Доброго! Лайнер виробництва Capac Manufacturing Company, Мічіган. Фірма почала їх виробництво у вересні 1942 і виробляла їх до кінця ДСВ. За різними оцінками, було виготовлено від 2 до 4 млн. лайнерів. https://toppots.net/blogs/how-to/how-to-identify-a-wwii-m-1-helmet-liner-manufacturer Після війни виробництво продовжилось http://identifikator.free.fr/les liners US.htm CAPAC виготовив лайнери відповідно до стандарту MIL-L-1910 у 1951 році, з двома контрактами в 1952, 1956 і 1957 роках. У 1960 році останній контракт був підписаний 15.08.1960, після контракту MIL-L-1919A QM(CTM) 8959-E-61. Моделі 1951-1954 рр. Одинарна бавовняна система підвіски з твілового волокна «ялинка», зовнішній вигляд відтінку 7, фарбування підкладки OG. Всередині вкладиша, окрім логотипу CAPAC, хреста з CAPAC, вигравіруваного на внутрішній бомбі, також з’являються дві останні цифри дати не виробництва вкладиша, а дати виготовлення штампувального штампа, логотипу або модифікації вкладиша. Іноді два логотипи CAPAC. Моделі 1955-1958 рр. Приблизно в 1957 році була створена виробнича корпорація CAPAC, яка не мала нічого спільного з виробничою компанією CAPAC, хоча вона мала майже ту саму назву, виготовляла лайнери та мала той самий логотип. Кінець 1956-1957 рр. Перший контракт, останній лайнер зійде з виробничої лінії 30 жовтня 1961 р. Вироблено 536 000 одиниць, у тому числі 150 000 тільки для контрактного QM (CTM) 8959-E-61. З повагою,