Панове, хто може підказати по порядку використання авто в ЗСУ. Два родичи. Єдин служить. Другий назбирав трошки грошей на пікап. Але, нерозтаможня 1,5...2 тис долярів. Розтаможня - 3 та більше. І ще таке "бачиш, він каже що після разтаможки на ЗСУ, комбат чи комбриг сам вирішує куди дати ту машину"(с) Хто знає як воно працює, чи треба таможити той корч чи можна гасити нащадків недобитків нерозтаможенною пікапою. Дякую.
Бажаю здоров'я. У разі якщо драпак завозять до України через фонд по нульовій декларації потім фонд може, або передати авто військовому по акту прийому передачі ( у цьому випадку заправка, ремонт будуть за рахунок коштів військового), або передати по акту прийому передачі на військову частину ( вважаючи на масовість випадків - військовий який завіз чи організував цю тачку може її взагалі не отримати).
В любому випадку авто заходить на Митну територію України по митній декларації! Не має значення чи авто везеться на благодійний фонд чи на військову частину- митна декларація про нульове розмитнення обов'язково буде.
Наскільки я розумію, розглядається варіант придбати вже ввезений корч. Питання тільки у тому розмитнений чи ні. І чи можна його юзати на фронті у нерозмитненому стані. Бо під Запоріжжям яких тільки номерів корчів я не бачив, у тому числі нерозмитнені.
Дивлячись як цей корч був завезений на територію України. На бляхах корчі юзають. Головне щоб щось було з доків, але всп може любити мізки у випадках коли авто бляха завезена без нульової декларації... Все досить індивідуально.
От і я так вважаю. Але хлоп просить саме розмитнений. Отут є питання. Штукан на дорозі ніц не валяється..
Хлоп, навпевне, сподівається що корчик виживе, і після війни залишити його собі. Даремно це. Краще різницю в коштах вкласти в приведення до робочого стану корчика. Імхо
купа автомобілів використовуються не тільки на передку і живуть довше, деякі знаю більше року, про варіанти вже написали, в повному об'ємі. Або на частину під лист командування і тоді відповідне використання або на людину і тоді все за свої. І сам потім розбираєшся, що далі з тим корчом робити. Бо воно вже було гуаном, буде ще якіснішим.
Теж знайомий на передку , збір на авто і т.д , знайшов в Польші , бабок коштує, і цінова політика ремонту потім Мітсубісі Паджеро , передок - 40 тисч грн , кондіш так і незробив убитий, зараз бак потрібно і задок робить , ужос. хай знайомий купить Ниву , да не шикарне авто але ремонтопригодне, тьфу , тьфу вже 6 Нив служать, одна розсипалась на міні, задок , склепали на колінкі їздить. Загнали іншим на частину джипу , куча водіїв амить , ремонтувать нема кому , вона ж немоя , кинули де попало , орки вичислили , прильот і нема 3 машин...памагітє зібрать на авто .....
Ціна бляхи там - від 5 к € - це типу кіа повний поивід і не факт що тачка буде без вкладень після привезення . Про навари, лки та інші не биті не крашені взагалі мовчу... Кожну тачку треба дивитися що береш, або що беруть... Бо потім ще потрібно буде вкинути...
За 1,5-2-, та навіть 3 - це труп- не знайдете за такі гроші нормальний стан . В Швейцарії навари лки там - 6-7... + Доставка+ обслуговування та ремонт якщо пролюбив що брав... Якось так.
Для прикладу. https://www.autoscout24.ch/10167477...tm_medium=social_sharing&utm_source=app_share https://www.autoscout24.ch/10600225...tm_medium=social_sharing&utm_source=app_share Тачку в Швейцарії можна взяти, або тільки на вивіз тільки для експорту- автівки які без техогляду - тобто експлуатації в Швейцарії заборонена- ці тачки трохи дешевше. Та з техоглядом- тобто якийсь час техогляд діє і. Можна на драпаку їхати- ці тачки трохи дорожче. Але не факт що тачка яка з техоглядом буде в кращому стані ніж та що без Техогляду.
Зараз ціни йой(( пікапи і буси повнопривідні підчистили по Європі повністю, ціни скаженіли Мені авто два місяці шукали, ледве знайшли л-ку у живому стані 2006р., ліворульну ( моя хотілка, праворукі дешевше) за 6500 ойро і ще 43 кіло гривень вкинули щоби авто ще трохи поїздило Перепрошую, але висловлення «авто на передок» мені очі ріже, що значить передок? Якщо ми говоримо про «нуль» то так давно ніхто не їздить бо це буде разова акція, як для авто так і для водія, не скажу за весь фронт але тут де я під Бахмутом на нолик не завжди м-ка або беха заїде без пригод не те що цивільне авто, трохи далі з кілометр до підготовленої точки евака реально, сам так їджу коли погода позволяє, коли дощі і говна то баггі або квадрік але у мене свої задачі, піхотку возить броня онлі
+ ниви, що ремонтувати можна на колінці і проїздить не пагано, - ниви, що ремонтувати треба зачасто від то до то проїздить не часто. Для двох норм, якщо чотирьох, це піз......, Ну трохи не зручно
За 3 евро привозили в цьому році паджеро 2, живий. З того що треба було піддаготити: т.о. і знати підніжки. Працює з березня, ще живе
Днями бачив на сто ніву закорчовану под пікап. Особисто в мене на кацапговнопром не стоїть, як не нахвалюй.
Мене вмовили зробити проводку на ниві, взявся тільки тому, що друг, і нива трохи хитра, збільшена в довжину на 300 мм, щоб ноші норм лягали. Нива пікап була по заводу, але з під воріт, відновлював таку колись. Воно ще і на рамі.
Что-то коментаторы тут так всё усложняют... Всп и т.д. Если у вас есть хоть какой-то документ на авто - всем пофиг растаможка она или нет, никто эти документы даже не спросит на 0. Всп пох на каких номерах ездит ваша машина, им важно лишь бы вы боеприпасы по НП не отправляли и алкашку не перевозили... Насчёт решения куда отправиться машина, все предельно просто. Купили/подогнали её лично вы/на вас, она ваша и делайте с ней что хотите, и даже за соляру учётную можно порешать, было бы желание. А так конечно любые заботы по ремонту и т.д. на вас (хотя, не знаю как где, но у нас и так эти заботы лежат на нас самих, или чинить могут пол года). Если же вам подогнали машину по акту от части, то машина будет стоять на учёте, и тогда, действительно вам могут пожать руку, сказав "спасибо" и забрать её по их нуждам. На 0 и прифронтовой вообще некоторые ездят с перевёрнутыми номерами неизвестно от каких машин (еще и с разными спереди и сзади) и всем плевать, если вы военный. Нечего всё усложнять. Проблемы у вас могут возникать только тогда, когда она лично Ваша, и вы, например, поехали на ней домой в отпуск, там уже копы могут докапываться.