ну пневма то ясное дело. это же месродес, еще и премиум S класса, да еще и купе. там хитрющая подвеска со своим названием и магнитной жидкостью в амортизаторах. а может дешевая версия и банально лопнула пружина. дальше проще, понты наше все, чинить денег нету, зато на мерсодесе. и последний вариант. эсть такое направление тюнинга, я х.з. как называется. короче диски и покрышки должны быть очень близко к колесным аркам, и чем меньше зазор, тем круче. ехал как то за таким гольфом, смотрится интересно, и при этом минимальном зазоре все работает и поворачиват. я то ждал когда тиранет, а нифига.
пружины подпили, коренной с ресоры достань, или вообще переверни рессоры. а то лезешь со своим джипом в клуб приземленных к асфальту, не поймуть всей прелести замысла, смузей обольют и бороду повыдергивают
в нього як вже вказали проблема з пневмопідвіскою, якась з декількох. Все лікується. Подібні автомобілі ніщеброди звичайно не купляють, так що нічого страшного. А взагалі пневмопідвіска найкраще що придумано і не таке і рідкісне, звичайні рейсові автобуси ще при совку мали, всі фури. Пневмобалон, компресор, система контролю, декілька трубочок. Лівака не буває в природі, балони робить буквально 2 фірми, гудьїр, якщо не помиляюсь і ще хтось такого класу. Мають ресурс. Як і все в житті.
дешева з 8 циліндровим компресорним моторчиком, це звичайно 5 літрів, ага, на веслах і механіці, з іконками замість подушок безпеки. Скоріше цілим іконостасом і попом московським ззаду.
у месродеса есть один минус, точнее два. комфорт и шумоизоляция. едещь себе в салоне и все хорошо комфортно и тихо. а если услышал стук по ходовке, считай шо уже отпало. там может все рипеть-хрипеть и постукивать, а в салоне даже и намека не слышно, а оно уже поломано. ну по моему опыту 140 кузов именно так себя и ведет.
ну шкильду приклеить вапще не вопрос, хто там узнает шо там на самом деле. а тормоза там от амг, а это уже не каждый поймет. наверное с пружинками погарячился. хотя всегда говорил мерсодес не мое. а щас так вообще с их класификацией потерялся,
140 це останній з мерседесів що так працювали. Це реально дорого зроблений автомобіль, хоча меньші моделі тих років мало чим гірші. Сучасний також безшумний, але дохлу механіку чути і це добре. А ще сучасний не проживе 25 років до першої дірки в кузові. Може то і добре, а то зара викладу фотки знайомого, шо зняв накладки і розібрав салон для зварочний робіт.140 як раз. Там все, гаплик. Його відновлять, бо є бажаючий. Я би боявся таке піднімати на під'йомник або домкрат. Розвалиться.
шо там губитись, спочатку викідень, тобто смарт, потім А B C D E S G і цифри приблизного об'єму двигуна. Може щось пропустив. Потім декілька придворних фірм, одні можуть зберігати назву мерседес, інші ні. Свою ліплять, типу Брабусу. Ну і понти, як жеж, різні. Броніки, довгоміри, інші виверти. А той, в класифікації кузовів що пішли після 210 сам заблукав і забив.
Було колись бажання взяти 140-й,але саме цього злякався,тож залишився на 124-му,бо після володіння 116-м вже був досвід проблеми з підйомником
не, по кузовам 220-221 и так далее точно не мое. а ваши ABCD и далее тоже не так просто, кто такие CLA? RLA,GLA,GLS,CLS. как бы есть тип джип G класса, а есть джип на базе А класса, он же GLA вроде. и такое смешание классов и буквенных обозначение вводит в оману.
та фігня то все, лімузини, спорти і інші варіанти. В яких начинка звичайно однакова або майже. Клись читав, що нема жодного однакового мерса, всі робились під клієнта, можливо зараз змінилось.
до речі, деякі автомобілі мали підкачувані амортизатори, зовні як звичайні, в багажнику ніпель, звичайним насосом собі помпуєш скіко треба, наприклад Опель омега універсал іноді мав таку опцію і докупити самому встановити можна. Мерс в універсалі дещо інша конструкція, гідро, додаткова секція в насосі гідропідсилювача, гідроакумулятор, автоматична висота задка. Напів сітроєнівська система. А сам Сітроен це взагалі суперконструкція гідропневматичної підвіски. Катався на декількох моделях, малих і великих. Навіть мерс не до порівняння. Особливо великі моделі. Ти взагалі без поняття що там з дорогою, воно собі абсолютно рівно іде. Єдине на чому по бруківці не перескакували доріжки на дисковому програвачі, звичайному, не МП-3.
Був колись 123-й в універсалі,але задні аморти були звичайні ,без підкачки. Машина була 5-річна свіжопригнана з Німеччіни,навряд чи там зняли з підкачкою та поставили звичайні.