Классно, а главное, наполнение соответствует названию темы (особенно обрез!). В 80-е года, когда занимался нумизматикой, видел одну монету из тех времен. По размеру, как нынешние 50 копеек. На аверсе "4 копейки", на реверсе "наши не хуже ваших". Эх, ее бы в данный коллажик...
А маленькая рамочка с фото - оригинал настоящий! Дополняет композицию очень сильно. Спасибо за творчество и заодно за тему для размышлений.
Работа , конечно , замечательная ! И в этой теме и в коллажах дикое желание заглянуть сзади - а как рама крепится , а сбоку как выглядит ? Вот бы фото !
Автентичного фото Нестора Івановича нажаль,не було,сучасну роздруківку тулити не став, бо в стенді усі предмети є оригінальними на той період. Сам утинок,до речі, з Дніпропетровщини і до того періоду належить. Тому поставлено фото трьох братів з трьохлінійками. Фото і рамочка автентичні дореволюційні, із сільської хати.
как рекламщик добавлю свои 5 копеек:тема не раскрыта. 1.название поста(и как я понимаю картины )навевает анархические мотивы:в картину нужно было положить фото( в интернете есть)фото тачанок,флагов анархистов,фото Бакунина,Махно 2.в центре композиции-обрез. и здесь уже другие мотивы:кулаки,село,Павлик морозов и т.д 3.кругом деньги:+обрез+фото 3 товарищей=банда.соответственно развивать эту тему нужно. 4.можно было ваше лицо подставить к реальной фотографии(как последняя фотка-человек в очках в полях.меняется только лицо в фотошопе-и вы бы очень удивили своих гостей) Вывод:делать такие коллажи-это как писать сочинение в школе:общая идея произведения должна идти красной линией во всех деталях,в противном случае мы видим(как в вашем случае,без обидок):набор не связанных друг с другом общим смыслом предметов на фоне алчности(денег)и ключика(зачем он там вообще нужен). размещение предметов в стенде вообще хаотично.может быть слышали краем уха о рекламных уловках ,законах мерчендайзинга о размещении товара?это все работает и на таких объектах на уровне подсознания-размещение в правом или левых углах фото,вниз или вверх направление ствола,стоперы внимания-главный обьект ,который привлекает внимание и т.д(есть правила НЛП по размещению обьектов на рекламном пространстве-поищите в нете). обязательно покажите своему "мастеру"-пусть работает над собой.да,его(или ваш) ответ пойти мне лесом я тоже понимаю(я б и дальше послал,наверное если бы за картину кучу денег заплатил,а мне бы рассказывали о "недочетах"),но есть категория людей -перфекционисты,которые считают,что делать нужно все на "5". с уважением с у.
deserter, дякую за детальний коментар. Отже, поясню детально по Вашим зауваженням. По Першій Світовій війні дуже багато трьохлінійних гвинтівок Мосіна потрапили у цивільний обіг через солдатів, які демобілізувавшись, прихопили їх з собою додому. Обріз(утинок) - це типове явище саме для періоду від 1917 року і далі. Характерне як для махновців, чий девіз я узяв за назву стенду, так і для звичайних мирних людей, що жили у неспокійний час і прагнули мати певну зброю для захисту. Якою найчастіше ставала саме така зброя. Грошові одиниці що мали обіг у період від 1914 до перших років СРСР саме й позначають даний часовий проміжок та географію обігу. Тому жодних кулацьких, павлікоморозових, бандитських моментів у думках якраз і не було. Гроші це історія і хроніка подій на нашій землі, як мінялася влада. Стосовно фото - від початку вирішив, що на стенді все буде автентичне до того часу. Тому фото в рамці узято трьох бійців з трьохлінійками як із розуміння, що три бійці могли мати різні шляхи з тою зброєю - хто в УНР, хто до білих, хто до червоних... Так і тому що, рамка, фото та навіть скло у рамці - дореволюційної пори випуску, висіли колись у сільській хаті. Фото, роздруковані з інтернету, тих самих Бакуніна чи Махна,прапорів або чого ще, вже були б неоригінальними, а тому в стенд не вписувалися б. Ключик то як від селянської скрині з добром, яку міг захищати власник обріза. Саме тому обріз у центрі, а гроші як фон, під ним. Якби робився стенд на тему банди, то наган був би доречніший. Але ненавиджу цю тему, як і взагалі блатну романтику. Тому це не за адресою(про банду). Власне як перфекціоніст перфекціоніста я розумію критику, адже задумка того що фото - не лише майстра, а й моя. Тому все саме так, а не інакше. Про НЛП відомо добре, не тільки у цьому сенсі, як і про розміщення предметів для фото. Стосовно власного фото з обрізом, як вже пояснив вище, не оригінальним речам у стенді не місце. Плюс свою пику на фото не люблю споглядати, тому що нефотогенічний. Окрім як на документи, вже давно не фотографуюсь. Те саме стосується дивування гостей - такої задачі не було, я інтроверт. Купи грошей це все не коштувало, найвитратніший тут сам обріз - тривалий час шукав саме такий, правильний на період. Гроші переважно дешеві, будь-який нумізмат та боніст це підтвердять, плюс свідомо шукав не люксовий стан, а зі слідами обігу.