Помощь в выборе металлоискателя

Тема у розділі 'Техніка для пошуку', створена користувачем Mexx.85, 19 бер 2006.

  1. Jmen2986

    Jmen2986 Schütze

    Повідомлення:
    36
    Адреса:
    Киев
    Имел ввиду цели мелкие,про грунт согласен
     
    1. Новый скуп заводского изготовления из нержавейки 1,5мм. Размеры: длина 290мм Ширина 200мм Вес 1кг Г...
      1500 грн.
    2. Продаю механизм для складывания блока управления металлоискателем Minelab Equinox 600/800. Для удобс...
      300 грн.
    3. (в наявності 2 шт.)
      Кабель зарядки Nokta Makro Совместимость: Simplex+ Simplex+ WHP Kruzer Multi Kruzer Gold Kruzer Anfi...
      400 грн.
    4. Нова набедренна кобура для піна
      400 грн.
    5. Захист котушки XP Coil 9" Інноваційний захист для котушок металошукачів XP Захист котушки XP Co...
      540 грн.
  2. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Україна
    Чим вище частота мд тим він краще бачить маленькі цілі та ті які лежать в грунті "ребром".
     
    Полтава1982 подобається це.
  3. fedya_valki

    fedya_valki Leutnant

    Повідомлення:
    2.789
    Адреса:
    Валки, Харьковская обл.
    Аська в мене давно вже була, рокiв з 8-9 тому, ходив з нею з Нел Торнадо. Наки не пам'ятаю вже, але чешую находив, як срiбну, так i мiдну.
    Хлопцi, як ви не зрозумiете - якщо на полi жили люди,- ви знайдете усе, що тi люди загубили/закопали. А якщо на полi люди не жили - нiфiга не знайдете, окрiм сiльськогосподарськоi технiки, та залишкiв вiд неi...
     
    vanos16, maxskype51 та Димыч 79 подобається це.
  4. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    1.126
    Адреса:
    Харьков
    Всем привет , являюсь владельцем Квазар арм
    Хочу сменить прибор на более интересный и глубокий
    Пока мысли есть в сторону таких приборов
    Деус Лайт
    Терка 705
    Fisher f75

    Копаю по царизму , но не хочу упускать шанс покопать и на ЧК и на КР
    Подскажите хороший глубинный прибор , с разделением целей !
    К примеру на 5 коп ссср в черноземе 30-35 см ...
    Или это на уровне фантастики ?
     
  5. seh

    seh Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    373
    Адреса:
    вин обл
    а який це такий прилад йе який бере 5 коп ссср на 35сантиметрів в чорноземі це може бути просто брехня? а коли ж ті гроші назад повернуться це по перше. по друге нерідко йе випадки коли простою есею 250 та китайськими металошукачами знаходять дорогі монети скіфські перстні и.т.д.
     
  6. seh

    seh Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    373
    Адреса:
    вин обл
    комради я так пролистав цю тему почитав коментарі пости, в темах про саморобні прилади неодноразово порівнювали деус із саморобкою я завжди хотів почути думку про саморобний прилад від тойі людини яка не зацікавлена у продажі цього приладу. пише новачок що краще вибрати саморобку чи деус,? а йому радять купити саморобку, комради ну давайте говорити відверто без брехні та міфів спілкувався я на віоліті із комрадом нік якого на віоліті саня.т хтось може знайе цього у комрада саморобка від найкращого майстра зірки ютубу то казав комрад що жодна без винятку саморобка не складайе конуренційі деусу і навіть близько не може того що може деус. на іншому ресурсі писав комрад що порівньував деус із усіма саморобками і жодна саморобка не може того що може деус. у деуса краща дискримінація грунт баланс глібина і.т.д. не дезінформуйте людей недостовірною інформаційею яка не відповідайе дійсності.
     
  7. На мою думку Makro Racer 2 буде добрий варіант на не дуже великі кошти.
    він і те і друге буде брати добре, і новий з гарантією або легке б/в. Дуже добрий варіант і по глибині, якби у мене були вільні ті кошти то взяв би його, зміг виділити 8500 грн. взяв т2 аналог Вікінг що також не жалкую та гарантія теж важлива. Вже крузери йдуть дорожче в рази а макро 2 ще ціна не критична.
     
    Останнє редагування: 29 лис 2018
  8. FOX24

    FOX24 Oberst

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    32
    Лоти
      на продажу:
    1
      продані:
    79
    Повідомлення:
    11.138
    Адреса:
    Дніпро
    Саня Т. На виолити это GARRETT-250 здесь.
    Он скорее всего про маску писал или голд сикер.
    На счёт деуса, ну прибор как прибор, очень лёгкий и удобный, но каких либо супер характеристик от него ожидать не стоит. Все эти шумодавы и т.д. не более чем выкачка денег, толку от этого мало.
    Озвучка прибора оставляет желать лучшего, крякает не приятно для уха, терка например на много мягче и приятнее звучит, хотя и деус можно настроить по тональности.
    Пробовал с деусом ходить по войне , вообще не понравился, глубины на крупные нет, за то вся мелочь типа кусочков поясков гильз и пуль моя.
    Не стоит он тех 25 штук которые за него просят.
     
    maxskype51, Wiking730, Amadeu$ та ще 1-му подобається це.
  9. seh

    seh Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    373
    Адреса:
    вин обл
    він мав на увазі деус, хай простить модератор може не забанять, але у тему цікаве правдиве відео правду рідко хто говорить
     
    maxskype51 та Блукач подобається це.
  10. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Україна
    Відео недоступне. На цьому ресурсі .
     
  11. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Україна
    Так і зробив ) ) Просто не хотів видаляти пост. Стосовно відео - аплодую стоячи!
     
  12. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    1.126
    Адреса:
    Харьков
    А я не покупаю прибор с целью отбить его стоимость
     
    maxskype51 подобається це.
  13. Oldcoin

    Oldcoin Leutnant

    Повідомлення:
    1.243
    Адреса:
    111
    Фортуна про2 или деус 28?)
     
    maxskype51 подобається це.
  14. seh

    seh Stabsgefreiter

    Повідомлення:
    373
    Адреса:
    вин обл
    важливий фактор у металошукачі це комфорт я от люблю із ним ходити знахідок за сезон немало накопав фотоапарата нема на віоліті виставити орден знайшов перстня із кельтським хрестом и.т.д.
     
    maxskype51 подобається це.
  15. Petrkum Petrkum

    Petrkum Petrkum Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    634
    Однозначно Деус 28. Говорю как владелец этих приборов( и не только этих). Говорю с позиции пользователя, а не продавцов которые сейчас начнут убеждать Вас в обратном.
     
    maxskype51, Porta та Oldcoin подобається це.
  16. Amadeu$

    Amadeu$ Санітар ночі

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    3
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    15
    Повідомлення:
    2.328
    Адреса:
    Україна
    А я б не був на стільки однозначним, кажу як користувач і продавець ОБОХ приладів! :)
     
    Димыч 79 та maxskype51 подобається це.
  17. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Україна
    А хіба ці два мд рівні по своїм можливостям і функціоналу? Я не кажу що фортуна про2 не достойний прилад, на свої грощі напевно що гут. Тут питання в коштах якщо вони є то купуйте найкраще:)
     
    Petrkum Petrkum подобається це.
  18. Oldcoin

    Oldcoin Leutnant

    Повідомлення:
    1.243
    Адреса:
    111
    Ренжровер не лучшая машина, хотя стоит дорого )
     
    maxskype51 подобається це.
  19. maxskype51

    maxskype51 Leutnant

    Рейтинг:
    2
    Відгуків:
    2
    Лоти
      на продажу:
    0
      продані:
    5
    Повідомлення:
    1.839
    Адреса:
    Україна
    Та згоден звісно)) Але такиж деус це топ прилад. З 2009 року)) )
     
  20. Porta

    Porta Oberfeldwebel

    Повідомлення:
    336
    Адреса:
    Харьковская обл
    Маю обидва прилади; Фортуна ПРО2 чудовий прилад,
    Деус продав,
    після кількох виходів з Про2, купив другий Деус доки не потратив кошти, не тягне Фортуна до рівня Дусі, Хоч це все залежить від умов пошуку і потреб шукача
    На рахунок ціни то ПРО2 б/у інколи вже дорожче чем Деус лайт б/у https://reibert.info/threads/prodam-fortuna-pro-2.1063021/))
     
    Останнє редагування: 30 лис 2018
    Oldcoin, Petrkum Petrkum та maxskype51 подобається це.
  21. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    1.126
    Адреса:
    Харьков
    Ребятки , я уже в растеряности , пал выбор на Деус , но по отзывам и тестам приборчик не отличается хорошей глубиной на монетки ! Ищу я в основном по Царизму и советам , но иногда бывает и на ЧК И КР выходим .. подскажите хороший прибор , с хорошей глубиной и разделением , бюджет до 12 тыс грн .. ну , а там посмотрим , может немножко больше !
    Сейчас хожу с Квазар арм , и если Деус будет на ровне с ним по глубине , то я просто выброшу деньги на ветер ! Посоветуйте что то , но не самодельный прибор , фирма только !
     
    maxskype51 подобається це.
  22. vanos16

    vanos16 Oberfeldwebel

    Рейтинг:
    4
    Відгуків:
    118
    Лоти
      на продажу:
    2
      продані:
    271
    Повідомлення:
    300
    Адреса:
    Kharkov
    Камрад
    , вы хотите универсальный прибор, под ваши требования похож Эквинокс 600 - но бюджет вам прийдется увеличить... С ув.
     
    YuriyNik та maxskype51 подобається це.
  23. Вибачте що втручаюсь але Ви рівняєте прилади які і поряд соромно поставити на копі бо квазару при усіх плюсах до деуса як до неба рачки а автору треба ще пару універів закінчити аби хоч одну функцію від деуса скопіювати на квазар. Ці речі не порівнюються. Якщо глибина буде більш менш рівна то деус видаватиме знахідки а квазар просто їх не побачить взагалі ніяк. Я порівнював з камрадом на 30 см. у чорноземі деус вичіпляв дрібничку серед залізосміття яскраво а квазар усе зливав і кольорову ціль не бачив. Аби квазар то побачив то потрібно було ту ціль з 30 см. підняти у грунті до 10-15 см. вмикнути фільтр фаст і її вичепити квазаром. От у чому річ, правда на деусі стояла кастомна прошивка під наші грунти та цілі, залізо відсікала на ура навіть на глибині. Ще раз кажу що такі прилади не порівнюють, можна пробувати нокту, еквінокс с деусом порівняти та погратись хто кого але аж ніяк ні квазар ні фортуну, ні термінатор бо їм і не снились ті алгоритми які обробляють сигнал на деусі.

    Але в принципі нафіга той деус, квазар судячи по таким https://reibert.info/threads/md-kvazar-arm.724906/page-112#post-11689258 постам навіть кращий, від деловери треба брати і дуся всреться.
     
    Павел Аморалов, YuriyNik, maxskype51 та 2 іншим подобається це.
  24. Svatik

    Svatik Stabsfeldwebel

    Повідомлення:
    1.126
    Адреса:
    Харьков
    Понял , спасибо за ответ и совет , та меня улыбают такие же владельцы Квазаров как и я .. Пишут что круче дуси , круче Терки , ну хотя я думаю Квазик на уровне тёрки +- .... Определился , тогда беру Деус и не парю себе мозги
     
    Tea_M та Блукач подобається це.
  25. Ну якщо і не ляже в руку то продати деус не складно, і ціна сімью не пустить з торбами по світу але я для себе поставив крапку на залежності від мд манії бо це ще той наркотик пробувати усі мд у надії що знахідки зараз попруть. Якщо не досліджувати нові місця, не читати книг по своїй місцевості, не копирсатися у архівах, не допитувати)) старців і не ходити проситися по дворах а часом і платити людям аби дали добро покопатись на городі то ніякий супер крутий прилад не допоможе.
    У нас є поле по риму де його луплять чоловік зо двадцять, років десять, не так далеко від мене але я за стільки років копу і маючи знайомих копарів так і до цих пір не знаю де те поле. Мовчать як риби і не зливають. Головне скажу що хабар там знаходять навіть аською 150 зі штаткою))) тому діло не так у приладах як у полях))) А камрад поряд зі мною, купив дорогий повноцінний деус і за два роки жодної історичної праці не прочитав, карти не відкрив і знайшов дві царські монети і кілька гудзиків. Сердиться на деус більше чим я на фортуну. Ну штука баксів проти моїх 3000 грн. то ясно що сердиться коли я фортуною знаходжу більше. Усе думає що деус сам має шукати. У нього до компанії деус дуже чималі претензії чого така ціна і монети не пруть, ще до суду грозився подати)). Усе йому кажу не махай ним як мітлою, води катушечкою рівненько до землі, а йому зручно махати, мало не до вуха дістає. Отаке воно житиє моє.
     
    Останнє редагування: 1 гру 2018
    Tea_M, Hpookah, Nemezis89 та 3 іншим подобається це.