Електромобільний Марафон Львів – Монте-Карло 2016.

Тема у розділі 'Курилка', створена користувачем Grizli2014, 26 бер 2016.

  1. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    22 травня 2016р. стартує Електромобільний марафон "Львів-Монте-Карло- 2016"
    Це вже пятий марафон, який відбувається під патронатом Його Світлості Принца Монако Альберта ІІ та мерів приймаючих міст. Цього року містом старту обрано Львів
    [​IMG]
     
    Maks007, Alex Richter та Yako подобається це.
  2. Цікаві лоти

    1. (в наявності 3 шт.)
      Флаг «Герма́нской Демократи́ческой Респу́блики » Flagge Deutsche Demokratische Republik Флаг изгото...
      350 грн.
    2. (в наявності 23 шт.)
      Sniper fabric tape Снайперская тканевая лента Британия Скотч на тканевой основе. Для маскировки, фик...
      300 грн.
    3. (в наявності 3 шт.)
      Новi заводськi наручники. Два ключi, номернi, люксові. Німецька якість. Нержавiють. Поїдуть Новою По...
      2700 грн.
    4. Наручники 2 ключа чехол все на фото
      1900 грн.
    5. (в наявності 20 шт.)
      Висувний тактичний брелок-ретрактор з карабіном – ваш надійний помічник у повсякденному житті! Забуд...
      100 грн.
  3. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Увага!
    ТРИВАЄ реєстрація на Електромобільний Марафон Львів – Монте-Карло 2016.
    Поспішайте, кількість місць на участь у всій дистанції обмежена.
    Зареєструватися можна на сайті
    www.electricmarathon.com/entry-form-2016/
    ‪#‎ElectricMarathon‬

    [​IMG]
     
  4. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Ювілейний 5-й Марафон невипадково стартує з міста Лева, адже Львів і Монте-Карло мають історичний зв’язок.
    Саме у цих містах у 30-х роках XX століття проходили кільцеві конки на автомобілях.
    ElectricMarathon, унікальний за своїм форматом і довжиною маршруту, є інтелектуальною гонкою.
    На цьому змаганні переможця визначає не швидкість, а точність часу прибуття до фінішу.
    Так звана «нульова машина» стартує першою та встановлює еталонний час.
    Учасник, час прибуття якого більше співпаде з еталонним часом, буде оголошений переможцем.
    Враховуючи те, що учасники будуть рухатися по дорогах Європи, вони повинні дотримуватися всіх правил дорожнього руху.
     
    Maks007 подобається це.
  5. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Марафон є відродженням важливої історичної події - ралі Таллінн - Монте-Карло, яке проводилося з 1930р. до 1939р.

    У 2011 році традиція європейського ралі була відновлена, але вже в сучасній інтерпретації - гонці на електромобілях.
    Старт першого змагання дав Його Світлість Принц Монако Альбер II під час його офіційного візиту до Таллінна.
    З тих пір «зелений» марафон проводиться регулярно - практично щороку змінюється місце старту і маршрут, але фінішують автомобілі в Монте-Карло.

    У боротьбі за головний приз можуть брати участь тільки електромобілі.
    Крім цього, до участі запрошені транспортні засоби, що використовують альтернативні джерела енергії - для них буде організований спеціальний конкурс.

    Зарядка автомобілів учасників основного змагання здійснюється за допомогою мобільних трейлерів.
    Нестаціонарна зарядна станція, яка надається організаторами марафону, дає можливість використовувати електричну потужність 380В 63A,
    що дозволяє швидко зарядити до 15 електромобілів, які беруть участь на всій дистанції.
    Всі інші учасники зможуть знайти можливість для підзарядки своїх автомобілів самостійно.

    У 2015р. марафон вперше стартував з України, з Києва.
    [​IMG]
    На своєму шляху учасники подолали дистанцію в 3 тис. км та відвідали 10 країн і 17 міст Європи.
    [​IMG]
     
    Бек та Maks007 подобається це.
  6. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    У Львові традиції автоспорту налічують понад сотню років.
    Ще на початку ХХ століття у нашому місті було засновано Галицький Автомобільний Клуб. А вже у 1923 році львів'яни на власні очі побачили, що таке автоспорт – через місто проходив маршрут ралі.
    Через два роки опісля у Львові відбулися перші автомобільні перегони. Для них пристосували ділянку довжиною десять кілометрів. До участі зголосилося 14 автомобілів та 11 мотоциклів.
    А вже на початку 30-х років ХХ століття у Львові відбулись автоперегони, що принесли нашому місту славу автомобільного.
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 26 бер 2016
    Бек подобається це.
  7. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    8 вересня 1930 року стартували перші кільцеві перегони вулицями міста Львова, які через характерну форму траси (трикутник зі зрізаними кутами) отримали назву «Львівський трикутник».
    Етап був частиною міжнародної серії Гран Прі, попередника Формули-1.

    [​IMG]
    Траса пролягала вулицями Вітовського, площею І. Франка, Стрийською, Гвардійською.
    Ця траса без змін збереглася понині. Характерною її особливістю, у порівнянні з тогочасними європейськими
    (напр. Монте-Карло у Гран Прі Монако), була наявність на значній частині траси трамвайної колії.
    Це понад 800 метрів (Вітовського і пл. Франка), що разом з покриттям проїжджої частини базальтовою бруківкою
    і значними перепадами висот (8% по Гвардійській) відносило її до найскладніших, за визнанням найвизначніших тогочасних гонщиків, у Європі.
    Перегони організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями Гран Прі Монако (Монте-Карло), які стартували вперше 1929 року, лише роком раніше.
    Львівські перегони, за відгуками як глядачів, так і учасників, були найкращими автомобільними перегонами в історії України та Польщі.
     
    Останнє редагування: 26 бер 2016
    Бек подобається це.
  8. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    до речі...
    Початок цієї традиції слід шукати у далекому 1925 році. Саме тоді, 8 вересня відбулась гонка між містами Стрий та велика Воля.
    Перемогу у ній здобув Генрик Ліефелдт. Вже наступного року організатори автогонки вирішили збільшити дистанцію.
    Стрий приймав старт а фініш був у Львові. Розширились і масштаби гонки, тепер вона проходила в двох класах:
    гоночні автомобілі (перемогу у цьому класі здобув знову ж таки Ліефелдт)
    та туринґовий клас (приймають участь дорожні автомобілі масового виробництва, пристосовані до автогонки.
    Перемогу у цьому класі здобув Адам Потоцький).
    Роком пізніше зародилась ідея провести авто гонку вулицями Львова, але втілилась вона пізніше, аж в 1930 році.

    7 вересня 1930 року було заплановано, вже традиційно, гонку між Стриєм та Львовом.
     
  9. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Бек подобається це.
  10. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
  11. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    [​IMG]
    При автоперегонах , вже тоді перш за все значна увага приділялась безпеці глядачів. На найбільш небезпечних ділянках дороги вставлялись мішки з піском.
    Всю довжину траси охороняли понад 500 поліцейських і розміщалося шість наглядових постів. Участь у гонці приймали не тільки автомобілі, що були поділені на три класи, а й мотоцикли.
     
    Останнє редагування: 27 бер 2016
    Meteorit та Бек подобається це.
  12. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Наступні гонки пройшли у червні 1931 року.
    Було зареєстровано біля 40-ка учасників.
    Гран-Прі виграв цього разу Ганс Штук на Mercedes-Benz SSK (сконструйованому Фердинантом Порше), який здобув свою першу перемогу на кільцевих перегонах.
    [​IMG]
    Невдовзі він стане одним з найвідоміших та найтитулованіших гонщиків міжвоєнної Європи. Румунський гонщик Наду переміг у гончому класі на автомобілі «Бугатті».
     
    Бек подобається це.
  13. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Наступне Гран-Прі, що стартувало 19 червня 1932 року відвідав сам Рудольф Карачіола – «Шумахер» довоєнної Європи.
    Він і став переможцем Львівського Гран-Прі.
    Пізніше в одному з інтерв’ю Карачіола визнав «Львівський трикутник» однією з найскладніших трас, яка не поступається трасі в Монако.

    Останнє Гран-Прі Львова відбулось 11 червня 1933 року. Перемогу у ньому здобув швед Бьорнстад.
    Ця гонка була однією з найцікавіших та найзапекліших.
    У 1985 році Бьорнстад зізнався що для перемоги застосував технічну хитрість, на його машині був встановлений додатковий бак для пального, що дозволило йому фінішувати так нір азу і не до заправившись.
    У класі спортивних автомобілів перемогу здобув Пьєр Вейрон на автомобілі Бугатті.

    Всі старі світлини взято з :
    http://photo-lviv.in.ua/grand-prix-lwow-abo-avtoperehony-po-lvivsky/
     
    Останнє редагування: 27 бер 2016
  14. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Цікавинка сучасності...Весняні раллі для пань та панєнок.
    [​IMG]
    Останні відбулись ще у 2013році...
     
  15. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Вертаємось до тематики електромобілів.
    Ось такі речі вже є у Львові.
     
  16. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    В Україні з’явився перший й допоки єдиний вітчизняний прототип електрокару.

    Про це йдеться на сайті компанії-розробника - Electric Marathon International.

    Компанія також виступає організатором відомого щорічного ралі на електромобілях – Електромобільного Марафону. Компанія створила концептуальний прототип електрокару і дала йому назву Synchronous.

    [​IMG]
    "Synchronous – це особливе й незвичне, нестандартне рішення в світі електричних автівок. Яскравий корпус, екологічно чисті матеріали мають зробити з нього символ нової ери пасажирського перевезення", - йдеться у повідомленні.

    "Інноваційний електричний двигун, сонячні панелі на даху, нові інженерні рішення повинні зробити пересування на цій автівці найкомфортнішим. Панорамне тоноване вікно й зовнішній вигляд, що нагадує середньовічні карети, дозволяють Synchronous стати ідеальним засобом пересування в місті у якості таксі, шатла для готелів та екскурсійного авто", - заявили у компанії.

    [​IMG]
    Згідно з повідомленням, 6 квітня Synchronous було офіційно презентовано у Монако на 11-й щорічній конференції щодо екологічного транспорту й відновлюваних джерел енергії EVER 2016.
    Джерело: http://www.pravda.com.ua/news/2016/04/9/7104932/
     
  17. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    [​IMG]
    [​IMG]
    Як пише Slavpeople, значна частина автомобіля покрита тонованим склом, а на даху розташовані сонячні батареї.
    Габарити електромобіля Synchronous складають 2,1х2,2х4,5 метрів. Авто може подолати відстань 130-160 кілометрів на одному заряді акумулятора.
    У ролі електродвигуна вказується асинхронний мотор Слов'янка. До слова, вже незабаром цей прототип візьме участь у марафоні на дистанцію в 3 тис. км, що пройде територією 10 держав. Марафон стартує 22 травня зі Львова.
    Читайте більше тут: http://expres.ua/auto/2016/04/10/18...tuyetsya-marafonu-desyatma-derzhavamy-yevropy
     
  18. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    [​IMG]
    Одним із важливих кроків підготовчого процесу став візит до Парми, Італія. Під час візиту члени Організаційного комітету зустрілися із заступником мера міста з питань мобільності Габріелем Фоллі. Пан Фоллі обговорив деталі цього проведення ралі з Юрієм Тамом, Почесним консулом Монако в Естонії, президентом Електромобільного Марафону, та Андрієм Білим, CEO Electric Marathon International, віце-президентом Електромобільного Марафону.

    Окрім технічних питань (маршрут Марафону, використання зарядних станцій, організація церемоній старту та фінішу), було обговорено проблему забруднення навколишнього середовища та необхідність підтримки сучасних “зелених” видів транспорту.

    Нагадуємо, що Електромобільний Марафон 2016 стартує 22 травня на площі Ринок у Львові і фінішує 3 червня на Палацовій площі в Монте-Карло, де переможців нагороджуватиме патрон заходу Його Світлість Князь Монако Альбер ІІ. Очікуваний маршрут Марафону склав 3000 кілометрів та проходить через 10 країн Європи. В Італію Електромобільний Марафон прибуде 30 травня. Першим італійським містом стане саме Парма, а 31 травня учасники проїдуть через Болонью та Флоренцію, 1 червня зроблять зупинку у Пізі. Чекаємо на зустріч з сонячною Італією!


    джерело:
    https://www.facebook.com/electricmarathon/posts/1057071951018486?fref=nf
     
  19. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    Сьогодні відбувся старт марафону електрокарів "Львів-Монте Карло 2016!"
    [​IMG]
     
  20. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
  21. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
  22. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    Дизайн электрокара это дело последнее. Всё пока упирается в аккумуляторы емкость которых должна быть не менее 2000 Вт*ч кг, пока только лучшие тесловские 250 Вт*ч кг и крайне опасны в плане утилизации и пожаростойкости.
    Самые безопасные и морозостойкие это литий-феррумные, но они проигрывают по удельной энергоемкости=120 Вт*ч кг. Можно электрофицировать любой современный автомобиль адаптационным комплектом, выкинув движок и коробку с бензобаком.
     
  23. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    Эксплуатация электромобиля всего в 5 раз дешевле бензинового, но эту экономию перечеркивает стоимость батареи и ограниченый срок её службы. Поэтому электромобиль пока крайне не выгоден рядовому пользователю. Хотите приобщится к электротеме соберите электровелосипед, но нужно обеспечить точность зарядки и следить за банками и контролером. Сколько квартир погорело с электровелосипедами из за неисправного зарядника. Банки на электровелосипеде это немного не то что используется в телефонах и ноутах. Нужно соблюдать условия зарядки.
     
  24. Volocuga

    Volocuga Oberstleutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    7
    Ну куди ж ми без нєфті ?
    За контроль заряду батарей парадувало. Квартири з ноутбуками, мобільними, плеєрами в вас теж всі погоріли, чи вибірково з електровелосипедами ?
     
    Grizli2014 подобається це.
  25. VoldemarRUS

    VoldemarRUS Hauptmann

    Повідомлення:
    5.228
    Адреса:
    Россия РАмбур-Сити
    А с чего будут делать резину на колёса и пластики для салона и бамперов? Это всё продукты из нефти. тогда придётся бензин сжигать просто так в атмосферу факелами. Почитайте форумы электровелосепидистов, где иногда собирают средства погорельцам и теслы моментом сгорают из за замыкания банок или неправильной зарядки. Ноутбуки и телефоны тоже бывает вспыхивают и даже айфоны. Всё должно быть в меру и автомобили с ДВС и гибриды и чистый электро. Запасы лития тоже не безграничны и находятся преимущественно в Боливии, солончак Уюни. С никель-металлгидридных батарей а ля Приус тоже не вариант делать, там в батарее 20 кг редкоземов.
     
  26. Grizli2014

    Grizli2014 Oberleutnant

    Повідомлення:
    1.668
    Адреса:
    Lemberg
    :) вольдемарус, що власне вас спонукало почати описувати недоліки електрокарів в цій темі??
    всі недоліки наразі є тимчасовим явищем.
    саме тимчасовим, а не неможливими.
    оскільки деякі технологічні задачі невирішені тимчасово або є частково вирішеними.
    причини такого, в тому числі повязані і із викоритсанням певних вичерпних природних ресурсів, і через відстуність певного роду матеріалів.
    електрокар був придуманий раніше за двигун внутрішнього згорання.

    "...
    Електромобіль з'явився раніше, ніж двигун внутрішнього згоряння. Роберт Андерсон збудував 1832/39 у Абердині прототип електромобіля. Перший електромобіль у вигляді візка з електродвигуном було створено 1841 року.
    На Першій міжнародній виставці електрики 1881 у Парижі презентували перший триколісний електромобіль Густава Трове, який розвивав швидкість 12 км/год при дальності ходу 14-26 км. Вперше у Німеччині був розроблений 1888 електромобіль Флокена.
    У 1899 році у Санкт-Петербурзі російський дворянин та інженер-винахідник Іполіт Романов створив перший російський електромобіль. На ньому використовувався свинцевий акумулятор системи Барі, що мав 36 вольтових стовпів («банок») і потребував підзарядки кожні 60 верст (приблизно 64 кілометри). Сумарна потужність становила 4 кінські сили, і машина могла змінювати швидкість у 9 градаціях від 1,6 до 37,4 км/г.
    Електромобіль La Jamais Contente («Вічно невдоволена», назва повинна була символізувати постійний потяг до досконалості) 29 квітня або 1 травня 1899 року встановив рекорд швидкості на суші — першим у світі подолавши бар'єр у 100 км/г, він досяг 105,882 км/г. Згодом відомий американський конструктор електромобілів Уолтер Бейкер досяг швидкості 130 км/г. Електромобіль «Борланд Електрік» проїхав від Чікаго до Мілуокі (167 км) на одній зарядці, а наступного дня (після перезарядки) електромобіль повернувся до Чікаго своїм ходом. При цьому середня швидкість склала 55 км/год.
    1898 року славетний конструктор Фердінанд Порше сконструював передньоприводний електромобіль «System Lohner-Porsche», який мав два мотор-колеса. Через два роки він представив повноприводну версію цього авто, оснащену чотирма мотор-колесами, названу «Toujours-Contente» («завжди задоволена») на Паризькому автосалоні 1890 р., де вона завоювала звання найкращого авто салону. САБЕТ
    Джрело:
    https://uk.wikipedia.org/wiki/Електромобіль

    однак лише зараз він отримує належне поширення.
    це всього навсього питання часу... розвитку технологій, сервісу, підготовлення ринку, інфраструктури, логістики ... ітд...
    нафта не вічна як паливо... майбутнє не за нею...
    світ не стоїть на місці...
     
    Volocuga та Ruff подобається це.