Вітаю. Ось такий є на два боки світить, з акумулятором і 2 тумблери. Залізничний. Клеймо виробника. Прошу вашої думки, чи буде зацікавленість до такого артефакту? Щоб продати. Дякую наперед за відповіді.
Вітаю! Думаю буде, якщо тільки в колекцію або для інтер'єру. І по предмету: ліхтар електричний сигнально-освітлювальний (ФЕСО) залізничний. Використовувався під час огляду рухомого складу та для подачі залізничних світлових сигналів, для чого оснащений спеціальними світлофільтрами. Великий рефлектор – освітлювальний (біле світло), малий – багатобарвний, сигнальний. Кольорові фільтри механічно змінюються поворотом рукоятки біля малого рефлектора. Кількість сигналів – 3 (жовтий, червоний, зелений). Елементи, що використовуються: лампи МН 2.5-0.75, вимикачі В-45М, батарея 2НК-13П (2 шт.), габарити – 22х12,5х23 см. Тривалість безперервного горіння однієї лампочки без перезарядки – 13 годин. Випускали їх для МПС два підприємства. Волгоградський ливарно-механічний завод (ВЛМЗ) та Гомельський електро-технічний завод (ГЭТЗ). Ваш – гомельський 1962 року випуску.