Хочу набить жетон для 28- пехотной дивизии.Для личной коллекции.Жетон рядового, пехотный.Наступали в нашем направлении - г.Скидель.Гродненская обл.Помогите как и что нужно набить.Извините сам новичок.
як я пам*ятаю, там виводилися не номер дивізії, в якій служив вояк, а де учився... а ви вже маєте якісь дані про солдата, чи хочете будь-якого?
Ну, думаю десь є списки солдат, які служили (я сам не знаю), але думаю все німецькою. А так імена командирів тільки так С 25 ноября 1940 — генерал пехоты Мориц фон Викторин С 27 октября 1941 — генерал артиллерии Херберт Лох С 20 мая 1944 — генерал пехоты Ханс Гольник Останній - самий крутий, у педівікії є стаття http://ru.wikipedia.org/wiki/Гольник,_Ханс Ще треба групу крові і місце навчання... Думаю, найкраще вигадати (вірніше взяти із інших), хоча трішки не етично