нарешті приїхала моя каска суть питання: що з нею можна ще зробити? трохи чухати чи залишити такою?? від курки лишились лиш спогади у вигляді ~ 15% від триколора ~ 50% якщо чухати то як? пси: каска некислотилась просто мита водою
Отличный горшок и цвет насышенный! Мое мнение-однозначно оставил бы как есть! На полочку просто гут!!! П.С. Балистольчиком можно обработать,средств для консервации множество.......
Дружище! Недавно я показал касон , Вы ее тоже видели и оценили .Даю Вам фотки до и после. Ваше мнение интересно ! Вашу м-35 я оставил бы как есть. Смотря с какой целью Вы ее приобрели !
Конечно оставить как есть,очень симпатичная каска.Наждачькой шлифануть где ржа по краям.Балистол просто масло,не средство для консервации.Я например считаю что их оптимальных очень мало,из всех тем-обсуждений,пробований разных восков,я так и непришел к чему-то,оставляю как есть,внутри маслом смазать,да где ржа.
ідея ізначально була така: витягти колір якумога однорідніший ,каска не кислотилась від першого дня зхнахідки до кінця її реставрації тепер детальніше : мета позбутися "рижої" іржі в місцях де фарба відсутня і таким чином добитись як умога кращого виду, каски від копаної до чердачної ( добре видно на 2-3 фото ) і останнє не мало важливе закріпити даний результат тобто законсервувати каску одразу додам середина каски дуже нахалявлена , оскільки робота ручна і потребує часу і зусиль , тому з середини вона очищена поверхнево а рижа ража присутня місцями , решта просто законсервована далі на меті поставити рідний обруч і підшолом які ще проходять реставрацію ускладнює роботу те що обруч лопнув і відламався від нього кусок тепер хочу його паяти ( хоча сто раз простіше поставити новий я хочу щоб вній було все рідне ) притім що є такий ще обруч того ж заводу.. , ретаврую все сам тому так довго, оскільки часу не так багато, а особливо коли перемагає лінь , паралельно реставруються і "чужі" речі ...як не дивно це перша і єдина каска з рідною фарбою, яка є моєю ...
можливо комусь ще буде цікаво : дана каска перефарбовувалась... зараз ви бачете ізначально рідний колір такий який їй нанесли на заводі , завдяки перекрасу і збереглясь рідна фарба ( залишки його можна побачити ще на перших фото де тон відрізняється) із цього виносимо замітку для реставраторів : якщо хочете добитись рідного кольору " яблучка" то підбирайте на око , тому що той колір який був мальований по рідному значно відрізняється тоном ( більш темний ) тобто малювали таким який розвели на око, це не перша каска яку я бачив тому роблю такі висновки. надіюсь , тема буде цікавою і корисною , якщо є якісь запитання то прошу задавайте я з радістю на них відповім
для довідки: ми з камрадом alex-kv дійшли що колір "яблочко " найближчий до RAL 6003 а не до RAL 6006 як це вваєає більшість хоча я більш ніж впевниний вони всі відрізнялись тоном взалнжності від заводу виготовлення і року