Помощь в выборе металлоискателя

Discussion in 'Техніка для пошуку' started by Mexx.85, Mar 19, 2006.

  1. Jmen2986

    Jmen2986 Schütze

    Messages:
    36
    Location:
    Киев
    Имел ввиду цели мелкие,про грунт согласен
     
  2. Интересные лоты

    1. Прилад в хорошому стані , було виходів 20 -25. Присутні потертості, невеликі люфти штанги ,на роботу...
      320 грн.
    2. Плата для самостоятельной сборки всем известного балансого (IB) металлоискателя Tesoro Eldorado, Эль...
      250 грн.
    3. (в наличии 2 шт.)
      Ручний металодетектор SUPER SCANNER MD-30003B1 для охорони Доглядовий ручний металодетектор Super...
      499 грн.
    4. Это современный микропроцесорный универсальный импульсный металлоискатель. Использование прибора в к...
      1300 грн.
    5. Плата для самостоятельной сборки всем известного балансого (IB) металлоискателя Квазар АВР, Quasar A...
      190 грн.
  3. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Messages:
    1,839
    Location:
    Україна
    Чим вище частота мд тим він краще бачить маленькі цілі та ті які лежать в грунті "ребром".
     
    Полтава1982 likes this.
  4. Аська в мене давно вже була, рокiв з 8-9 тому, ходив з нею з Нел Торнадо. Наки не пам'ятаю вже, але чешую находив, як срiбну, так i мiдну.
    Хлопцi, як ви не зрозумiете - якщо на полi жили люди,- ви знайдете усе, що тi люди загубили/закопали. А якщо на полi люди не жили - нiфiга не знайдете, окрiм сiльськогосподарськоi технiки, та залишкiв вiд неi...
     
    vanos16, maxskype51 and Димыч 79 like this.
  5. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Messages:
    1,126
    Location:
    Харьков
    Всем привет , являюсь владельцем Квазар арм
    Хочу сменить прибор на более интересный и глубокий
    Пока мысли есть в сторону таких приборов
    Деус Лайт
    Терка 705
    Fisher f75

    Копаю по царизму , но не хочу упускать шанс покопать и на ЧК и на КР
    Подскажите хороший глубинный прибор , с разделением целей !
    К примеру на 5 коп ссср в черноземе 30-35 см ...
    Или это на уровне фантастики ?
     
  6. seh

    seh Stabsgefreiter

    Messages:
    373
    Location:
    вин обл
    а який це такий прилад йе який бере 5 коп ссср на 35сантиметрів в чорноземі це може бути просто брехня? а коли ж ті гроші назад повернуться це по перше. по друге нерідко йе випадки коли простою есею 250 та китайськими металошукачами знаходять дорогі монети скіфські перстні и.т.д.
     
  7. seh

    seh Stabsgefreiter

    Messages:
    373
    Location:
    вин обл
    комради я так пролистав цю тему почитав коментарі пости, в темах про саморобні прилади неодноразово порівнювали деус із саморобкою я завжди хотів почути думку про саморобний прилад від тойі людини яка не зацікавлена у продажі цього приладу. пише новачок що краще вибрати саморобку чи деус,? а йому радять купити саморобку, комради ну давайте говорити відверто без брехні та міфів спілкувався я на віоліті із комрадом нік якого на віоліті саня.т хтось може знайе цього у комрада саморобка від найкращого майстра зірки ютубу то казав комрад що жодна без винятку саморобка не складайе конуренційі деусу і навіть близько не може того що може деус. на іншому ресурсі писав комрад що порівньував деус із усіма саморобками і жодна саморобка не може того що може деус. у деуса краща дискримінація грунт баланс глібина і.т.д. не дезінформуйте людей недостовірною інформаційею яка не відповідайе дійсності.
     
  8. На мою думку Makro Racer 2 буде добрий варіант на не дуже великі кошти.
    він і те і друге буде брати добре, і новий з гарантією або легке б/в. Дуже добрий варіант і по глибині, якби у мене були вільні ті кошти то взяв би його, зміг виділити 8500 грн. взяв т2 аналог Вікінг що також не жалкую та гарантія теж важлива. Вже крузери йдуть дорожче в рази а макро 2 ще ціна не критична.
     
    Last edited: Nov 29, 2018
  9. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Отзывов:
    32
    Лоты
      на продаже:
    1
      проданные:
    79
    Messages:
    11,138
    Location:
    Дніпро
    Саня Т. На виолити это GARRETT-250 здесь.
    Он скорее всего про маску писал или голд сикер.
    На счёт деуса, ну прибор как прибор, очень лёгкий и удобный, но каких либо супер характеристик от него ожидать не стоит. Все эти шумодавы и т.д. не более чем выкачка денег, толку от этого мало.
    Озвучка прибора оставляет желать лучшего, крякает не приятно для уха, терка например на много мягче и приятнее звучит, хотя и деус можно настроить по тональности.
    Пробовал с деусом ходить по войне , вообще не понравился, глубины на крупные нет, за то вся мелочь типа кусочков поясков гильз и пуль моя.
    Не стоит он тех 25 штук которые за него просят.
     
  10. seh

    seh Stabsgefreiter

    Messages:
    373
    Location:
    вин обл
    він мав на увазі деус, хай простить модератор може не забанять, але у тему цікаве правдиве відео правду рідко хто говорить
     
    maxskype51 and Блукач like this.
  11. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Messages:
    1,839
    Location:
    Україна
    Відео недоступне. На цьому ресурсі .
     
  12. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Messages:
    1,839
    Location:
    Україна
    Так і зробив ) ) Просто не хотів видаляти пост. Стосовно відео - аплодую стоячи!
     
  13. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Messages:
    1,126
    Location:
    Харьков
    А я не покупаю прибор с целью отбить его стоимость
     
    maxskype51 likes this.
  14. Oldcoin

    Oldcoin Leutnant

    Messages:
    1,243
    Location:
    111
    Фортуна про2 или деус 28?)
     
    maxskype51 likes this.
  15. seh

    seh Stabsgefreiter

    Messages:
    373
    Location:
    вин обл
    важливий фактор у металошукачі це комфорт я от люблю із ним ходити знахідок за сезон немало накопав фотоапарата нема на віоліті виставити орден знайшов перстня із кельтським хрестом и.т.д.
     
    maxskype51 likes this.
  16. Petrkum Petrkum

    Petrkum Petrkum Stabsfeldwebel

    Messages:
    634
    Однозначно Деус 28. Говорю как владелец этих приборов( и не только этих). Говорю с позиции пользователя, а не продавцов которые сейчас начнут убеждать Вас в обратном.
     
    maxskype51, Porta and Oldcoin like this.
  17. Amadeu$

    Amadeu$ Санітар ночі

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    3
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    15
    Messages:
    2,328
    Location:
    Україна
    А я б не був на стільки однозначним, кажу як користувач і продавець ОБОХ приладів! :)
     
    Димыч 79 and maxskype51 like this.
  18. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Messages:
    1,839
    Location:
    Україна
    А хіба ці два мд рівні по своїм можливостям і функціоналу? Я не кажу що фортуна про2 не достойний прилад, на свої грощі напевно що гут. Тут питання в коштах якщо вони є то купуйте найкраще:)
     
    Petrkum Petrkum likes this.
  19. Oldcoin

    Oldcoin Leutnant

    Messages:
    1,243
    Location:
    111
    Ренжровер не лучшая машина, хотя стоит дорого )
     
    maxskype51 likes this.
  20. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Messages:
    1,839
    Location:
    Україна
    Та згоден звісно)) Але такиж деус це топ прилад. З 2009 року)) )
     
  21. Porta

    Porta Oberfeldwebel

    Messages:
    336
    Location:
    Харьковская обл
    Маю обидва прилади; Фортуна ПРО2 чудовий прилад,
    Деус продав,
    після кількох виходів з Про2, купив другий Деус доки не потратив кошти, не тягне Фортуна до рівня Дусі, Хоч це все залежить від умов пошуку і потреб шукача
    На рахунок ціни то ПРО2 б/у інколи вже дорожче чем Деус лайт б/у https://reibert.info/threads/prodam-fortuna-pro-2.1063021/))
     
    Last edited: Nov 30, 2018
  22. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Messages:
    1,126
    Location:
    Харьков
    Ребятки , я уже в растеряности , пал выбор на Деус , но по отзывам и тестам приборчик не отличается хорошей глубиной на монетки ! Ищу я в основном по Царизму и советам , но иногда бывает и на ЧК И КР выходим .. подскажите хороший прибор , с хорошей глубиной и разделением , бюджет до 12 тыс грн .. ну , а там посмотрим , может немножко больше !
    Сейчас хожу с Квазар арм , и если Деус будет на ровне с ним по глубине , то я просто выброшу деньги на ветер ! Посоветуйте что то , но не самодельный прибор , фирма только !
     
    maxskype51 likes this.
  23. vanos16

    vanos16 Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    4
    Отзывов:
    118
    Лоты
      на продаже:
    2
      проданные:
    272
    Messages:
    300
    Location:
    Kharkov
    Камрад
    , вы хотите универсальный прибор, под ваши требования похож Эквинокс 600 - но бюджет вам прийдется увеличить... С ув.
     
    YuriyNik and maxskype51 like this.
  24. Вибачте що втручаюсь але Ви рівняєте прилади які і поряд соромно поставити на копі бо квазару при усіх плюсах до деуса як до неба рачки а автору треба ще пару універів закінчити аби хоч одну функцію від деуса скопіювати на квазар. Ці речі не порівнюються. Якщо глибина буде більш менш рівна то деус видаватиме знахідки а квазар просто їх не побачить взагалі ніяк. Я порівнював з камрадом на 30 см. у чорноземі деус вичіпляв дрібничку серед залізосміття яскраво а квазар усе зливав і кольорову ціль не бачив. Аби квазар то побачив то потрібно було ту ціль з 30 см. підняти у грунті до 10-15 см. вмикнути фільтр фаст і її вичепити квазаром. От у чому річ, правда на деусі стояла кастомна прошивка під наші грунти та цілі, залізо відсікала на ура навіть на глибині. Ще раз кажу що такі прилади не порівнюють, можна пробувати нокту, еквінокс с деусом порівняти та погратись хто кого але аж ніяк ні квазар ні фортуну, ні термінатор бо їм і не снились ті алгоритми які обробляють сигнал на деусі.

    Але в принципі нафіга той деус, квазар судячи по таким https://reibert.info/threads/md-kvazar-arm.724906/page-112#post-11689258 постам навіть кращий, від деловери треба брати і дуся всреться.
     
  25. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Messages:
    1,126
    Location:
    Харьков
    Понял , спасибо за ответ и совет , та меня улыбают такие же владельцы Квазаров как и я .. Пишут что круче дуси , круче Терки , ну хотя я думаю Квазик на уровне тёрки +- .... Определился , тогда беру Деус и не парю себе мозги
     
    Tea_M and Блукач like this.
  26. Ну якщо і не ляже в руку то продати деус не складно, і ціна сімью не пустить з торбами по світу але я для себе поставив крапку на залежності від мд манії бо це ще той наркотик пробувати усі мд у надії що знахідки зараз попруть. Якщо не досліджувати нові місця, не читати книг по своїй місцевості, не копирсатися у архівах, не допитувати)) старців і не ходити проситися по дворах а часом і платити людям аби дали добро покопатись на городі то ніякий супер крутий прилад не допоможе.
    У нас є поле по риму де його луплять чоловік зо двадцять, років десять, не так далеко від мене але я за стільки років копу і маючи знайомих копарів так і до цих пір не знаю де те поле. Мовчать як риби і не зливають. Головне скажу що хабар там знаходять навіть аською 150 зі штаткою))) тому діло не так у приладах як у полях))) А камрад поряд зі мною, купив дорогий повноцінний деус і за два роки жодної історичної праці не прочитав, карти не відкрив і знайшов дві царські монети і кілька гудзиків. Сердиться на деус більше чим я на фортуну. Ну штука баксів проти моїх 3000 грн. то ясно що сердиться коли я фортуною знаходжу більше. Усе думає що деус сам має шукати. У нього до компанії деус дуже чималі претензії чого така ціна і монети не пруть, ще до суду грозився подати)). Усе йому кажу не махай ним як мітлою, води катушечкою рівненько до землі, а йому зручно махати, мало не до вуха дістає. Отаке воно житиє моє.
     
    Last edited: Dec 1, 2018
    Tea_M, Hpookah, Nemezis89 and 3 others like this.