Вітаю.Прошу допомогти у вирішенні проблеми,яка виникла з металошукачем. У мене Кощей-18М.Коли я його купив на ньому стояли багатоамперні літійні акумулятори,які пізніше згоріли,а зараз таких найти ніде не можу.Купив недавно 2 нових гелевих акумулятори на 12v 1.3Ah.Підключав по одному,але ні один акумулятор не протримався більше 20 хвилин.Вискакує вікно,що батарея розряжена і металошукач виключається.Піся цього я переставляв вже посажений Кощеем акамулятор на GARRETTGTI 2500 і спокійно міг прошукати ще сутки а то й більше. От у мене і виникло питання,що з моїм апаратом?Чому така велика енергоспоживаність?Це глюк металошукача?Чи він дійсно споживає таку кількість електроенергії(на рахунок цього,особливо хотілось би почути думку тих,хто користується даним прибором) ?Чи є якісь пропозиції як все виправити?
не знаю кощея, но по аналогии с его клоном, Клоном...может там есть такая настройка, как уровень АКБ. И он завышен. Потому прибор бунтует.
Дякую за відповідь.Цей факт я якось випустив з уваги,але нажаль на даний момент я не в дома,так,що глянути не можу.
Сьогодні пробував налаштувати прибора за вашими порадами ,і...нічого не вийшло.Діло в тому,що у мене в параметрі "КОНТРОЛЬ БАТАРЕИ" є тільки 3 пункти: -ТИП АККУМУЛЯТОРА (можна вибрати кислотний або NiMH). -Напряжение (показує напругу яка протікає в колі,пробував щось змінити,але чомусь не змінюється). -Заряд (показує залишок енергії). І все,більше немає ніяких настройок. У іншому розділі "параметри" ніяких налаштувань відносно акумулятора немає. Хотілось би почути вашу думку.
ну а поменять тип батареи? Возможно у разных типов разные уровни. ну и..при включении этих АКБ-какие цифры показывает прибор?
1. Хорошо бы померять тестером напругу на акб и сравнить с показаниями на самом МД. 2. Хорошо бы померять потребляемый ток. 3. Запитать прибор другим акб. Если все ок, то дело в новыйх акб.
Дякую за відповідь. Ну...в мене є ще GARRETT GTI 2500 так от він може працювати на цих АКБ декілька днів.Я думаю,що АКБ тут не причім,завтра щось буду думати.
1. если акб не при чем-это легко выяснить, подключив заведомо качественное питание. ЛИбо автошный акб, либо блок питания. 2. В любом случае стоит проконтролировать тестером напряжение на подолзрительном АКБ именно в момент работы МД. проседает ли напруга? 3. Если кардинально, то стоит глянуть цепочку контроля питания. Там (насколько вижу) делитель на 10 к и 56 к. Их бы тоже проверить.