Карабін Z-15 Zombie Hunter 7,62х39 (для чайників).

Тема у розділі 'Вогнепальна зброя та боєприпаси', створена користувачем j.wais, 14 січ 2016.

  1. алексей винница

    алексей винница Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    346
    Если говорить о боевом применении , то только для ДРГ или зачистки помещений! Только где брать в таком количестве этот боеприпас? Для охоты с подхода или вышки согласен, но опять же до 150 метров!!! Этот калибр интересен исключительно на дозвуке !!!
     
  2. Цікаві лоти

    1. Приціл оптичний Hawke Eclipse30 8×56IR, повністтю справний без дефектів. Є сліди від використання.
      3800 грн.
    2. Описание лота: Holosun PARALOW HS403A Red Dot Sight является компактным коллиматорным прицелом закры...
      7500 грн.
    3. (в наявності 4 шт.)
      Якісні кільця з рівнем на приціл BUBBLE LEVEL призначені для визначення вертикального положення гвин...
      250 грн.
    4. Наочник на приціл універсальний ( 32мм посадка, 40 зовнішній ).
      250 грн.
    5. (в наявності 3 шт.)
      Тактичний блок SOTAC DBAL A2, корпус алюміній, зелений лазер + ліхтар + ІЧ лазер. Є режим збільшено...
      7000 грн.
  3. sergey_mp

    sergey_mp Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    13
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    19
    Повідомлення:
    975
    Адреса:
    Украина
    Он интересен тем, что он
    1) дозвук, в бою - до 150 метров, если стреляет снайпер и есть время подготовиться - то и далее.
    2) вставляем другой магазин со сверхзвуковыми патронами, переключаем gaskey на сверхзвук, меняем прицел или вертикальную настройку прицела на значения для сверхзвукового патрона - и имеем аналог АК, но с кучностью 1МОА вместо 3 МОА.

    Для гильз если есть возможность, используем гильзосборник.

    Для массового использования на фронте не вариант, для того, кто специально это осваивал, и занимается релоадом - хороший универсальный вариант 2-в-1.
     
  4. Johan Weiss

    Johan Weiss Oberleutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    14
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    24
    Повідомлення:
    4.734
    а у Вас на Арке стоял регулируемый Газ Блок какой???
    что вы спокойно меняете магазин и меняете тип боеприпаса и не получаете перегаз?
    Зброяр отказался от комментариев относительно Газ Блока для десятки! Что бы он работал и на дозвуке и обычным боеприпасом
     
  5. sergey_mp

    sergey_mp Stabsfeldwebel

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    13
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    19
    Повідомлення:
    975
    Адреса:
    Украина
    У меня пока нет никакой АР-ки, только болты в 308 и 223. Но думаю купить в будущем, вот прикидываю, в каком калибре брать - 223, 300АСС, или TNW aero 9x21.

    И дозвук в полуавтомате хочется, и на дистанции метров 300 хотя бы доставать. Сначала думал барть отдельно 223 и TNW aero 9x21, потом почитал про универсальный вариант 300АСС - который и в дозвуке лучше 9х21, и на 300м мощнее 223.
     
  6. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    Тут ще потрібно враховувати логістику . 5.45 Ви знайдете всюди , а 5.56 тільки в своєму "магазині" й то якщо їх туди завезли :)
    Це не голий калаш , кришка по суті тільки від попадання бруду в механізм захищає . На рахунок надійності : на спільні навчання нам видали нові АК й не було жодної стрільби ( бойової/холостої ) , щоб вони не клинили , за цей час з М4 жодних проблем не було, при тому , що американці стріляли й бігали із ними на порядок більше . Скільки держав закупило калаші як основну зброю , а не отримало їх від СРСР ( та обладнання й технологію випуску ) безкоштовно ? Скільки держав закупило АР платформу як основну ?
    Так чого не вірити , всіляке буває . На моєму досвіді ліс/поле Ак74 проти М4 програв фактично в суху ( під час кожної стрільби в ак були проблеми , при тому , що він використовувався набагато менше м4 , настріл був в раза так 4 менше ) :)
     
    Останнє редагування: 20 жов 2016
    0-88888 подобається це.
  7. Johan Weiss

    Johan Weiss Oberleutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    14
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    24
    Повідомлення:
    4.734
    Веритас Супреме - Вы или Калаш не чистили... Или мку в чехле носили все время
     
  8. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    Носилися абсолютно однаково . Частково ви праві , після декількох годин маневрів по місцевості , для надійної стрільби калаш потрібно було розбирати й чистити ( в одного навіть в трубці поршень піском припаявся :) ) М4а1 успішно пережила валяння в піску й стрільбу . Доречі сама стрільба бойова в американців по іншому проходить , вони імітують виконання бойового завдання тільки замість ворога мішені й патрони бойові . В нас таких стріль б не було ( в тому числі в СРСР ) й найближчим часом не буде
     
    0-88888 та Hamer2109 подобається це.
  9. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    А ось М240L вибагливий , ПК по надійності в нього виграє
     
    Hamer2109 подобається це.
  10. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    Забув . Носилися не однаково , американці не боялися бруду , тому падали на землю там де потрібно й проходили незважаючи ні на що , ящо цього потребували обставини . Наші на їх фоні були панянками примхливими.
     
    0-88888 та Hamer2109 подобається це.
  11. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    Ще одне , молодих вони вчать заряджати в магазин 29 набоїв :)
    П.С. Скільки років служби може витримати Ак ? ( в американців більшість їх М4 ще брали участь в "буря в пустелі " ) й за тиждень на 1 ствол М4 був настріл від 500 патронів . У нас же АК фактично на рік не інтенсивного використання .
     
    Останнє редагування: 20 жов 2016
  12. Johan Weiss

    Johan Weiss Oberleutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    14
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    24
    Повідомлення:
    4.734
    Честно, такое чувство буд-то в Украине есть 2 типа АК, кОТОРые попали Вам! И которые попали другим обладателям... у меня тренер его вообще не чистил, и последний раз мы его зарядили по типу "мотоцикл"....Когда в зброяре клина словили, то блин ржали как кони, патрон не смогли достать из патронника...... Да и газовую трубку "повело"
     
    kratt, kim-l та matroskin1975 подобається це.
  13. POMAH-Lviv

    POMAH-Lviv Leutnant

    Повідомлення:
    2.794
    Адреса:
    Україна
    А як ваші знайомі умудрились набрати пісок в газовідвідну трубку?
     
  14. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    По лісі поповзали та походили . Доречі , АКС набагато більше бруду збирає чим із фіксованим прикладом .
     
    Останнє редагування: 20 жов 2016
  15. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    В польових умовах не чистячи АК ви ризикуєте після вечірніх " пострєлушок " , зранку отримати заклинивший ствол , якщо ночували на вулиці й було сиро . Зброяр не буду хвалити , бо багато дитячих хвороб + ціна не відповідна . А ось армійські АРки мене вразили . Тут ще й умови використання : ви про цивільну стрільбу , а я про бойові дії .
     
    Останнє редагування: 20 жов 2016
    Hamer2109 подобається це.
  16. Johan Weiss

    Johan Weiss Oberleutnant

    Рейтинг:
    3
    Відгуків:
    14
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    24
    Повідомлення:
    4.734
    Я даже на войну не пойду с АРкой.... вы ее юзали как пользователь, а я ими торгую..... Разницу чувствуете? Я постоянно вижу их детские и недетские болезни.... Поверьте из опыта продаж... Сломанных и поломанных калашей из гражданских и не гражданских, видел только МКМ 072 СБ от того, что рама треснула и то из 1200 проданных только 2 было таких...а Арок не имеет значения зброяр, Бушмастер, ДПМС, Норинка, Дэниел дефенс и прочее, из них по поломкам лидирует зброяр.... на первом месте у меня ДПМС, на втором Норинка, не спрашивайте, почему я люблю Норинку.... Но факт есть факт.... Я не фетишист Калаша или Арки, и по ночам не фапаю и не д%@чу на Калаш... Но опыт вещь такая, не пропьешь....
    + поездки по клубам стрелковым и по полигонам... Там как раз и всплывают болезни....Калаш не панацея..Но его надежность и его живучесть для меня намного выше чем АРКА...... Я окончил!
    Арка хороша точностью, возможностью тюнить и модернизировать как Хочу.... Калаш же блин, это такое первобытное оружие прошлого Века, но он манит своей брутальностью и скажем так, узнаваем ВЕЗДЕ!!
     
    Kovach85 та rossvin подобається це.
  17. Kovach85

    Kovach85 General-major

    Повідомлення:
    5.357
    Если говорить о самой надежной АР системе, то это НК-416 с поршневой системой. ;)
     
    менторез подобається це.
  18. kim-l

    kim-l Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    295
    Адреса:
    Украина
    Шутить изволите ? У нас акс были начало 80х пкм 74 или 75 год не помню точно. А, вы говорите "буря в пустелі " :D 500 в неделю это фигня.

    Это вам кто-то рассказывал?
    как-то раз 152мм рванул недалеко от землянки, засыпало все землей и что вы думаете . Откопал и стрелял. :smile_14:
     
  19. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    :) мова про те що вони використовуються із того часу, а не дата виготовлення ( в мене 1 ствол був Ак74 90-го( шлак рідкісний) , 2- АК-74Н 78го але тульський ( зовсім інший апарат, якість виготовлення та матеріали набагато кращі , навіть не знав , що їх там робили й коробка по типу РПК , кучу давав біля 1МОА ) 3- АК-74Н -80го , зараз 4 АК-74Н 79го ) , а в нас ствол не завжди до дємбеля дослужує , особливо ПК ( в принципі як будь-який кулемет у нас ) , палять їх . Присипало землею й добре нічого страшного в цьому немає, тим паче структура в землі груба й вона нікуди не попадає . :) В мене один з моїх осколками посікло й згоріло все навісне ( алюміній поплив так що від нього тільки маленька калюжа осталась ) й він ще стріляв одиночними :) мінімум 500 в тиждень на навчаннях на ствол фігня ? Ви скільки відстріляли ? :) Магазин за весь курс був ? :) Хто сказав , що автомат після нічних пострєлушок може заклинити ? :) сам був свідком неодноразово . Випустіть 100-200 патронів ввечері й переночуйте зі стволом на дворі й роса що випала гарантовано роздує нагар в трубці й зажме поршень .
     
    Останнє редагування: 22 жов 2016
    sergey_mp та алексей винница подобається це.
  20. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    Якщо ви не бачили поламаних калашів то з'їздьте в АТО й пройдіться по позиціях :) а ще попросіть у бійців передьоргнути затвор :) ( хоча вже пройшла демобілізація ) В калаша теж куча проблем й основна з них низька якість виготовлення , а потім брудний порох . Є ще така цікава "фішка " що гільзу може розвернути на 180° закинути в ствольну коробку за затвор .Я вже мовчу про те , що дуже швидко роздрвбуються направляючі канавки патрона й при стрільбі він не завжди попадає в патронник . Нічого не буду казати за Арку ( я їх не продаю, лиш 3 місяці покористувався й поговорив із операторами , про їх експлуатацію на БД ) , але надійність калаша дуже перебільшена ( ізраїльтяни через кращу роботу в пустелі поміняли свої G3 на калаші , котрі потім доопрацювали й отримали Галіл , а потім калаші замінили на М4/16 й назад не хочуть повертатися , не думаю , що в них є якісь замороки чи фанатизм до стоунера по цьому , вони лиш взяли те , що краще працює в їхніх умовах і як бачимо АК виявився не фаворитом, його за першоїж можливості як зняли ембарго на постачання зброї замінили . Це окрім того , що АК що стоять на озброєнні держав в масі своїй разом із технологіями були отримані безкоштовно від СРСР й згодом при можливості замінити його на щось краще це робили : Китай , Єгипет... Коли ти за так отримуєш й не маєш можливості вибрати , то береш те , що дають , але коли ти , щось купуєш , то хочеш за свої гроші отримати краще ) . Коли у наших військах Люди так не переймались чисткою у 2014/2015 то доходило до того , що на деяких позиціях робочих калашів майже не було , лиш там де люди відповідально ставились до виконання свого обов'язку , а не чекали ДМБ був толк , бо після кожної стрільби чистили
     
    Останнє редагування: 22 жов 2016
    0-88888, Krava83 та алексей винница подобається це.
  21. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    ХК416 тільки в руках тримав , хороша штука , газ пістон в АР також має свої переваги й недоліки
     
  22. Kovach85

    Kovach85 General-major

    Повідомлення:
    5.357
    Ну не зря же его многие спецподразделения приняли на вооружение, где очень нужна надежность оружия.
     
    менторез подобається це.
  23. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    Я б не проти , щоб для наших також закупили , а не трешаки вроді "Малюка" ( 45000 грн для ЗСУ й НГУ ) Котрий не витримав 2 дні виставки й був зламаний :) це окрім решти недоліків його перед АК . Тим паче 5.45 ми вже потихеньку за кордону купуємо . А для Спеців ХК416 + 5.56 було б чудово
     
    matroskin1975 подобається це.
  24. matroskin1975

    matroskin1975 Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    4
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    6
    Повідомлення:
    393
    Адреса:
    Хмельниций
    Малюк 45 тисяч? Якщо то правда то капець.
     
    Hamer2109 подобається це.
  25. veritas_supreme

    veritas_supreme Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    1
    Відгуків:
    1
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    1
    Повідомлення:
    281
    В перший день коли була виставка закрита для загалу , представники компанії озвучили таку цифру
     
    Hamer2109 подобається це.
  26. matroskin1975

    matroskin1975 Stabsgefreiter

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    4
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    6
    Повідомлення:
    393
    Адреса:
    Хмельниций
    По іншому як скотство це не назвеш. Зброяр свою арку населенню дешевше продає. А тут навіть не нова зброя а переробка.
     
    Hamer2109 подобається це.