А один із головних, то як? Головний, але не дуже? Є головна шильда, і номери фарбою дудльовані в різніх місцях. А є аналогічні за дізайном агрегатні, на елеронах, кілі наприклад. І номери на них зовсім не годяться для ідентифікації, лише номер креслення і номер деталі. На деталі, то сварний шов посередині? З повагою!
...нє-нє-нє. то, шо у Вас в наявності - то мене не обходить. Контрольне клеймо ставится тільки на ОСНОВНИХ шильдиках. Наприклад : на Фе-Ве-190 таких більше 40-а, а "восьмикутник" стоїть тільки на 12-ти (вибАчайте - по пам"яті) бо тІ вузли і агрегати пройшли через прийомку...
Давайте визначимось з термінологією: ОСНОВНА шильда-це та, що містить номер та тип і виробника літака, так? Інші-агрегатні. Капот, стабілізатор, кок гвинта-на всіх них буде прийомка (ВА) та шильда. Але номера літака не буде! На кожному приладі також є шильда, а прийомка стоїть або чорнильна, або десь поруч, якщо шильда замала. А на сервісних та попереджуючих шильдах, звісно, нічого не буде. Доречі, на тому ж 190 шильди були в вигляді декалі, як на них лупити штамп?
Ось приклад з 87-го: Шильда на елероні (або елерон-закрилку, так точніше), і фарбою номер літака. Прийомка там є, але на фото не видно..
Добро, тоді більш-менш ясно. Номер креслення на шильді відповідає групі «шассі», тож, на фото частина обтікача основної стійки шассі, який було виготовлено з мʼякого алюмінію (у нас був аналог АМЦ), якій нормально формується та відносно легко варити.