заїздон болгаркою прямо по клейму, там прибереться те пошкодження але буде трохи видно. Там де отвори - не проблема, лікується, багато разів так робили вже. Є ще невелика кількість відкладених особисто для себе , там клейма трохи поцікавіше, але ці в першу чергу до роботи. UPD: прошу вибачення, якщо створив цю тему не в тому розділі
Ось приклади деяких робіт по відновленню таких, дякувати камраду, що зробив фото , бо трохи поспішав перед відправленням, не встиг. З пов! https://reibert.info/lots/rama-k98-s-1-grn-1939.1132917 https://reibert.info/lots/mauser-k98-1940-c-1-grn.1118233 https://reibert.info/lots/rama-k98-1941.858671 https://reibert.info/lots/mmg-k98-s-1-grn.1026443
Так, колись у майбутньому створю у реставрації знахідок тему по відновленню одного з моїх, коли руки дійдуть до власних речей. А поки створив цю тему, як свого роду об'яву щоб висвітлити що ще лишилось, бо планую завершити вже з ними усіма. Поки йде підготовка до не менш цікавої теми. З пов!