Дайте пораду по набоях

Тема у розділі 'Вогнепальна зброя та боєприпаси', створена користувачем Aloha, 16 тра 2022.

1. Aloha

Aloha Schütze

Повідомлення:
    15
    Я новачок в питаннях зброї. Придбав декілька днів тому в магазині помпову рушницю Retay GPS (калібр 12/76). Планую найближчими днями відвідати тир для перших тренувань.

Підкажіть, будь ласка, які набої придбати і де? Бо я так розумію, що для тиру та для новачка краще брати кульові набої? Чи ні? Буду вдячний за рекомендацію недорогих набоїв для початку.
    Згодом сподіваюсь буду набувати досвіду і знати більше ніж зараз :)

Дякую наперед

akms1974 подобається це.
  2. Цікаві лоти

1. Чохол 5.11 Tactical для транспортування пістолета Single Pistol Case
      800 грн.
    2. Предложу саундмодератор МР-38 калибра 9 мм. Состояние новое. Произведено украинским оружейным предпр...
      4600 грн.
    3. (в наявності 5 шт.)
      Заводская втулка для 9 мм револьвера под капсюль Жевело
      200 грн.
    4. Зручна ручка з гумою. Стан гарний. Причина продажу зміна зброї на 5.56
      400 грн.
    5. Глушитель газоразгруженный, неразборной. Корпус - сталь 40х. Сепаратор из нержавеющей стали. Подходи...
      2100 грн.
  3. Romych

Romych Oberleutnant

Повідомлення:
    1.948
    Адреса:
    Київ
    А у тирі тільки кулею і можна.:) Де і що саме брати - це зараз складне питання. Рушницю у Ібісі брали? Треба було одразу у них і запитати, що є. Бажано для початку щось з легкою кулею, не магнум якийсь.

Otryta та akms1974 подобається це.
  4. Aloha

Aloha Schütze

Повідомлення:
    15
    так, в Ібісі. Ви праві - треба було одразу, але я поспішав і магазин уже закривався... тому я цього не зробив.

akms1974 подобається це.
  5. Romych

Romych Oberleutnant

Повідомлення:
    1.948
    Адреса:
    Київ
    У них на сайті, на жаль, все позначено як "немає в наявності". Сам давно у них не брав - користуюсь "самокрутом". Тому чи є щось зараз не знаю, треба в магазині запитати.

Otryta та Yuber подобається це.