Ремонт Ситроен Берлинго, консультація.

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем Юнгерс, 10 кві 2024.

  1. Юнгерс

    Юнгерс Obergefreiter

    Повідомлення:
    68
    Адреса:
    Рідна Україна
    Шановні комради!
    Зіткнувся з проблемою, я військовий, купив ситроен Берлінго 2013року, в жовтні 2023, через місяць машина стала колом, на двох сто здерли гроші, але машина так і не робить. Почали самі вникати. В результаті є питання по прошивці мізків.
    Підскажить контакти людини яка може проконсультувати по прошивці Ситроєна, бо халепа.
    Пів року машина стоїть колом.
    Заздалегідь вдячний.
     
    1. (в наявності 2 шт.)
      Підсумок утилітарний армії Нідерландів в кольорі DPM. Складського зберігання, стан близікий до новог...
      300 грн.
    2. Зручний компактний підсумок під 10 набоїв 12К. Всередині має 10 відділень організованих гумовою стрі...
      300 грн.
    3. Органайзер сделан из прочного износостойкого нейлона 800D, имеет съемные крепление типа M.O.L.L.E.,...
      500 грн.
    4. Тройной подсумок под магазины. multicam
      380 грн.
    5. Оригинальная противогазная сумка армии Великобритании. Изготовлена из ОЧЕНЬ прочного ,не промокаемог...
      380 грн.
  2. Одіссей

    Одіссей Gefreiter

    Рейтинг:
    0
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Бажаю здоров'я. Ви б хоч написали яке місто,де машина знаходиться.
     
  3. Юнгерс

    Юнгерс Obergefreiter

    Повідомлення:
    68
    Адреса:
    Рідна Україна
    Машина в Запоріжжі.
     
  4. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    без результата роботи гроші не беруть, це норма, блок керування найрідша несправність з можливих, у таких турбодизелів звичайно проблема з якоюсь частиною паливної, достатньо однієї глючної форсунки, наприклад. Хоч щось з діагностики є показати?
     
    serebrynay puly та Мишель 777 подобається це.
  5. AWAlone

    AWAlone Obergefreiter

    Повідомлення:
    91
    Адреса:
    г.Сумы
    А ще є проблема з форсами коли їх не на свої місця ставлять після яистки,зтикалися з таким.
     
  6. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    але воно заводиться і їде.
     
  7. Бек

    Бек General-leutnant

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    134
    Лоти
      на продажу:
    3
      продані:
    266
    Повідомлення:
    15.364
    Адреса:
    Черкаси, бул. Шевченка 212
    :rolleyes: то сітроен дизель ?......
     
  8. Юнгерс

    Юнгерс Obergefreiter

    Повідомлення:
    68
    Адреса:
    Рідна Україна
    Так дізель
     
    Бек подобається це.
  9. Юнгерс

    Юнгерс Obergefreiter

    Повідомлення:
    68
    Адреса:
    Рідна Україна
    Виявили, що прошивка корява, багато чого затерто, хочемо спробувати рідну прошивка, але де взяти не знаю.
    В Запоріжжі військовим машини роблять на от...... сь, а грощі здерли всю ГЗ за місяць, багато хлопців тут нагріли на сто.
    Продавці тупо підставили з машиною.
     
  10. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    підкинути блок з іншого автомобіля. Косяк може бути з імобілайзером, тоді ще його ключ треба.
    Такі справи реально важко в тих місцях вирішувати.
     
  11. grof

    grof Oberschütze

    Повідомлення:
    57
    вітаю. я допомагаю товаришу з тим сітроеном. йому його впарили перекупи. потім розвели в сервісі бош. сам я айтішник і деякий досвід по діагностиці та ремонту маю. але нажимаю на кнопки. під капотом з гуглом. весь отой п...д пілся ремонту з бошу я поправив. довго писати і розповідати. можу скинути квитанцію і те що понаписували вони в ній. там зараз помилка недостатнього тиску в паливній ситемі. сітку баку я помив. була залипша зовсім. фільтр поміняв. датчики і клапан елктронщик перевірив. а тепер головне - на думку місцевого там або форсунка якась травить або насос високого тиску. знайомих спеців не маю. їхати в сервіс - танці на тих самих граблях. по прошивці -не рідна. форсунки три прописані адекватно (букви цифри) а одна там якийсь набір символів. мені б хоч по телеофну б кончультацію був би дуже вдячний. дякую
     
  12. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    малий тиск, скидає форсунка на обратку, перевіряється установкою одноразових шприців без поршнів в отвір форсунок замість обратки, працює тільки для бош форсунок, інша причина клапан тиску, знаходиться на рейці, без дротів на відміну від датчика, перевіряється підстановкою справного, затягнутий сильно. При виявленні на тому клапані стружки роботи можна припиняти, повний ремонт всієї паливної з мийкою бака та трубок( інструкція пише повну заміну).
    Таке буває коли пробіг за півмільйона. Зношений насос закидає стружку кругом.
    Без спеца нічого не зробите, навіть не починайте. Евакуатор і до майстра з можливостями.
     
    Бек, Boris Pryanikov та Мишель 777 подобається це.
  13. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    У меня на Рено Кангу была та же история. Из-за этого решил больше не брать машины с насос-форсунками и вообще дизеля. Если одна форсунка не работает - машину не заведешь.
    Еще может из-за того, что пытались отключить Адблю очумелыми ручками (если он есть).

    п.с. Не помешает раз в месяц заливать очиститель форсунок (банка на бак), это продлевает жизнь насос-форсункам.
     
    Останнє редагування: 11 кві 2024
    Boris Pryanikov, иван777444333 та Briter подобається це.
  14. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    насос форсунки у легковушок тільки в старіших фольксвагенах, в решти коммон рейл, електрично керовані форсунки що живляться з загальної рейки, схоже на безиновий інжектор, тільки тиск досягає 1500 бар замість 3. Реношні дельфай дуже прискіпливі до палива і фільтра, тільки оригінал.
    У всіх однакова проблема, купляєм відра з пробігом 500 і далі скрученим до 200, тому кричим що не надійні. Та супернадійне то все, просто ресурс кінчається.
     
    Мишель 777, Volocuga, Boris Pryanikov та 5 іншим подобається це.
  15. IgorSatok

    IgorSatok Oberstleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    2.994
    Адреса:
    Гуцульщина
    Ну спочатку дайте хоча б скріни помилок які показує діагностика.
    До речі яка вона,виробник ,модель?
    При запуску, в реальному часі який тиск показує в рейці?
    Ну і вкажіть ,який двигун ...
     
    Останнє редагування: 11 кві 2024
  16. IgorSatok

    IgorSatok Oberstleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    2.994
    Адреса:
    Гуцульщина
    В Запоріжжі зверніться до Чіп і Дейл.
    Ми туди пару наших машин давали .
    Хлопці шарять.
     
  17. Бек

    Бек General-leutnant

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    134
    Лоти
      на продажу:
    3
      продані:
    266
    Повідомлення:
    15.364
    Адреса:
    Черкаси, бул. Шевченка 212
    :rolleyes: а можна питання, так для підняття познаній...:beer: можливо лі переробка всієї отої гламурної тді на простий дизель? , по ходу насос є, що там потрібно розподільник і форсунки прості..:smile_8: чи це неможливо ?

    або просто тупо вкинуть двігло із старичка дизеля сітроена ...ж
     
  18. IgorSatok

    IgorSatok Oberstleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    2.994
    Адреса:
    Гуцульщина
    :eek:
     
  19. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    заміна на старий двигун з розподільним насосом можлива, в купі з коробкою, але нащо? То вже шмельц, брухт. Тупа таратайка, навіть в турбо версії, порівняно з новішими. Ціни на такі автомобілі можна порівняти з ціною відновлення їх двигуна.
     
    Volocuga подобається це.
  20. Volocuga

    Volocuga Oberstleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    7
    В умовах війни найкраща машина та, що буде ремонтуватись в польових умовах за допомогою трьох кльючів та великого молотка, тому це можливо і найкращи варіант. Тільки ньоюанс в тому, що ті двигуни такі самі ушатані.
    Особисто мені вистачило 100 км. на новій машині, щоб зрозуміти, що я свій старий спортейдж точно не продам, хоча не планував лишати. Зараз впевнений, що нову з'їзжу, а спортяга, як торохтіла, так і торохтітиме питихеньку лісовими дорогами. Але є одне але, яке все вирішує, якщо автівку, яка старше 15-ти років ремонтувати на СТО, то вдвічі дешевше купити нову.
     
    PanzerSchreck_71, Бек та Briter подобається це.
  21. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    про те і написав. Всі старі прості автомобілі закінчились. Великий ремонт завжди дорогий.
    Там і кузова закінчились, не тільки механіка.
     
    Бек та Volocuga подобається це.
  22. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    Берем калькулятор и считаем. К примеру гольф класс. В ЕС можно купить нормальный автомобиль, с пробегом до 200 тыс. км.(предвижу споры) без коррозии за 500-1500 евро. + растаможка 1500 евро. Если к этой сумме добавить ремонт двигателя выйдет максимум 4000 тыс. евро. Новый автомобиль этого класса будет стоить от 18 тыс. евро. А Ви кажете "вдвічі дешевше купити нову". Если честно ни чего не понял....:confused: куда бежать...что покупать?
     
  23. Vitalij Hardball

    Vitalij Hardball Oberfeldwebel

    Повідомлення:
    489
    Адреса:
    Україна, Винница
    [QUOTE="Volocuga, post: 16011727, member: 85301" Але є одне але, яке все вирішує, якщо автівку, яка старше 15-ти років ремонтувати на СТО, то вдвічі дешевше купити нову.[/QUOTE]
    Як користувач двох авто одне 2002 року інше 2020 , скажу, що 2002 їзде і нормально ремонтується і не дорого. А от 20 року....дорого. дуже.
     
    ANARXIST, Volocuga та Мишель 777 подобається це.
  24. Мишель 777

    Мишель 777 Major

    Повідомлення:
    2.727
    Адреса:
    Україна.
    В Украине закончились но в ЕС их ещё очень много. Могу накидать их целую грядку.
    К примеру в Германии, каждые 2 года автомобиль проходит тех.осмотр, и не так как в Украине. Ведро с гайками там не проскочит. К этому добавьте состояние дорог, качество топлива и запчастей.
    Когда-то в автомобильной теме я пытался доказать, что главное в авто это кузов, но меня убеждали что нет.
     
    Volocuga, AndrewDontknow та Briter подобається це.
  25. Briter

    Briter Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.549
    Адреса:
    Lviv
    автомобіль це і є кузов, довозити євроконченики не вигідно, доставка від 500 євро, розтаможка пару тис, бо старе, і однаково треба не нижче євро 4 чи 5, не пам'ятаю, для війни джипи вигребли, навіть не на ходу. Внутрішній ринок переповнений битками відносно свіжих років за дурні гроші. І далі везуть, при чому везуть пики призивного віку, перекупи такі точно.
     
    Volocuga подобається це.