Шановні комради! Зіткнувся з проблемою, я військовий, купив ситроен Берлінго 2013року, в жовтні 2023, через місяць машина стала колом, на двох сто здерли гроші, але машина так і не робить. Почали самі вникати. В результаті є питання по прошивці мізків. Підскажить контакти людини яка може проконсультувати по прошивці Ситроєна, бо халепа. Пів року машина стоїть колом. Заздалегідь вдячний.
без результата роботи гроші не беруть, це норма, блок керування найрідша несправність з можливих, у таких турбодизелів звичайно проблема з якоюсь частиною паливної, достатньо однієї глючної форсунки, наприклад. Хоч щось з діагностики є показати?
Виявили, що прошивка корява, багато чого затерто, хочемо спробувати рідну прошивка, але де взяти не знаю. В Запоріжжі військовим машини роблять на от...... сь, а грощі здерли всю ГЗ за місяць, багато хлопців тут нагріли на сто. Продавці тупо підставили з машиною.
підкинути блок з іншого автомобіля. Косяк може бути з імобілайзером, тоді ще його ключ треба. Такі справи реально важко в тих місцях вирішувати.
вітаю. я допомагаю товаришу з тим сітроеном. йому його впарили перекупи. потім розвели в сервісі бош. сам я айтішник і деякий досвід по діагностиці та ремонту маю. але нажимаю на кнопки. під капотом з гуглом. весь отой п...д пілся ремонту з бошу я поправив. довго писати і розповідати. можу скинути квитанцію і те що понаписували вони в ній. там зараз помилка недостатнього тиску в паливній ситемі. сітку баку я помив. була залипша зовсім. фільтр поміняв. датчики і клапан елктронщик перевірив. а тепер головне - на думку місцевого там або форсунка якась травить або насос високого тиску. знайомих спеців не маю. їхати в сервіс - танці на тих самих граблях. по прошивці -не рідна. форсунки три прописані адекватно (букви цифри) а одна там якийсь набір символів. мені б хоч по телеофну б кончультацію був би дуже вдячний. дякую
малий тиск, скидає форсунка на обратку, перевіряється установкою одноразових шприців без поршнів в отвір форсунок замість обратки, працює тільки для бош форсунок, інша причина клапан тиску, знаходиться на рейці, без дротів на відміну від датчика, перевіряється підстановкою справного, затягнутий сильно. При виявленні на тому клапані стружки роботи можна припиняти, повний ремонт всієї паливної з мийкою бака та трубок( інструкція пише повну заміну). Таке буває коли пробіг за півмільйона. Зношений насос закидає стружку кругом. Без спеца нічого не зробите, навіть не починайте. Евакуатор і до майстра з можливостями.
У меня на Рено Кангу была та же история. Из-за этого решил больше не брать машины с насос-форсунками и вообще дизеля. Если одна форсунка не работает - машину не заведешь. Еще может из-за того, что пытались отключить Адблю очумелыми ручками (если он есть). п.с. Не помешает раз в месяц заливать очиститель форсунок (банка на бак), это продлевает жизнь насос-форсункам.
насос форсунки у легковушок тільки в старіших фольксвагенах, в решти коммон рейл, електрично керовані форсунки що живляться з загальної рейки, схоже на безиновий інжектор, тільки тиск досягає 1500 бар замість 3. Реношні дельфай дуже прискіпливі до палива і фільтра, тільки оригінал. У всіх однакова проблема, купляєм відра з пробігом 500 і далі скрученим до 200, тому кричим що не надійні. Та супернадійне то все, просто ресурс кінчається.
Ну спочатку дайте хоча б скріни помилок які показує діагностика. До речі яка вона,виробник ,модель? При запуску, в реальному часі який тиск показує в рейці? Ну і вкажіть ,який двигун ...
а можна питання, так для підняття познаній... можливо лі переробка всієї отої гламурної тді на простий дизель? , по ходу насос є, що там потрібно розподільник і форсунки прості.. чи це неможливо ? або просто тупо вкинуть двігло із старичка дизеля сітроена ...ж
заміна на старий двигун з розподільним насосом можлива, в купі з коробкою, але нащо? То вже шмельц, брухт. Тупа таратайка, навіть в турбо версії, порівняно з новішими. Ціни на такі автомобілі можна порівняти з ціною відновлення їх двигуна.
В умовах війни найкраща машина та, що буде ремонтуватись в польових умовах за допомогою трьох кльючів та великого молотка, тому це можливо і найкращи варіант. Тільки ньоюанс в тому, що ті двигуни такі самі ушатані. Особисто мені вистачило 100 км. на новій машині, щоб зрозуміти, що я свій старий спортейдж точно не продам, хоча не планував лишати. Зараз впевнений, що нову з'їзжу, а спортяга, як торохтіла, так і торохтітиме питихеньку лісовими дорогами. Але є одне але, яке все вирішує, якщо автівку, яка старше 15-ти років ремонтувати на СТО, то вдвічі дешевше купити нову.
про те і написав. Всі старі прості автомобілі закінчились. Великий ремонт завжди дорогий. Там і кузова закінчились, не тільки механіка.
Берем калькулятор и считаем. К примеру гольф класс. В ЕС можно купить нормальный автомобиль, с пробегом до 200 тыс. км.(предвижу споры) без коррозии за 500-1500 евро. + растаможка 1500 евро. Если к этой сумме добавить ремонт двигателя выйдет максимум 4000 тыс. евро. Новый автомобиль этого класса будет стоить от 18 тыс. евро. А Ви кажете "вдвічі дешевше купити нову". Если честно ни чего не понял.... куда бежать...что покупать?
[QUOTE="Volocuga, post: 16011727, member: 85301" Але є одне але, яке все вирішує, якщо автівку, яка старше 15-ти років ремонтувати на СТО, то вдвічі дешевше купити нову.[/QUOTE] Як користувач двох авто одне 2002 року інше 2020 , скажу, що 2002 їзде і нормально ремонтується і не дорого. А от 20 року....дорого. дуже.
В Украине закончились но в ЕС их ещё очень много. Могу накидать их целую грядку. К примеру в Германии, каждые 2 года автомобиль проходит тех.осмотр, и не так как в Украине. Ведро с гайками там не проскочит. К этому добавьте состояние дорог, качество топлива и запчастей. Когда-то в автомобильной теме я пытался доказать, что главное в авто это кузов, но меня убеждали что нет.
автомобіль це і є кузов, довозити євроконченики не вигідно, доставка від 500 євро, розтаможка пару тис, бо старе, і однаково треба не нижче євро 4 чи 5, не пам'ятаю, для війни джипи вигребли, навіть не на ходу. Внутрішній ринок переповнений битками відносно свіжих років за дурні гроші. І далі везуть, при чому везуть пики призивного віку, перекупи такі точно.