Помощь в выборе металлоискателя

Тема в разделе "Техніка для пошуку", создана пользователем Mexx.85, 19 мар 2006.

  1. Jmen2986

    Jmen2986 Schütze

    Сообщения:
    36
    Адрес:
    Киев
    Имел ввиду цели мелкие,про грунт согласен
     
  2. Интересные лоты

    1. Новый поисковый магнит D75mm,H25mm,вес с болтами 930грм.без болтов 830грм смотрите другие мои лоты.....
      1258 грн.
    2. Магниты 2 шт.Новый маленький и компактный неодимовый магнитик, все размеры на фото...для поиска не п...
      79 грн.
    3. Новый неодимовый магнит ,диаметр 120мм толщина 18мм…смотрите другие мои лоты….с уважением…
      2078 грн.
    4. Новый двухсторонний магнит D60mm.,толщина 22мм.паракорд d4mm,L20m…и карабин…есть новые поступления ....
      927 грн.
    5. Два новых магнита D 60mm ,толщина 15 мм…смотрите другие мои лоты,есть новые поступления…
      899 грн.
  3. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Сообщения:
    1.839
    Адрес:
    Україна
    Чим вище частота мд тим він краще бачить маленькі цілі та ті які лежать в грунті "ребром".
     
    Полтава1982 нравится это.
  4. fedya_valki

    fedya_valki Leutnant

    Сообщения:
    2.789
    Адрес:
    Валки, Харьковская обл.
    Аська в мене давно вже була, рокiв з 8-9 тому, ходив з нею з Нел Торнадо. Наки не пам'ятаю вже, але чешую находив, як срiбну, так i мiдну.
    Хлопцi, як ви не зрозумiете - якщо на полi жили люди,- ви знайдете усе, що тi люди загубили/закопали. А якщо на полi люди не жили - нiфiга не знайдете, окрiм сiльськогосподарськоi технiки, та залишкiв вiд неi...
     
    vanos16, maxskype51 и Димыч 79 нравится это.
  5. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Сообщения:
    1.126
    Адрес:
    Харьков
    Всем привет , являюсь владельцем Квазар арм
    Хочу сменить прибор на более интересный и глубокий
    Пока мысли есть в сторону таких приборов
    Деус Лайт
    Терка 705
    Fisher f75

    Копаю по царизму , но не хочу упускать шанс покопать и на ЧК и на КР
    Подскажите хороший глубинный прибор , с разделением целей !
    К примеру на 5 коп ссср в черноземе 30-35 см ...
    Или это на уровне фантастики ?
     
  6. seh

    seh Stabsgefreiter

    Сообщения:
    373
    Адрес:
    вин обл
    а який це такий прилад йе який бере 5 коп ссср на 35сантиметрів в чорноземі це може бути просто брехня? а коли ж ті гроші назад повернуться це по перше. по друге нерідко йе випадки коли простою есею 250 та китайськими металошукачами знаходять дорогі монети скіфські перстні и.т.д.
     
  7. seh

    seh Stabsgefreiter

    Сообщения:
    373
    Адрес:
    вин обл
    комради я так пролистав цю тему почитав коментарі пости, в темах про саморобні прилади неодноразово порівнювали деус із саморобкою я завжди хотів почути думку про саморобний прилад від тойі людини яка не зацікавлена у продажі цього приладу. пише новачок що краще вибрати саморобку чи деус,? а йому радять купити саморобку, комради ну давайте говорити відверто без брехні та міфів спілкувався я на віоліті із комрадом нік якого на віоліті саня.т хтось може знайе цього у комрада саморобка від найкращого майстра зірки ютубу то казав комрад що жодна без винятку саморобка не складайе конуренційі деусу і навіть близько не може того що може деус. на іншому ресурсі писав комрад що порівньував деус із усіма саморобками і жодна саморобка не може того що може деус. у деуса краща дискримінація грунт баланс глібина і.т.д. не дезінформуйте людей недостовірною інформаційею яка не відповідайе дійсності.
     
  8. На мою думку Makro Racer 2 буде добрий варіант на не дуже великі кошти.
    він і те і друге буде брати добре, і новий з гарантією або легке б/в. Дуже добрий варіант і по глибині, якби у мене були вільні ті кошти то взяв би його, зміг виділити 8500 грн. взяв т2 аналог Вікінг що також не жалкую та гарантія теж важлива. Вже крузери йдуть дорожче в рази а макро 2 ще ціна не критична.
     
    Последнее редактирование: 29 ноя 2018
  9. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Отзывов:
    32
    Лоты
      на продаже:
    1
      проданные:
    79
    Сообщения:
    11.138
    Адрес:
    Дніпро
    Саня Т. На виолити это GARRETT-250 здесь.
    Он скорее всего про маску писал или голд сикер.
    На счёт деуса, ну прибор как прибор, очень лёгкий и удобный, но каких либо супер характеристик от него ожидать не стоит. Все эти шумодавы и т.д. не более чем выкачка денег, толку от этого мало.
    Озвучка прибора оставляет желать лучшего, крякает не приятно для уха, терка например на много мягче и приятнее звучит, хотя и деус можно настроить по тональности.
    Пробовал с деусом ходить по войне , вообще не понравился, глубины на крупные нет, за то вся мелочь типа кусочков поясков гильз и пуль моя.
    Не стоит он тех 25 штук которые за него просят.
     
    maxskype51, Wiking730, Amadeu$ и ещё 1-му нравится это.
  10. seh

    seh Stabsgefreiter

    Сообщения:
    373
    Адрес:
    вин обл
    він мав на увазі деус, хай простить модератор може не забанять, але у тему цікаве правдиве відео правду рідко хто говорить
     
    maxskype51 и Блукач нравится это.
  11. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Сообщения:
    1.839
    Адрес:
    Україна
    Відео недоступне. На цьому ресурсі .
     
  12. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Сообщения:
    1.839
    Адрес:
    Україна
    Так і зробив ) ) Просто не хотів видаляти пост. Стосовно відео - аплодую стоячи!
     
  13. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Сообщения:
    1.126
    Адрес:
    Харьков
    А я не покупаю прибор с целью отбить его стоимость
     
    maxskype51 нравится это.
  14. Oldcoin

    Oldcoin Leutnant

    Сообщения:
    1.243
    Адрес:
    111
    Фортуна про2 или деус 28?)
     
    maxskype51 нравится это.
  15. seh

    seh Stabsgefreiter

    Сообщения:
    373
    Адрес:
    вин обл
    важливий фактор у металошукачі це комфорт я от люблю із ним ходити знахідок за сезон немало накопав фотоапарата нема на віоліті виставити орден знайшов перстня із кельтським хрестом и.т.д.
     
    maxskype51 нравится это.
  16. Petrkum Petrkum

    Petrkum Petrkum Stabsfeldwebel

    Сообщения:
    634
    Однозначно Деус 28. Говорю как владелец этих приборов( и не только этих). Говорю с позиции пользователя, а не продавцов которые сейчас начнут убеждать Вас в обратном.
     
    maxskype51, Porta и Oldcoin нравится это.
  17. Amadeu$

    Amadeu$ Санітар ночі

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    3
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    15
    Сообщения:
    2.328
    Адрес:
    Україна
    А я б не був на стільки однозначним, кажу як користувач і продавець ОБОХ приладів! :)
     
    Димыч 79 и maxskype51 нравится это.
  18. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Сообщения:
    1.839
    Адрес:
    Україна
    А хіба ці два мд рівні по своїм можливостям і функціоналу? Я не кажу що фортуна про2 не достойний прилад, на свої грощі напевно що гут. Тут питання в коштах якщо вони є то купуйте найкраще:)
     
    Petrkum Petrkum нравится это.
  19. Oldcoin

    Oldcoin Leutnant

    Сообщения:
    1.243
    Адрес:
    111
    Ренжровер не лучшая машина, хотя стоит дорого )
     
    maxskype51 нравится это.
  20. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Отзывов:
    2
    Лоты
      на продаже:
    0
      проданные:
    5
    Сообщения:
    1.839
    Адрес:
    Україна
    Та згоден звісно)) Але такиж деус це топ прилад. З 2009 року)) )
     
  21. Porta

    Porta Oberfeldwebel

    Сообщения:
    336
    Адрес:
    Харьковская обл
    Маю обидва прилади; Фортуна ПРО2 чудовий прилад,
    Деус продав,
    після кількох виходів з Про2, купив другий Деус доки не потратив кошти, не тягне Фортуна до рівня Дусі, Хоч це все залежить від умов пошуку і потреб шукача
    На рахунок ціни то ПРО2 б/у інколи вже дорожче чем Деус лайт б/у https://reibert.info/threads/prodam-fortuna-pro-2.1063021/))
     
    Последнее редактирование: 30 ноя 2018
    Oldcoin, Petrkum Petrkum и maxskype51 нравится это.
  22. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Сообщения:
    1.126
    Адрес:
    Харьков
    Ребятки , я уже в растеряности , пал выбор на Деус , но по отзывам и тестам приборчик не отличается хорошей глубиной на монетки ! Ищу я в основном по Царизму и советам , но иногда бывает и на ЧК И КР выходим .. подскажите хороший прибор , с хорошей глубиной и разделением , бюджет до 12 тыс грн .. ну , а там посмотрим , может немножко больше !
    Сейчас хожу с Квазар арм , и если Деус будет на ровне с ним по глубине , то я просто выброшу деньги на ветер ! Посоветуйте что то , но не самодельный прибор , фирма только !
     
    maxskype51 нравится это.
  23. vanos16

    vanos16 Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    4
    Отзывов:
    118
    Лоты
      на продаже:
    2
      проданные:
    271
    Сообщения:
    300
    Адрес:
    Kharkov
    Камрад
    , вы хотите универсальный прибор, под ваши требования похож Эквинокс 600 - но бюджет вам прийдется увеличить... С ув.
     
    YuriyNik и maxskype51 нравится это.
  24. Вибачте що втручаюсь але Ви рівняєте прилади які і поряд соромно поставити на копі бо квазару при усіх плюсах до деуса як до неба рачки а автору треба ще пару універів закінчити аби хоч одну функцію від деуса скопіювати на квазар. Ці речі не порівнюються. Якщо глибина буде більш менш рівна то деус видаватиме знахідки а квазар просто їх не побачить взагалі ніяк. Я порівнював з камрадом на 30 см. у чорноземі деус вичіпляв дрібничку серед залізосміття яскраво а квазар усе зливав і кольорову ціль не бачив. Аби квазар то побачив то потрібно було ту ціль з 30 см. підняти у грунті до 10-15 см. вмикнути фільтр фаст і її вичепити квазаром. От у чому річ, правда на деусі стояла кастомна прошивка під наші грунти та цілі, залізо відсікала на ура навіть на глибині. Ще раз кажу що такі прилади не порівнюють, можна пробувати нокту, еквінокс с деусом порівняти та погратись хто кого але аж ніяк ні квазар ні фортуну, ні термінатор бо їм і не снились ті алгоритми які обробляють сигнал на деусі.

    Але в принципі нафіга той деус, квазар судячи по таким https://reibert.info/threads/md-kvazar-arm.724906/page-112#post-11689258 постам навіть кращий, від деловери треба брати і дуся всреться.
     
  25. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Сообщения:
    1.126
    Адрес:
    Харьков
    Понял , спасибо за ответ и совет , та меня улыбают такие же владельцы Квазаров как и я .. Пишут что круче дуси , круче Терки , ну хотя я думаю Квазик на уровне тёрки +- .... Определился , тогда беру Деус и не парю себе мозги
     
    Tea_M и Блукач нравится это.
  26. Ну якщо і не ляже в руку то продати деус не складно, і ціна сімью не пустить з торбами по світу але я для себе поставив крапку на залежності від мд манії бо це ще той наркотик пробувати усі мд у надії що знахідки зараз попруть. Якщо не досліджувати нові місця, не читати книг по своїй місцевості, не копирсатися у архівах, не допитувати)) старців і не ходити проситися по дворах а часом і платити людям аби дали добро покопатись на городі то ніякий супер крутий прилад не допоможе.
    У нас є поле по риму де його луплять чоловік зо двадцять, років десять, не так далеко від мене але я за стільки років копу і маючи знайомих копарів так і до цих пір не знаю де те поле. Мовчать як риби і не зливають. Головне скажу що хабар там знаходять навіть аською 150 зі штаткою))) тому діло не так у приладах як у полях))) А камрад поряд зі мною, купив дорогий повноцінний деус і за два роки жодної історичної праці не прочитав, карти не відкрив і знайшов дві царські монети і кілька гудзиків. Сердиться на деус більше чим я на фортуну. Ну штука баксів проти моїх 3000 грн. то ясно що сердиться коли я фортуною знаходжу більше. Усе думає що деус сам має шукати. У нього до компанії деус дуже чималі претензії чого така ціна і монети не пруть, ще до суду грозився подати)). Усе йому кажу не махай ним як мітлою, води катушечкою рівненько до землі, а йому зручно махати, мало не до вуха дістає. Отаке воно житиє моє.
     
    Последнее редактирование: 1 дек 2018
    Tea_M, Hpookah, Nemezis89 и 3 другим нравится это.