Собственно работал он на благо родины заряжая банки/рации и тп... И тут вдруг перестал заводится , выбивает "чек" а что именно это значит понять не могу . В интернете инструкции так же нет ..... Заряда осталось на часов 10 а , сидим в жопе Донецкой области....
Для нача проверте уровень масла - если ниже положенного то заводится не будет. Потом проверьте свечу на искру. Если нет, то замените свечку. Если проблема не в свече, а искры нет, то там есть комутатор или катушка зажигания (точно не знаю как называется) который нужно заменить. Электрика не лечится только замена блока. По свече будет видно поступает топливо или нет. Если свеча мокрая, то топливо поступает, но она может быть залита. Вытрите и прокалите над огнем электрод.
Цей значок означає : перегрузка в цепи переменного тока. Скоріш за все перевантажили гену. Має бути запобжник, десь на панелі або під панелью, можливо під кнопкою ON-OFF , або поруч. Ну і свічку перевірити
Перегруз. Якщо щось в розетку самого гєни увімкнено,вимикайте і пробуйте заводити.Бо може щось замкнуло в подовжувачі чи якомусь споживачі Напишете що відбувається
Там збоку видніється ді сі овер лоад кніпочка А десь має бути така тільки ей сі Треба її потиснути і тримати тоді пробувати запускати.
По суті маю аналогічний прилад, але при перевантаженні він працював у мене, просто переставав йти струм та світилася та само індикація...
В цих пристроях все просто- перевірте системи: 1.Система живлення - пальне, фільтр пального, повітряний фільтр, клапан повітря в заливній пробці для вільного надходження пального до карбюратора. Можливо пальне не надходить до карбюратора. 2. Система запалювання - перевірте свічку та запалення, у разі необхідності прочистіть свічку, або у разі можливості замініть. 3. Система змащування - рівень мастила. Потрібно вчасно міняти мастило.
Я Вам скажу більше,мастило може і бути ,а сам датчик рівня вийти з ладу. Тому я часто перевіряю так: Від'єдную датчик і з'єдную проводки які йшли до нього якщо появилася іскра значить датчик не справний.