Австро -венгерский памятный крест 1912-1913 года чем чистить?

Тема у розділі 'Реставрація знахідок', створена користувачем Petrovich_ua, 19 тра 2018.

1. Petrovich_ua

Petrovich_ua Oberfeldwebel

Повідомлення:
    334
    Адреса:
    Ukraine
    Добрый вечер камрады, на днях был поднят вот такой Австрияк IMG_1399.JPG , так как нет опыта чистки подобных вещей( желательно с минимальными потерями), соответственно вопрос, чем почистить? Заранее благодарю.

2. Цікаві лоти

1. старт 1 гр, не пристаємо. 2 пружинки робочих, бліц з потолка, не зважайте
      1 грн.
    2. Продам комплект антабок для кріплення ременя фінських моделей піхоних гвинтівок Мосіна. Стан добрий,...
      1500 грн.
    3. У продажі олійниця випуску Сестрорецького збройного заводу у гарному стані. Дивіться усі мої лоти!...
      2150 грн.
    4. У продажу прицільне системи Коновалова у гарному стані, знятий з макету. На постілі присутнє маркува...
      5450 грн.
    5. До вашої уваги у продажі рідкісний тильник раннього Іжевського виробництва до драгунських гвинтівок...
      5500 грн.
  3. БОЛЬШОЙ ХОМЯК

БОЛЬШОЙ ХОМЯК Stabsfeldwebel

Повідомлення:
    2.353
    Адреса:
    Україна
    Для початку в мильний розчин на днів десять.
    Періодично витягувати і чистити зубною щіткою з коротким ворсом.
    Це самий "м"який", але надійний спосіб чистки.

Petrovich_ua подобається це.
  4. Petrovich_ua

Повідомлення:
    334
    Адреса:
    Ukraine
    Спасибо за ответ, так и сделал, на данный период томится в мыле. Но проблема в другом, если присмотреться на фото(увеличить), то видно микро( я даже не знаю как обьяснить)язвочки(метал как ширшавый), там где был найден кислотность слишком высокая, с этим можно что сделать?

5. БОЛЬШОЙ ХОМЯК

БОЛЬШОЙ ХОМЯК Stabsfeldwebel

Повідомлення:
    2.353
    Адреса:
    Україна
    Я добре розумію, що Ви маєте на увазі. Та й на фото цю шершавість поверхні трохи видно.
    Повністю її позбутись не вийде, але трохи зменшити можна.